henrikrox Skrevet 20. april 2011 Forfatter Del Skrevet 20. april 2011 Fatter ikke hvorfor folk tar seg nær av komponent valgene mine, liker soldrevent da jeg sparer miljøet for batteri, og det holder seg alltid ladet på 100%. Hvis dette er problem for noen, så er jo det leit. Men da syntes jeg folk skal finne seg noe bedre å gjøre. Gikk for strømforsyningen da den var på tilbud når jeg kjøpte, samt at da kan jeg oppgradere uten å måtte tenke på å kjøpe nye (de er jo dyre). MAmba kjøpte jeg fordi jeg hater kabler men vil og ha en god spillmus. Beklager hvis folk tar seg nær av valgene mine jeg har gjort, ta det med ro (: arni90 trenger å få seg litt lammekjøtt Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Fatter ikke hvorfor folk tar seg nær av komponent valgene mine, liker soldrevent da jeg sparer miljøet for batteri, og det holder seg alltid ladet på 100%. Hvis dette er problem for noen, så er jo det leit. Men da syntes jeg folk skal finne seg noe bedre å gjøre. Gikk for strømforsyningen da den var på tilbud når jeg kjøpte, samt at da kan jeg oppgradere uten å måtte tenke på å kjøpe nye (de er jo dyre). MAmba kjøpte jeg fordi jeg hater kabler men vil og ha en god spillmus. Beklager hvis folk tar seg nær av valgene mine jeg har gjort, ta det med ro (: arni90 trenger å få seg litt lammekjøtt Les min første post: selg mus, keyboard og skjerm alene. så kan du kanskje få 6000 for maskinen. den har et oppsett veldig likt black refinery, men ekstra ram, hdd og en noe bedre kjøler EDIT: og mus og tastatur er veldig mye smakssak og individuelt hva som passer. At musa du har kjøpt kosta 1000 kr og har 5600 dpi har lite å si for meg når jeg vet at min Xai passer meg best Det eneste jeg har kritisert er valget av en 1000W strømforsyning jeg aldri hadde brukt til komponenter som trekker 1000W, dette fordi kvalitet er langt viktigere enn kvantitet. Har du råd til å kjøpe komponenter som trekker 1000W, har du også råd til å legge 2000 kr +++ i strømforsyning. Jeg har aldri tatt meg nær av valgene dine, jeg har sagt ærlig det jeg mener om valgene. Mus og tastatur er helt individuelt hva som passer deg, selv om du liker din mus og ditt tastatur er det ikke sikkert andre liker disse, selg de individuelt. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 20. april 2011 Del Skrevet 20. april 2011 Det jeg lurer på er hvorfor man vil selge en 2mnd gammel maskin av dette kaliberet. Veit ikke den ene handa hva den andre driver med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå