Ideal Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Bildetråd: Islam, fredens religion. Endret 7. april 2011 av Ideal 8 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Sikker på at denne ikke har vert i PS? Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Virker legitimt nok for meg, så dersom du påstår den er photoshoppa så får du peke på årsaker til hvorfor den virker photoshoppa. Slik jeg ser det, passer den fint inn i mengden i de åtte av bildene som er hentet fra London. Endret 7. april 2011 av Ideal Lenke til kommentar
Populært innlegg soulless Skrevet 7. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2011 Sikker på at denne ikke har vert i PS? Ja, det har den definitivt. Jeg fant originalen: 14 Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Mente bare å huske at noen sa at S-en så ut som den var photoshop, ellers ser mange av bildenes S-er photoshoppet ut. Men idk. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Kan vel være photoshoppa for alt jeg vet.. Men alle bildene kan jo ikke være det. Den ene med den svarte "anti demokrati banneren" må da være ekte i alle fall, og noen av de andre ser nå i alle fall ekte ut. Så selv om den ene kanskje kunne vært redigert, så kan jo ikke alle være det. Endret 7. april 2011 av Ideal Lenke til kommentar
Populært innlegg Zaftig Skrevet 7. april 2011 Populært innlegg Del Skrevet 7. april 2011 11 Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Dette bildet er tatt i Tyrkia, og viser gruppen som markerte sin støtte til "freds flottiljen" som skulle til Gaza. Jeg synes dette bildet er utrolig beskrivende. 5 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Looooal... dumme naut Men dette er jo helt klart folk på kraftig religion syre, de fleste muslimer sitter nok å ler av dem som jeg gjør.. Bare de ikke tar stege videre og fullfører det skiltene sier så kan vi alle le godt av dem.. bwahahaha Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Looooal... dumme naut Men dette er jo helt klart folk på kraftig religion syre, de fleste muslimer sitter nok å ler av dem som jeg gjør.. Bare de ikke tar stege videre og fullfører det skiltene sier så kan vi alle le godt av dem.. bwahahaha Du har ikke fulgt så godt med på nyhetene...har du? 6 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ble det obligatorisk for å kunne poste noe? Viss du hinter til at Islam kommer til å ta over europa og norge vil måtte følge sharia så må jeg skratte litt til.. bwehohhahe Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_ridicule "Appeal to ridicule, also called appeal to mockery, the Horse Laugh, or reductio ad ridiculum (Latin: "reduction to the ridiculous"), is a logical fallacy which presents the opponent's argument in a way that appears ridiculous, often to the extent of creating a straw man of the actual argument, rather than addressing the argument itself. For example: * "If Einstein's theory of relativity is right, that would mean that when I drive my car it gets shorter and more massive the faster I go. That's crazy!" (This is, in fact, true, but the effect is so minuscule that a human observer will not notice the effect at speeds far less than the speed of light.) * "Evolution is ridiculous! If evolution were true, that would mean that all the apes wouldn't be here any more, since they all would have evolved into humans!" (This is not implied by the theory of evolution, thus the argument is false.)" Endret 7. april 2011 av Gabbe 2 Lenke til kommentar
Mann190 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Bildetråd: Islam, fredens religion. Se på S-ene på de fleste plakatene... Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 S-ene og E-ene. Søk litt og en slik font finner du. Eg fant den. De bildene er invalide og falske. Thou videoer sier mye mer og kan ikke like lett forfalskes: http://www.youtube.com/watch?v=WeJyHosS0bM http://www.youtube.com/watch?v=MkMU4ip6CpY&feature=related 1 Lenke til kommentar
Nøbe Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ouch wikipedia in mah face!! nuke nuke denmark!!! gud jeg leeeer.. george bush go tuu hell... Det er pga slike kidz som skriker i gaten at jeg ikke ser hvordan dem skulle fått til noe mer en å skrike og lage ulyd i gatene.. Som en gjeng måker som skriker etter fisk... Det er defor jeg ler av deg, fordi det er umulig at disse soppene får noe som helst makt her i gaten Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ouch wikipedia in mah face!! http://en.wikipedia.org/wiki/Appeal_to_ridicule "Appeal to ridicule, also called appeal to mockery, the Horse Laugh, or reductio ad ridiculum (Latin: "reduction to the ridiculous"), is a logical fallacy which presents the opponent's argument in a way that appears ridiculous, often to the extent of creating a straw man of the actual argument, rather than addressing the argument itself. For example: * "If Einstein's theory of relativity is right, that would mean that when I drive my car it gets shorter and more massive the faster I go. That's crazy!" (This is, in fact, true, but the effect is so minuscule that a human observer will not notice the effect at speeds far less than the speed of light.) * "Evolution is ridiculous! If evolution were true, that would mean that all the apes wouldn't be here any more, since they all would have evolved into humans!" (This is not implied by the theory of evolution, thus the argument is false.)" Eg finner din reppeterende argumentasjon ugyldig, utspillene dine forsøker å latterliggjøre fakta, les gjennom wikipedialinken. http://www.brookings.edu/opinions/2003/03middleeast_taspinar.aspx "More are on the way. Today, the Muslim birth rate in Europe is three times higher than the non-Muslim one. If current trends continue, the Muslim population of Europe will nearly double by 2015, while the non-Muslim population will shrink by 3.5 percent." Regn litt og se hva du kommer fram til. 1 Lenke til kommentar
Huggslangen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 S-ene og E-ene. Søk litt og en slik font finner du. Eg fant den. De bildene er invalide og falske. Feil. Bildene er ekte. Les deg opp på gruppen som holdt demonstrasjonen. De orginale bildene fra den aktuelle demonstrasjonen er publisert på en rekke anerkjente websider. At S-ene og E-ene ser like ut kommer av at samme person har skrevet alle plakatene. At det eksisterer en font som ligner, beror på at fontens skaper baserte seg på en stereotypisk form for håndskrift. Nøbe, du vet ikke hva du snakker om. Du vil ikke ta anklagen til etterretning, for du vil benekte at du ikke vet inntil du vet hva du ikke visste, og da gjelder ikke anklagen lenger. Spør deg selv dette: har du lest mange bøker om islam, og har du en faglig forståelse av det som debatteres her? Du gjør trolig mer nytte for deg på boblioteket, enn i denne debatten. 8 Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Ja det vet hvem som er fienden ihvertfall. Synd de ikke er intelligente nok til å bekjempe Jew World Order. Hjelper ikke å demonstrere i gata vettu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå