Pungrotta Crash Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Heisann! Trenger så sårt en spotify premim bruker eventuelt wimp. Er det noen som har en "ekstra" eller vil dele sin med meg? Belønningen blir glede, lykkerus, stor takknemlighet og tårer oss meg Send meg en pm. Ganske sjuk tråd ikke sant? Endret 6. april 2011 av Quattro123 Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Dere er så slemme Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Du er klar over at hvis jeg gir deg min tilgang til spotify, så vil min spotify slutte å spille hvis du trykke play? Spennende å se om noen går på denne Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Dere er så slemme Slemme? Jeg ville heller sagt skeptiske. Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Du er klar over at hvis jeg gir deg min tilgang til spotify, så vil min spotify slutte å spille hvis du trykke play? Spennende å se om noen går på denne HYSJ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå