Hanske Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det finnes bedre måter og straffe folk på en Fengsel Ikke i pedofilisaker. Selvgjort er vellgjort. Men såklart, uten at eg skal sette meg inn i en lignende situasjon noke som er umulig for noken som ikkje har opplevd det skjøl. Så vil eg tru at det og sette noken i fengsel rett og slett ikkje hadde vært nok. No snakker eg ikkje om mord, bare en liten omgang med skikkelig deng, for også muligens få poliet til og ta seg av formalitetene Jeg er ikke for at fengsel skal være straff, så vi er nok enige der. Fengsel skal være rehabilitering. Men pedofili er en seksuell legning, selv om dette ikke er annerkjent. Man kan ikke kureres for pedofili, og det er helt unaturlig å skifte legning. Det går ikke. Men det er sikkert mulig å leve med pedofilien. Det er ikke ulovlig å være pedofil, men det er ulovlig å utøve en pedofilihandling. Det beste er en stund i fengsel, hvor man kan lære å håndtere pedofilien, i den grad det er mulig. Da skal man ikke være innelåst i en celle slik mange tror fengsel er, men man engasjerer seg i aktiviteter, og får profesjonell hjelp. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det finnes bedre måter og straffe folk på en Fengsel Ikke i pedofilisaker. Selvgjort er vellgjort. Men såklart, uten at eg skal sette meg inn i en lignende situasjon noke som er umulig for noken som ikkje har opplevd det skjøl. Så vil eg tru at det og sette noken i fengsel rett og slett ikkje hadde vært nok. No snakker eg ikkje om mord, bare en liten omgang med skikkelig deng, for også muligens få poliet til og ta seg av formalitetene Jeg er ikke for at fengsel skal være straff, så vi er nok enige der. Fengsel skal være rehabilitering. Men pedofili er en seksuell legning, selv om dette ikke er annerkjent. Man kan ikke kureres for pedofili, og det er helt unaturlig å skifte legning. Det går ikke. Men det er sikkert mulig å leve med pedofilien. Det er ikke ulovlig å være pedofil, men det er ulovlig å utøve en pedofilihandling. Det beste er en stund i fengsel, hvor man kan lære å håndtere pedofilien, i den grad det er mulig. Da skal man ikke være innelåst i en celle slik mange tror fengsel er, men man engasjerer seg i aktiviteter, og får profesjonell hjelp. Får vertfall inntrykk av at vi har ganske samme oppfatning av en pedofil. En pedofil er som en Hetrofil eller Homofil eller Dendrofil for den saksskyld, dem tenner på barn/unge og siden barn ofte er i en utsatt situasjon er det lett at dem forgriper seg oftere en foreksempel Hetrofile/homofile, korvidt Dendrofile overgriper noke anna en seg skjøl siden dem puler busker og trær er no heller en ting. Men eg trur vertfall eg hadde brent litt inne uten og ta en skikkelig hevn, men det er jo kanskje litt mitt primitive syn på mennesket sin rett på individuel rettferdighet ovenfor andre som har utnyttet deg/meg på et svakere tidspunkt. Men at Fengsel kan "kurere" pedofili går vell ikke. Men at dei kan lære og kontrolere seg skjer i noken tilfelle. Men eg ville ha nok ha tatt me meg en pinne og kjørt den ned i halsen på vedkommande som hadde utnyttet meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå