Hanfrapubennedigata Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Har vært sterkt plaget med kviser i lang tid, og spesielt mange på overkroppen. Hele ryggen, skuldre og brystkasse har vært fulle av kviser. Nå ser det heldigvis ut som om det er slutt på kvisene, men jeg har fortsatt mange arr. De er røde, mange og ganske kløete. Finnes det en salve eller lignende som hvertfall kan fjeren rødheten? Lenke til kommentar
kentroan Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Det finnes mange salver som jeg ikke husker navnet på men det kommet til å gå over av seg sev. Det tar bare tid. Du kan prøve diverse hudkremer som "Nivea" som jeg bruke. Det er bare for at hudn skal bli bedre så går det over etter en stund. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.lommelegen.no/320597/plagsomme-kviser Hva gjør jeg hvis jeg har fått arr etter kviser? Arrvev skrumper sammen etter hvert som tiden går og blir mindre og mindre synlige. Noen personer har større tendens til å få store og skjemmende arr enn andre. Endel mørkhudete får problemer med mørke flekker i huden etter at kvisene er borte. Hvis man har fått skjemmende arr etter kviser, kan man få dem fjernet. Det kan skje ved sliping av huden eller ved laserbehandling. Dette foregår hos hudlege eller plastikkirurg. Spør legen din om henvisning dersom du ønsker å bli vurdert av en spesialist. Vet ikke om det gjelder hva du beskriver. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Zinksalve? Ellers er jo det aller beste rådet å ikke pelle på dem i første omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå