forvirret Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Hei Er helt fortvilet. Får bare opp denne sikkerhetsvarleren, xp anti-spyware Kan ikke komme på internett,CCleaner eller annet systemprogram.Det viser bare at pc'en er infisert.. Hvordan skal jeg komme meg utav dette? Hvorda få fjernet dritten og komme på internett? Der vil jeg finne progr som kan fjerne/rense pc'en. Trenger lettforståelig hjelp til mitt problem, eller skal jeg kjøre det foreslåtte program som jeg i tillegg må betale dyrt for? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Det er jo dette programmet som er malwaren du skal fjerne så ikke legg ut noe betalingsinfo for da blir kontoen din tom. http://smarterware.org/5530/how-to-uninstall-xp-antispyware Du kan forøvrig bare google fjerne xp anti-spyware så finner du masse hjelp. Lenke til kommentar
forvirret Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 problemet er bare at jeg kommer ikke på nett med den infiserte maskinen... Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Restart maskinen din i Sikkermodus med nettverk. Det gjør du ved å restarte maskinen din, og under oppstart trykker du gjentatte ganger på "F8"-knappen inntil du får opp en meny. Der velger du "Sikkermodus med internett" (eller noe i den duren). Fra sikkermodus med nettverk bør du sansynligvis ha mulighet til å laste ned det du ønsker. Jeg anbefaler deg å laste ned og kjøre de programmene som er forklart i veiledningen (ref link øverst i signaturen min). Gi tilbakemeldinger på om dette fungerer Lenke til kommentar
forvirret Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Restart maskinen din i Sikkermodus med nettverk. Det gjør du ved å restarte maskinen din, og under oppstart trykker du gjentatte ganger på "F8"-knappen inntil du får opp en meny. Der velger du "Sikkermodus med internett" (eller noe i den duren). Fra sikkermodus med nettverk bør du sansynligvis ha mulighet til å laste ned det du ønsker. Jeg anbefaler deg å laste ned og kjøre de programmene som er forklart i veiledningen (ref link øverst i signaturen min). Gi tilbakemeldinger på om dette fungerer Gjorde akkurat slik - tenk at det "funket" - er storfornøyd med hjelpen din - tusen takk Enkel og grei info! Kanskje noen vet om link til et gratis og godt antivirus program også? Takk! Endret 7. april 2011 av forvirret Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 (endret) Hvis du blar litt i tidligere tråder, vil du se at det er mange som lurer på akkurat dette. Du finner sikkert et program du liker. Selv er jeg veldig glad i Avira. Gratis, hyppige oppdateringer, og kommer bra ut i tester. Fikk du kjørt Malwarebytes Antimalware, både fra Sikkermodus og vanlig modus? Merker du ikke noen flere problemer med maskinen nå? Endret 7. april 2011 av r2d290 Lenke til kommentar
forvirret Skrevet 7. april 2011 Forfatter Del Skrevet 7. april 2011 Har kjørt antimalware program i begge modus; tydeligvis er alt ok, og maskinen er slik som før. Nok en gang takker jeg for hjelpen,for den var lettfattelig for en som ikke er expert på slikt! Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 7. april 2011 Del Skrevet 7. april 2011 Hyggelig å kunne være til hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå