- mOtz^ - Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Yes! Sliter veldig med the_editor() funksjonen i Wordpress. Greia er at jeg holder på med å lage en plugin, hvor brukeren skal skrive inn en tekst, trykke submit, lagre teksten til database, for så å hente opp igjen på en vanlig internett side. Problemet ligger i at jeg ikke klarer å hente ut den redigerte informasjonen fra the_editor i 'Visuell Mode'! Koden: Henter først scriptet. wp_print_scripts('editor'); Koden for selve pluginsiden. $result = mysql_query("SELECT krikteam FROM krikteam") or die(mysql_error()); $row = mysql_fetch_array( $result ); $result = str_replace("<br />", "\r", $row['krikteam']); echo "<h2>KRIKTeam</h2>"; echo "Endre teksten:<br />"; echo "<form name=\"krikteam_form\" action=\""; echo bloginfo('stylesheet_directory'); echo "/ajax/krikteam.php\" method=\"post\" onsubmit=\"xmlhttpPost('"; echo bloginfo('stylesheet_directory'); echo "/ajax/krikteam.php', 'krikteam_form', 'show', 'Oppdaterer Forsiden, vent litt..'); return false;\"> "; echo "<div id=\"poststuff\">"; the_editor($result, "content"); echo "</div>"; echo "<br /><br />"; echo "<input type=\"submit\" name=\"mysubmit\" value=\"Oppdater tekst!\" onclick=\"setTimeout('window.location.reload()', 1500)\" />"; echo "<br />"; echo "<div id=\"show\" style=\"color: red;\"></div>"; echo "</form>"; Ajax filen ser slik ut: $krikteam = $_REQUEST['content']; echo $krikteam; Når the_editor() er i Visuell mode, vil ajaxfilen bare kunne hente det som ligger i editoren helt fra starten av, altså det som ligger i $result, og ikke det som nå er redigert i tekstboksen. Det andre rare er at om jeg skifter til 'HTML-mode' i the_editor, klarer ajaxfilen å hente opp redigert tekst. Noen vært borti liknende problem? Håper dere skjønner problemstillingen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå