Romis Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 https://prisguiden.no/profil/lister/123967 Hva syntes dere? Kommer til å skaffe vannkjøling, antagelig to loops, samt fan controllers og grønne LED tubes. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Eneste jeg har å påpeke er at skjermene er relativ lav kvalitet sammenlignet med resten av oppsettet. Jeg håper ikke du skal drive med noen som helst form for grafisk arbeid. Lenke til kommentar
Pid0s Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Ser konge ut! Men må nevne klassikeren av valget mellom 2500k og 2600k, kanskje degradere til 2500k og bruke mer penger på større ssd? Men om du trenger HT fra 2600k til eventuelle programmer (Photoshop etc) har jeg ingenting å klage på Lenke til kommentar
Romis Skrevet 6. april 2011 Forfatter Del Skrevet 6. april 2011 Bruker Pc'en til spill, derfor lav respons. Bruker også utrolig mye Adobe Media Encoder, så derfor valgte jeg 2600k. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Vil anbefale U2311H som skjerm, den er av typen IPS og har mye bedre bildekvalitet, du har også muligheten til å vri den 90 grader og sette opp tre i eyefinity med denne. Den har også smalere kanter og bedre feste enn BenQene du har valgt Ikke les deg blind på responstid, ghosting kan oppleves på alle skjermer og responstid har ikke alltid noen påvirkning på dette. Under 16 ms er det viktigste, da 60 fps har en bildeoppdatering på ca 16.7 ms. Jeg sitter på en 1920x1080-monitor fra samsung med 5ms responstid, kompisen min har en 1920x1080 med 2ms, likevel har jeg mindre ghosting enn det han har. Se heller på skjermene og vurder selv istedenfor å lese deg blind på responstid. Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. april 2011 Del Skrevet 6. april 2011 Kvaliteten på skjermen har selvfølgelig også påvirkning på kontrast og farger som vil være avgjørende i f.eks. å skille objekter fra hverandre i et skytespill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå