Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter å ha uttalt meg i forrige post ang. dette temaet er det vel ingen som gidder å høre på meg men...

Er det faktisk noen som synes dette er humor? Jeg trodde dette var et data-forum, og ikke et humor-forum... Mulig jeg tok feil da?

Baq - "****"-tilhenger

Jeg håper du ikke fortsetter den diskusjonen i denne tråden, det var ikke derfor jeg startet den. Håpte det kunne holde seg litt mer saklig (ikke bare rettet mot baquero...).

Ellers er jeg eing med deg i at '****' er mye bedre. Da ser man at noe er sensurert, og de som poster må kanskje skjerpe seg, slik at det de skriver ikke ender som bare '****'. Slik det er nå, trenger de ikke å endre ordbruken sin, for det blir gjort for dem.

Hadde det vært teknisk mulig, uten for mye plunder, å kjøre det filteret før posten blir lagt ut? Gi brukeren beskjed om å endre disse ordene, ellers vil de bli gjengitt som '****'. Det synes jeg hadde vært den beste løsningen, for da hadde det man leser på forumet vært hver enkelt bukers egne ord, ikke en sensurert utgave med innslag av humor. Jeg har ingenting imot litt humor, men jeg synes den kan komme direkte fra brukerne selv.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...