JohnPet Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 hva er factual article? jeg har ingen peiling på hvordan du skriver en factual article kan du komme med hva factual article er og hvordan får jeg til å skriver en bra factual article (si alt fra Innledning til Avslutning hva skal være med hvor) takk Lenke til kommentar
Bordplate Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Antar det er snakk om en 'fakta-tekst', kanskje kjent for deg som sakprosa eller "artikkel". Du begynner med en innledning om emnet der du forklarer lett over det, hva som skjer osv. En tykkere del skal så forklare grundigere detaljene rundt emnet og gre ut alle usikkerheter leseren måtte ha. Avsluttningen skal være oppsummerende og peke tilbake på det leseren har lest hittill. Antar det er snakk om tentamen og du har ikke fulgt med så du spør desperat på et forum hvordan du skal gjøre leksene dine? Lenke til kommentar
JohnPet Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Antar det er snakk om en 'fakta-tekst', kanskje kjent for deg som sakprosa eller "artikkel". Du begynner med en innledning om emnet der du forklarer lett over det, hva som skjer osv. En tykkere del skal så forklare grundigere detaljene rundt emnet og gre ut alle usikkerheter leseren måtte ha. Avsluttningen skal være oppsummerende og peke tilbake på det leseren har lest hittill. Antar det er snakk om tentamen og du har ikke fulgt med så du spør desperat på et forum hvordan du skal gjøre leksene dine? det er ikke min feil.. Engelsk læreren vår sitter og snakker om Historie men ikke om hvordan vi skal skrive en artikkel.. bdw så det er likesom Fagartiikel på norsk? Endret 7. april 2011 av JohnPet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå