Shiktu Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hei, i dag la jeg merke til at avføringen min var kull svart diare. Dette har skjedd 2 ganger så langt i dag. Jeg spiser ikke noe særlig mye jern, bruker ikke jerntabletter. Kan også legge til at jeg har hatt forstoppelse 3 ganger forrige uke, eier også ikke matlyst og kan ta fort 24 timer før jeg lager meg noe, lider av overvekt om dette er relevant til (problemet?). Har prøvd å google sort diare/avføring og fikk noen treff på lommelegen under kreft seksjonen. Håper på et mer direkte svar angående min sak. Takker for alle saklige tilbake meldinger om hva dette eventuelt kunne vært. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Leste akuratt at det kan være en intern blødning. Det kan også være maten du har spist eller alkohol. Lenke til kommentar
Shiktu Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Jeg er totalt avholds, aldri drukket noe alkohol eller vært borti noen slags rusmidler. Har vel spist en 200 grams burger, en halv baguette med skinke og salat + drukket 1 liter burn energi drikke de siste 2-3 dagene. Lenke til kommentar
thorwb Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det tryggeste er nok en tur på legevakta. Ta i det minste en telefon dit. hilsen legestudent m/lisens 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Du spiser feil mat. og for lite mat. Bacon og egg er faktisk er fantastisk bra og sunn frokost, selv om du er overvektig og ønsker å gå ned i vekt. Forøvrig så vil blødninger lenger opp i tarmen vise seg som sort avføring. 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Støtter personen over meg. Ikke nok med at du har spist jævlig lite de siste 2-3 dagene, i tillegg har det bare vært drittmat. Få i deg noe skikkelig mat over en ukes tid og se om det bedres. Evt ta en tur til legevakten. Lenke til kommentar
jonemann Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Jeg er totalt avholds, aldri drukket noe alkohol eller vært borti noen slags rusmidler. Har vel spist en 200 grams burger, en halv baguette med skinke og salat + drukket 1 liter burn energi drikke de siste 2-3 dagene. Burger + burn = KULLSVART drit Endret 9. april 2011 av jonemann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå