Muggkaare Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Urban Dictionary har en bra definisjon av Fox News: "National Republican Bullshit Network. Watched by ignorant, gun-toting, flag-waving ultra-nationalistic right-wing Christian fundamentalists who think George Bush is the new fucking Messiah or something; basically, the scum of American society who, if they had their way, would turn America in a fascistic police state in order to feel safe from the "terrorists" (aka: "brown people")." Om innholdet er såpass freskt og herlig som du mener, så bør det være masse andre seriøse nyhetskilder å ta det fra? 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Urban Dictionary har en bra definisjon av Fox News: "National Republican Bullshit Network. Watched by ignorant, gun-toting, flag-waving ultra-nationalistic right-wing Christian fundamentalists who think George Bush is the new fucking Messiah or something; basically, the scum of American society who, if they had their way, would turn America in a fascistic police state in order to feel safe from the "terrorists" (aka: "brown people")." Om innholdet er såpass freskt og herlig som du mener, så bør det være masse andre seriøse nyhetskilder å ta det fra? Uansett hvor humoristisk UD er så er alt sånn, se på Muslim. Muslim Somebody who goes to live in other peoples countries but refuses to integrate with or tolerate their way of life. At the same time they demand we tolerate them and make all the changes to accomodate their stoneage way of life. Not all muslims are terrorists, but most terrorists are muslims. Eller denne. Follower of a totalitarian ideology that disguises itself as religion, to enjoy tolerance and freedom in societies Islam has seeked to destroy for centuries. Evolved from a small band of desert raiders led by a bloodthirsty, sexually challenged eccentrist called Muhammad. It is the only "religion" which makes the taboo of manslaughter relative. While all religions say, "thou shouldst not kill" Islam says, "thou shouldst not kill Muslims and innocents" leaving it to the Muslims themselves to decide who is innocent. It is a backward agressive idology built on racism and religious discrimination, giving rights to people according to their gender and religion. It is the complete opposite of our culture that is built on human rights and the separation of law, state and church, an ideology that tolerates other ideologies only after subduing them. Since the very early years Muslims brought destruction and death to peoples who were unlucky enough to get in the Muslim's way. Historical relations with Europe are almost entirely about Europeans fighting off Muslim agression since the early IXt century right until the XIXth when the final Muslim soldier was kicked out of mainland Europe (from Turkish-occupied Bulgaria). Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Du har nå klart å dreie tema fra amerikanske muslimske terrorister, til kritikk av amerikanske konservative. Godt jobbet. Du har attpåtil klart å unngå å både se, og ta stilling til videoen, som ikke var laget av Fox News i utgangspunktet. Jeg gratulerer deg. 3 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Hvor mange terroraksjoner har de i videoen stått bak, for å vri det over på den? Om det er tonnevis av muslimske terroristleire i USA, hvorfor ser vi ikke resultatene av det? Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ~35 <> "tonnevis". Svaret får du ved å se videoen. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Liste over muslimske idioter som har drept og skadet folk i USA. Hvor mange av de kommer fra en terrorleir tror du? Og hvor mange er psykisk syke? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ettersom muslimer sto bak et av 294 terroristangrep og forsøk i 2010 så synes jeg til og med utlegningen om at "de fleste terrorister er muslimer" er feil... 1 Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ettersom muslimer sto bak et av 294 terroristangrep og forsøk i 2010 så synes jeg til og med utlegningen om at "de fleste terrorister er muslimer" er feil... Hvor da? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Beklager. det gikk litt fort, "i Europa" skulle det stå. Her er kilden: http://www.dagbladet.no/2010/07/21/magasinet/utenriks/terror/12636842/ Og det var i 2009 og ikke 2010, tiden flyr fra meg... Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Liste over muslimske idioter som har drept og skadet folk i USA. Hvor mange av de kommer fra en terrorleir tror du? Og hvor mange er psykisk syke? Spekulasjoner i om terrorister er psykisk syke har ingen verdi. Forøvrig bør du ikke kalle disse terroristene for "muslimske idioter", av den enkle grunn at de ikke ville vært i stand til å utføre terrorangrep dersom de var mindre begavet. Du unnskylder (psykisk syke) og undervurderer (idioter) fienden. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Beklager. det gikk litt fort, "i Europa" skulle det stå. Her er kilden: http://www.dagbladet.no/2010/07/21/magasinet/utenriks/terror/12636842/ Og det var i 2009 og ikke 2010, tiden flyr fra meg... Astrid Meland er svært uobjektiv i sine formuleringer, noe som ikke er spesiellt uventet med tanke på hennes politiske preferanser. Forøvrig har jeg omtalt den statistikken en rekke ganger, og jeg blir fortsatt deprimert når jeg ser at det til stadighet må gjentas. Statistikken lyger. Den er produsert for å skape det inntrykket som dagbladet selger i sin artikkel. Dette kan oppsummeres med en settning: Statistikken sidestiller forsøket på å sprenge et passasjerfly med over 200 uskyldige, med en varslet IRA bilbrenning med 0 sårede og 0 drepte. Muslimske terrorister forsøker å drepe og lemleste så mange som mulig, mens IRA og FTA ofte utfører "markeringer" av en politisk art. Å gi alle terrorhandlinger 1 poeng, og så summere og konkludere blir raspende feil. Hvor er IRAs Beslan, World Trade Center, 2002 Nord-Ost siege, London Subway Bombing, Madrid Train Attack, Bali Disco Bombing etc..? Endret 8. april 2011 av Huggslangen 1 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ut i fra hva jeg leste var det ingen sprengte passasjerfly her... Derimot en muslim med en bombe som ikke drepte noen (antagelig fordi han var klønete...) Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kan jeg spørre ts hvorfor han valgte akkurat islam? Så vidt jeg vet er det ingenting som tyder på at islam som religion er noe mer anti-demokrati enn noen andre. Det er vel heller menneskene bak? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kan jeg spørre ts hvorfor han valgte akkurat islam? Så vidt jeg vet er det ingenting som tyder på at islam som religion er noe mer anti-demokrati enn noen andre. Det er vel heller menneskene bak? Og hvilken religion følger muslimene? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Har forresten noen andre religioner et innebygget system for rådgivning? Koranen forutsetter i hvert fall et råd til å avgjøre i saker for samfunnet... (dog, uten kvinner, unge, svake osv osv) Lenke til kommentar
Hank Moody Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Kan jeg spørre ts hvorfor han valgte akkurat islam? Så vidt jeg vet er det ingenting som tyder på at islam som religion er noe mer anti-demokrati enn noen andre. Det er vel heller menneskene bak? Og hvilken religion følger muslimene? Islam. Påstår du at alle muslimer støtter terrorisme og anti-demokrati? Lenke til kommentar
Zaftig Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Og hvilken religion følger muslimene? Islam. Påstår du at alle muslimer støtter terrorisme og anti-demokrati? Nei, Jeg påstår at det er mye mer normalt å være imot ytringsfrihet og støtte terrorisme når man er muslim enn f.eks Jødisk, Kristen, Buddhist. Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Ut i fra hva jeg leste var det ingen sprengte passasjerfly her... Derimot en muslim med en bombe som ikke drepte noen (antagelig fordi han var klønete...) Les artikkelen du linket til igjen. Nest siste bilde. http://www.dagbladet.no/2010/07/21/magasinet/utenriks/terror/12636842/ Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skulle ikke forundre meg om det stod noe lignende på de ekte plakatene, men de der ser fake ut. De er ekte. De er fra protestene mot muhammed-karikaturene. Finnes det videoer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå