clarke133 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hei har kjøpt en ny pc til spilling og har fått disse delene hjem: intel i5-2500k msi twin frozr gtx 570 wd black 1tb asus p8p67 pro cooler master 212+ corsair hx750w osv... Jeg har kjøpt haf 922 for 900kr, men sikler etter fractal design r3. Vet om noen som vil kjøpe 922en for 700kr, og jeg lurte på om det var verdt å gå 200kr i tap for et r3? Får gratis frakt for r3 hvis jeg evt bestiller. Så hvis jeg kjøper r3 burde jeg vel kjøpe enda en 120mm vifte for sikkerhets skyld? takk for svar! Lenke til kommentar
phlake Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Fractal R3 koster vel ikke stort mer enn 700kr, så da kan du jo si at du går i null ;D Anbefaler det på det sterkeste. Tipper både du og kjøper blir fornøyd! Du kan jo prøve å kjøre R3 med de to stockviftene først, og evt kjøpe til en eller to senere. Funket fiiint med stock på mitt R2 i hvert fall :o) Lenke til kommentar
clarke133 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Okei 1+ hittil til r3, flere involveringer som kan overbevise meg mer? Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg liker mitt FD r3 veldig godt og anbefaler det ofte til andre. Det er lekende lett å bygge i, og jeg liker veldig godt det nøytrale utseende, at det er støysvakt og at det virker veldig solid. Kabinett er ofte en smakssak, men hvis du lurer på om du skal gå for R3 så har jeg ingenting å utsette på det. Men om ikke altfor lenge skal Fractal Design lansere et kabinett ved navn Arc LINK, som jeg syns ser veldig bra ut, og vil nok trolig gå for det ved neste oppgradering. Men som sakt kabinett er en smakssak og blir valgt på grunnlag av ulike behov, så finnes ingen fasit på hva som er det beste kabinettet. Lenke til kommentar
DStraX Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 sats på r3;) skal kjøpe det selv, og virker som folk er veldig fornøyde. jeg kjøper med en ekstra 120mm vifte til fronten, men det er mest fordi det irriterer meg at det står en tomm:P Lenke til kommentar
ik2500k Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Kjøp det sier jeg. Vanvittig bra cabinet. Knuser haf' en Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 de 2 er akkurat like bra i min mening. silence vs airflow neatness vs rugedness en smakssak! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 HAF 922 er et kabinett med høy kvalitet, mer enn R3 etter det jeg har forstått. Det hadde ikke vært verdt det å bytte over til R3 for annet enn det stilmessige. R3 har betydelig dårligere kjøling enn et HAF 922 når du får lagt inn litt kraftig maskinvare. Om du skulle byttet for å få et kabinett av høyere kvalitet, burde du sett på kabinetter i 1000kr-klasse eller høyere av Silverstone, NZXT, Cooler Master, eller Corsair Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå