Gå til innhold

4.1 Preview -- Dungeon Finder: Call to Arms

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, er vel verdt å klage litt iom at en som spiller en dps class aldri kommer til å få rewards! Burde gjort rewards account-bound imo.

Tja... dette blir vel primært en tank-belønning (kanskje noen ganger healer). Spiller selv primært dps (3 dps, 1 healer) og bryr meg ingenting om noen får et eller annet mount eller litt gull i ny og ne (som man selv kan farme for hvis man absolutt vil) hvis køene går ned fra de latterlige tidene det er nå.

Reward/bonus jeg er interessert i som dps er å komme kjappere inn i en random hc.

Endret av pax1
Lenke til kommentar

oh god no...

Hvis det er nye pets og disse mountsene som nekter å droppe for meg + siden dps sjeldent kommer til å få disse "pakkene" så må man vel sette opp en tank :/, noen erfaringer hvilken tank som er morsomst mellom warrior, druid og paladin? litt usikker på hvilken jeg skal bruke og vil aller helst ikke respecce samt farme tank gear på alle for å teste det ut.

Lenke til kommentar

ja men di fleste instancer har jo en hc`cd, jeg vil ekstremt mye ha hawkstrideren som jeg har prøvd å få fatt på i noen måneder nå, og baggen gir jo en ekstra bonus ved at du slipper å grinde den samme gamle hc`en hele tiden.

Snakker forsåvidt ikke om å rerolle heller bare gjøre et par hc`s i ny og ne på han, den dagen di gir oss en funksjon for å gjøre en enveis transfer av alt av achievements til en annen char er den dagen jeg bytter main:P, grinder ikke ca 3 år til for å samle like mye ap, litt over 11k nå (no life yeah :p).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...