Error Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 Hvorfor er man alltid ute etter at ett produkt skal "vinne" over et annet? HTC passer best til en målgruppe, og iPhone til en annen målgruppe, og ingen av produktene er dårlige. Lenke til kommentar
eirik845 Skrevet 13. april 2011 Del Skrevet 13. april 2011 mindre utganger jo mindre sjangse for støv å komme inn i telefon. støv dreper telefona.. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 off... større skjerm... telefonar før i tida hadde ein skjerm på 0,5", det var ein mobil. no er det tablets vi strever med når vi skal ringe.... eg elsker størrelsen på min iPhone 4, 3.5" passer supert. telefonen er god på multitasking til mitt bruk. eg skjønner ikkje kvifor folk klager på varslings systemet? syns det fungerer heilt fint. til slutt går vi rundt med bagger fordi mobil skjermane våre skal vere så hersens store... 13" passer fint til ein berbar maksin, 22/24" passer til stasjoner, 10" passer til ein tablet, og 3.5 passer utmerket til ein mobil. skulle gjerne likt å få 64gb hdd på neste iphone, raskare cpu, sjølv om det ikkje er så fryktleg nødvendig, og det er alt. jaja, NFC hadde jo vert digg, spesielt til synkronisering. og innebygd trådlaus straum motaker hadde og vert kjekt å ha. klarare skjerm hadde vert sjukt artig å sjå, sjølv om eg nesten ikkje ser ein einaste piksel på min... msg til alle iPhone hatere: vist dåke ikkje liker telefonen, slutt å les om den! har slutta å lese om android telefoner fordi du kan jo ikkje finne fram på dei. søskenbarnet til mamma ville ha hjelp til HTC Desire HD, og mannen vill ha hjelp på ein anna HTC med Win7. begge er jo heilt oppi rompa på brukervennlighet (telefonane also..) men uansett, min meining er at iPhone 4 er veldig bra slik den er, og vist eg kjenner steve jobs rett vill han legge inn minst mulig nye ting i neste telefon slik at folk skal ha meir lyst på neste. ser for meg iPhone 6 med 4-8 kjerner på 2.2Ghz, 4 GB ram, og minst 256 gb harddisk. og neste telefon kjem ikkje ur før lenge etter, med endåg meir hårreisande specs. 1 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 3.7" skjerm, uten at de ytre målene på iPhone 5 blir større en på iPhone 4, er jo bare flott. Men er enig med deg, størrelsen på iPhone 4 er ganske så bra. Den er jo bortimot samme størrelse som på HTC Desiren jeg har, og jeg synes egentlig ikke noe om telefoner som blir så store som HTC Desire HD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg