gnus Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei ! Er litt usikker på om det er her jeg skal poste den men det ble nå det.... : Skal "fiffe" opp en gammel pc til onkelen min, og lurte på om det følger med kjøler og vifte til denne ? evt. hvilke trenger jeg.. ? Om det skulle være noe så er det en Pentium 3 prossesor på 400 mhz som skal byttes ut... -Karver Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hvis du ser på linken din, så ser du hva folk bruker å bestille til den CPU-en. Trenger ikke vifte, bare kjøleribbe Lenke til kommentar
gnus Skrevet 15. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2003 takk for kjappt svar.... var i stuss med det for det var bare ribbe i tilbehør..... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Hei. feilposting men -> kjølere, men men alle gjør feil. Til denne c3 en trenger du kunn denne http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...=4&GrpID=&s=kom de skal være rolige når det gjelder temp disse c3ene. lykke til mvh knutern_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå