Arve Systad Skrevet 16. juli 2003 Del Skrevet 16. juli 2003 Nei, nei nei... Er sikkert fullt mulig å lage en kul mod med budsjett på 0,-! Drit i vindu og leds og katode og alt det der... Ha litt fantasi! Sett deg ned å tenk litt, sjå igjennom andre modder.... masse som er mulig! (har riktignok ikkje fantasi nok til å komme med forslag riktignok, men...) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 16. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2003 hehehe...nei nettppp har ikke det selv så tenkte noen er hadde det men jeg driver faktisk å mekker på sidedøra mi skal ha vindu og nicke mitt i den og leds men har jo ikke penger men kan da begynne å skjære hul og det har jeg...tror jeg har nok penger til plexi glass(ikke hos glassmestern for det er blodig dyrt)skal se på byggern i morra, el det blir i dag da....men hadde vært no og fått en mod til da en side døra og den har jeg ingen penger til da og fantasien min er ikke stor nok til å komme på no ser på alt rundt meg mange ganger og tenker om det kan brukkes men kommer jeg på no???nei og jeg MÅ (el overlever hvis jeg ikke får det da)men har lyst på det jeg har en laser et sted som jeg tenkte jeg kunne se litt på men den er borte....har ikke no gamelt jeg kan ta led fra el....men nå er ikke jeg tilbake på forumet før om ca 1 uke så håper noen ideer har kommet inn da... thx for alle som har svart hitil men har ikke kommet no viderer..... Lenke til kommentar
Master Of The Wind Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 kom ikke her å sei at du ikke har litt maling å en metall fil ligganes en plass, kutt å mal.Gjør klart til en dør ell no Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Drill noe i et mønster... det jeg gjorde var å tegne opp etter en kopp, så drilla jeg opp med et passe mellomrom, så ble det ganske bra casemod... Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 Dere har skrøpelige ideer gutter :o . Det du skal gjøre er gå på søppeltippen ( eller hva de nå kaller det). Finn frem noen hivde pc-er der plukk det du kan bruke. Spør om du kan få det gratis, hvis ikke får du det billig, ihvertfall under 100-lappen. Og så er det bare å gyve på. Lenke til kommentar
xEbo Skrevet 18. juli 2003 Del Skrevet 18. juli 2003 argh *irritere seg* det er "ideer", i alle tilfeller, ikke ider eller iderer... haha faktisk er det "idéer" så det så Lenke til kommentar
tuXP-G Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 argh *irritere seg* det er "ideer", i alle tilfeller, ikke ider eller iderer... haha faktisk er det "idéer" så det så "haha lol faktisk er..." herlighet... UNNSKYLD MEG FOR AT JEG LEVER DA!! jeg visste det, men er for lat til å adde ´'en over e'en... Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 26. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2003 drit i gramatiken a, min suger..hva så????men nå har jeg minus for pcen ble tatt av lynet og da gikk power,hovedkort,cpu...så nå må jeg brukke ALT jeg får til å spare til nytt...sykt kjipt..men noen andre forslag...og ikke ting på kabinette, f.eks klistremerker el noe med sidedøra for den driver jeg moder...tenkte mest på å putte no inn i det men hva har hørt om sigartet tenner men hva mer kan man putte inn ser på alt jeg ser og tenker om jeg kan brukke det på pcen men finner ikke på no..... Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Legg alle Cola flaskene du har i bløt å ta av papiret på de, å lim dem på kabinettet. Rå modd det da! Noen som har gjort det? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 du har vell stikksag eller lignende? så sag ut ett hull i boxen og fest gjennomsiktig plast der(slik som koster 2kr og teip det fast på insiden Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Selg Aprilliaen din du får sikkert 30-40.000 for den. Bruk buss, gå eller sykle. Mye billigere. Lenke til kommentar
daho Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 hmm se for deg har 2000 kr måndens avdraget på 1200 er betalt men ikke servicen på aprilian på 10 000 som jeg må ha lånt penger av mora og faren min som må ha dem tilbake fortest mulig...og jeg jobber bare en dag i uka(søndag)hvor jeg tjener 700-900kr men nå på søndag har jeg fri...så budsjettet er stramt men jeg har tatt meg råd til plexiglass(el har ikke kjøpt det enda for han glassmestern her skulle ha nærmere 1000kr for 90x90 og det betaler jeg IKKE!! )men siden u spør om jeg kan lurre unna noen hundre hva hadde u for noen ideer a...hvis de er helt geniale så kan jeg jo se om jeg klarer å lure unna noen hundre... :wink: 1000KR :o Glassmesteren her skal bare ha 180Kr. Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 en annen ting... hva skal du med 90x90 cm? er jo nok til å dekke ca 4 hele sideflater... eller lage ei hel kasse av plexi.. handla et stykke på 30x70cm jeg... laga vindu og front (flere fronter) til kabinettet... blir jo ikke kvitt plata.. den (+en svææær maskeringsteiprull og en stor tube silikon) betalte jeg 200kr for... hvis du har lite penger.. ikke bynn sånn som meg da... så på kassa (gammel hvit sak med sidene og topp i ett stykke (helvete å ta av og på)) og fant ut at jeg ville prøve å lage vindu i den... ble litt vanskeli å kappe sidene så jeg kjøpte heller et nytt kabinett.. og foresten... hvorfor bruke en formue på lettmotorsykkel (og lappen)? særlig når du egentli ikke har penger til det... bedre å kjøpe en gammel skrotmoped istedet... kommer jo frem på den og... slipper brydderi med å lese fartsgrenseskiltene og (hvis den er lovlig) :wink: Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tja, du har vell 29,- ?? Du kan kjøpe deg 2 stk Halogeen pærer på rema 1000.. Det vill lyse krafti opp. Uhm, Lim gamle CD plater på kabinettet. Legg alle Cola flaskene du har i bløt å ta av papiret på de, å lim dem på kabinettet. Halogenpærer? En pære to ledninger, litt teip, ferdig, sånn du mener? Tenkte på det selv, det er jo fett:) Men hva strøm skal jeg ta fra..? En vanlig utgang i PSU? Har 2 transformatorer også i pc.. den laveste driver en 120 vifte på 6500 omdreininger (normalt tror jeg er 2..) Bør jeg ha jeeekeligt med motstand da, eller stapper man kun 2 ledninger i psu ledning og videre til pæra? må ha halogen når jeg arbeider inn.. d hadde vært fett.. Støydempingsmatter er modd nok! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 tja, du har vell 29,- ?? Du kan kjøpe deg 2 stk Halogeen pærer på rema 1000.. Det vill lyse krafti opp. Uhm, Lim gamle CD plater på kabinettet. Legg alle Cola flaskene du har i bløt å ta av papiret på de, å lim dem på kabinettet. Halogenpærer? En pære to ledninger, litt teip, ferdig, sånn du mener? Tenkte på det selv, det er jo fett:) Men hva strøm skal jeg ta fra..? En vanlig utgang i PSU? Har 2 transformatorer også i pc.. den laveste driver en 120 vifte på 6500 omdreininger (normalt tror jeg er 2..) Bør jeg ha jeeekeligt med motstand da, eller stapper man kun 2 ledninger i psu ledning og videre til pæra? må ha halogen når jeg arbeider inn.. d hadde vært fett.. Støydempingsmatter er modd nok! Koble Gul å Svart til pæra å sett den bak en vifte! :wink: Lenke til kommentar
Star Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 da kjøper jeg meg 2 sånne og skrur i taket.. konge:) trenger arbeidslys, og med ekstern strømtilførsel blir det jo bra! Mangler kun stereoanlegg inni nå Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 5. august 2003 Del Skrevet 5. august 2003 da kjøper jeg meg 2 sånne og skrur i taket.. konge:)trenger arbeidslys, og med ekstern strømtilførsel blir det jo bra! Mangler kun stereoanlegg inni nå Kan godt hende du vill trenge foliepapir.. slik som man har i vanlige sokler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå