Redaksjonen Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hackergruppa «anonymous» mistenkes. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Jeg vil bare si en ting, DDoS angrep (som sikkert er brukt her) er ikke hacking. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Anonymous er vel strengt tatt ikke noen definert gruppe. Det ligger jo i hele filosofien til konseptet anonymous at det ikke er hierarki og definerte permanente roller. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Det som hadde vørt gøy, var jo om Arbeiderpartiet var ærlige og sa at DLD ikke ville hjelpe med å oppklare slike angrep. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hackergrupa Anonymous... DDoS er hacking... En ting er når NRK, VG og Dagbladet skriver sånne ting, men jeg forventer faktisk litt mer av dere. Lenke til kommentar
ChrisLithen Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Anonymous har vel aldri vært en hackergruppe... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 På toppen av artikkelen står det "ABC NYHETER". Jeg regner med dette betyr at artikkelen er skrevet av andre enn redaksjonen her. Uansett er et slikt journalistisk nivå uakseptabelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg