Mortzz Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg har en moped som gikk litt for fort og den ble derfor avskiltet. I dag var jeg hos vegvesenet for å vise den frem, men rampen viste 54,6 km/t så de kunne ikke godkjenne den. Jeg har alt orginalt bortsett fra drevet foran og dekkene. Drevet foran har 1 tann mindre, kan dette og dekkene utgjøre så mye som 9,6 km/t? Når jeg ble stanset gikk mopeden i opptil 80km/t(fyren som testa mopeden der og da fikk den bare opp i 64 fordi han ikke brukte 6. giret ) Har jo da faktisk fått ned farten med 26 km/t ved å sette inn plomberinger foran og bak, men hva kan jeg gjøre for å få den enda 7km/t saktere? Lurte også på hvordan eksosanlegget skal se ut foran? Han ene duden var litt skeptisk på noe om knekkbolter frammi der..? Lenke til kommentar
Mr. Sandåker Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Du kan jo begynne med dreva, det har litt og si. Hvordan dekk du har og skal ha litt å si. Knattedekk, eller vanlige "asfalt" dekk. Din vekt. Dysa på forgasseren. Mange småting som kan utgjøre de kilometerene. Lenke til kommentar
Henrikenn Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Bare å bytte drev, til et mindre foran, og større bak Da får du også bedre aks. Litt hvertfall Vekta til TS har ingenting å si når han Biltilsynfyren sitter på for å teste. Jeg ville faktisk bare levert den et annet sted. Min gjorde nesten 60km/t på flata da de prøvde min. Men ga litt faen. På visning bare kjørte han den litt rundt på plassen der, å takk for meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå