madman88 Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 (endret) Hei. Skal skrive cv på engelsk,kan noen gi meg noen tips hva jeg bør ha med? jeg har tenkt noe som dette: Personal Information : Name: Address: Phonenumber: E-Mail : Nationality: Date of birth: Education: ..... Work Experience 2000 - 2011 : .... Other Languages : ..... Technical Skills: ....... Additional Infomation: ....... Other interests : ...... jeg trenger vell også en søknad? noen som kan gi meg tips til hva jeg bør ha der,hvordan det bør se ut på engelsk setter pris på svar Endret 6. april 2011 av madman88 Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det så bra ut det der. Om du skal ha med søknad kommer jo ann på hva meningen med dette er, skal du søke jobb i utlandet? Lenke til kommentar
demilio Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Svaret kommer litt sent, men her er et innlegg som tar for seg det å skrive CV. Mange gode tips der. Kanskje dt kan hjelpe Skrive cv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå