forsvaret2011 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Noen flere som har tenkt å søke seg til drilltroppen i oktober 2011? Noen som er inne nå eller vets, som har tips til hvordan jeg kan forberede meg? Lenke til kommentar
HOK Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Skal ikke inn, men du bør trene deg opp til en god fysikk. Det er både fysisk og mentalt slitsomt å drive med slo åtte timer om dagen. For ikke å snakke om hvordan det vil være når det blir over tjue grader og sola steiker. Derfor; tren masse. Lenke til kommentar
entotrefirfem Skrevet 14. april 2011 Del Skrevet 14. april 2011 (endret) Noen flere som har tenkt å søke seg til drilltroppen i oktober 2011? Noen som er inne nå eller vets, som har tips til hvordan jeg kan forberede meg? Halla! Hakke planer om drilltroppen nei, men er kalt in til Garden med innrykk 2. August, Håper på Jegetroppen, uten at jeg egentlig tror jeg klarer å sikre meg en plass der hehe. Hva rekrutten i det hele tatt angår så er det vel stort sett å trene på det du blir testa i 3000m, pushups, hangups, situps - som er nevnt her til det stadige . Forsvaret har noen bra treningsprogram liggende ute på sidene sine. Endret 14. april 2011 av entotrefirfem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå