Gå til innhold

trenger mod men har 0kr...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

herlighet, du har jo kommet dritlangt da!!

Det viktigste som du må ha er viljen, nå er det kun din egen fantasi som setter grensene... finn verktøy og rot litt i diverse småskuffer, skap, hyller osv hjemme og la inspirasjonen komme til liv på boksen din... gl hf :woot::woot:

Lenke til kommentar

tja, du har vell 29,- ?? Du kan kjøpe deg 2 stk Halogeen pærer på rema 1000.. Det vill lyse krafti opp.

Uhm, Lim gamle CD plater på kabinettet.

Legg alle Cola flaskene du har i bløt å ta av papiret på de, å lim dem på kabinettet. :D

Lenke til kommentar

er ikke gamelt kabinett men må ha no mod det er et

Chieftec Dragon Big Tower...jeg driver å moder side døra nå...men no mer...og ja jeg har penger men nå har jeg et lån på 40 000 kr som jeg skal betale og har en aprillia rs 125 som skal på service som kan koste 10 000 så jeg er ikke så rik nå nei.......derfor er jeg ute etter en mod som koster 0kr....noen ider????

Lenke til kommentar

Valgets kvaler. Jeg har bil som koster cash, men har alikavel LITT råd til mod, om det er ønskelig :D

Men hvordan service på en Aprilia kan koste 10.000 forstår jeg ikke. Med mandre ord du skal bytte hele motoren da :D

Men ideer til Mod for 0,- kr...

Som nevnt, kommer veldig ann på hva du har fra før av av deler og rot.

Men du kan gjøre noe alla min første "pengeløse mod" Klistre et Harley-Davidson klistremerke (i ditt tilfelle et Aprilia merke) på kassa. De får du sikkert gratis hos forhandleren.

Lenke til kommentar

hehe...el starten og speedometere har gått til h....... og det koster penger....så da ble det på ca 10 000 jo a hadde vært en ide det men jeg er ikke så mye ute etter noe å klistre på kassa men å gjøre no med den...til nesten 0kr da.....men som sagt har jeg ingen iderer.....

Lenke til kommentar

det er "grammatikken" ikke gramatiken... :lol::lol: bare kødda... men hm, nei, sjekk om du kan finne no klistremerker og klæsj på... eller så kan du alltids skjære ut noen små bilder i metallet og bruke et cd-cover som "plexi"...

Lenke til kommentar

hvis du har en eller annen plate kan du stealth'e cd-stasjonen(e). du sa at du drev på med å modde sidedøra?? hvis du setter inn vindu kan du jo kjøpe et par led's. de koster jo nesten ingenting :wink: hvis du har vann-kjøling kan du kjøpe sånn middel som reagerer på uv-lys.

Lenke til kommentar

har ikke vannavkjøoling nei(ikke enda men har planer om å kjøpe WC når jeg får penger)hehe...jepp har tenkt på led har en del planer tilmod som koster buksa men lurte på om det var noen som har noen ideer til gratis mod og.... :wink:

Lenke til kommentar

hmm se for deg har 2000 kr måndens avdraget på 1200 er betalt men ikke servicen på aprilian på 10 000 som jeg må ha lånt penger av mora og faren min som må ha dem tilbake fortest mulig...og jeg jobber bare en dag i uka(søndag)hvor jeg tjener 700-900kr men nå på søndag har jeg fri...så budsjettet er stramt men jeg har tatt meg råd til plexiglass(el har ikke kjøpt det enda for han glassmestern her skulle ha nærmere 1000kr for 90x90 og det betaler jeg IKKE!! :grumpy: )men siden u spør om jeg kan lurre unna noen hundre hva hadde u for noen ideer a...hvis de er helt geniale :yes: så kan jeg jo se om jeg klarer å lure unna noen hundre... :wink:

Lenke til kommentar

hvis du får gjort det:

kjøp deg et window kit og led's eller noen andre lys hvis du vil.

monter vinduet og sett inn led's. du kan gså kjøpe en bryter til å slå av og på led'sene.

dette krever at du har verktøy da... har du det?? du må jo skjære hull i kabinettet :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...