Eivor Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sikkert en innstilling jeg ikke finner, men skulle gjerne hatt den tilbake. ??? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Den lagrer nå også! Selv om du bare trykker Lukk, så lagrer den. Endret 7. april 2011 av AnaXyd Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Den lagrer nå også! Selv om du bare trykker Lukk, så lagrer den. Det er dessverre det den ikke gjør. Det skjer både når jeg velger "Avslutt" i menyen eller klikker på den røde X knappen. Må legge til at det er versjon 4.0 av Firefox jeg bruker. Lenke til kommentar
Eivor Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Fant ut at det går å velge Historikk -> Gjenopprett forrige program-økt i nedtrekksmenyen. Men litt tungvint da. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Når du åpner opp igjen Firefox, må du trykke på "Gjenopprett faner og vinduer" i nettsiden du kommer til. Er annerledes enn forrige versjoner av Firefox, men du bør se den. Ellers kan du trykke deg inn på Firefox-menyen -> Historikk -> Nylig lukkede faner -> Gjenopprett alle faner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå