klure Skrevet 15. juli 2003 Del Skrevet 15. juli 2003 Noen flere enn meg som har denne skjermen? Har litt problemer med OSD menyen, får ikke til å velge bla. Auto Adjustment, clock, og litt forskjellig. Clock hopper den bare over, og Auto Adjustment får jeg ikke til å velge, den bare står i ro på "use analog input" inne på "Auto and input select" Jeg har kun DVI-kable tilkoblet og ikke vanlig VGA. Dette kan da ikke ha noe å si? Firmwaren på skjermen er v1.01MY..... Kan den oppgrederes på en måte? HJELP! Lenke til kommentar
MacGyver Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kjøp en Eizo du Klure:) Slik som dei som har sans for kvalitet... Lenke til kommentar
klure Skrevet 31. august 2003 Forfatter Del Skrevet 31. august 2003 Kjeften din hyn... Bøvel... Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Det er sikkert deaktivert på grunn av at du bruker dvi. På min samsung så har jeg minimalt med justeringsmuligheter når jeg bruker dvi (har ikke brukt analog så holder i massevis). tror nesten det skal være slik. Lenke til kommentar
klure Skrevet 1. september 2003 Forfatter Del Skrevet 1. september 2003 Joda, det stemmer det. Sendte mail til dem, og fikk det til svar at det var pga DVI ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå