pax1 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Et forsøk på å fikse lange kø-tider: info. Ganske kult egentlig. Og som vanlig er det en del som klager (uansett hva Blizzard gjør i enhver situasjon vil det være noen som klager, men her blir det vel litt ekstra.. ) Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Tja, er vel verdt å klage litt iom at en som spiller en dps class aldri kommer til å få rewards! Burde gjort rewards account-bound imo. Endret 7. april 2011 av nazrm Lenke til kommentar
pax1 Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Tja, er vel verdt å klage litt iom at en som spiller en dps class aldri kommer til å få rewards! Burde gjort rewards account-bound imo. Tja... dette blir vel primært en tank-belønning (kanskje noen ganger healer). Spiller selv primært dps (3 dps, 1 healer) og bryr meg ingenting om noen får et eller annet mount eller litt gull i ny og ne (som man selv kan farme for hvis man absolutt vil) hvis køene går ned fra de latterlige tidene det er nå. Reward/bonus jeg er interessert i som dps er å komme kjappere inn i en random hc. Endret 7. april 2011 av pax1 Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 The additional reward for completing the Dungeon Finder Call to Arms (called the Satchel of Exotic Mysteries) will be Bind on Account; able to be freely sent to other characters on your account once you receive it. Hirr. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 God ide, sa faktisk til en kamerat for en par uker siden at de burde innføre noe slikt. Jeg er lei av 25min kø som DPS Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Er jo et kjempebra tilltak da, forhåpentligvis blir køene kortere. Skjønner ikke hvorfor folk som spiller DPS klager over at tanks får litt ekstra for det, alle vinner jo på denne ordningen. Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 oh god no... Hvis det er nye pets og disse mountsene som nekter å droppe for meg + siden dps sjeldent kommer til å få disse "pakkene" så må man vel sette opp en tank :/, noen erfaringer hvilken tank som er morsomst mellom warrior, druid og paladin? litt usikker på hvilken jeg skal bruke og vil aller helst ikke respecce samt farme tank gear på alle for å teste det ut. Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 De itemsa som er i Baggen kan du få fra instancer så det ingen vits å rerolle Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 11. april 2011 Del Skrevet 11. april 2011 ja men di fleste instancer har jo en hc`cd, jeg vil ekstremt mye ha hawkstrideren som jeg har prøvd å få fatt på i noen måneder nå, og baggen gir jo en ekstra bonus ved at du slipper å grinde den samme gamle hc`en hele tiden. Snakker forsåvidt ikke om å rerolle heller bare gjøre et par hc`s i ny og ne på han, den dagen di gir oss en funksjon for å gjøre en enveis transfer av alt av achievements til en annen char er den dagen jeg bytter main:P, grinder ikke ca 3 år til for å samle like mye ap, litt over 11k nå (no life yeah ). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå