Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp hurra, da er Transformeren 32GB kommet hos PS.no og jeg har fått pakke-sporing så den blir vel shippet ut i dag. :D

Datoen som står der nå (Bekreftet: (14.06.2011)) må i så fal være andre batchen til PS.

Kjenner at jeg ble misunnelig, d er en uke til Komplett skal få inn 16GB brettet mitt (fruen sitt), og så skal det sendes til meg. Lange dager ja.

Endret av Qumad
Lenke til kommentar

stemmer 14.06 er andre batchen, det har jeg tidligere fått bekreftet av PS.

Komplett sier de får inn 200og ette eller annet 32 gb versjoner i morgen så dersom noen er ute etter dette så er det vel bare å bestille derfra (vel og merke om de faktisk får dem inn i morgen da).

Lenke til kommentar

Folkens, hjelp meg litt her.. Jeg bestilte en 16GB pakke fra komplett i går (en av de fem siste som kom med i den første batchen med dato 7. juni..) og nå står det "1 stk reservert på lager" og "frigjort for plukking" på den ordren på mine sider.. Er dette så positivt som det kam høres ut, eller er det noe de alltid skriver på ordrene?! Er en stund siden sist jeg handlet der, skjønner dere..

Lenke til kommentar

min står også som frigjort for plukk. det kan være at det betyr at de har reservert varen for deg og at den blir plukket før den legges inn i det automatiserte lageret deres, men hvis de allerede har fått den inn er det all grunn til å juble ;)

Lenke til kommentar

PS sa (i forrige uke da jeg ringte dem) at datoene de opererer med er datoer de har fått av asus, og at asus stortsett er flinke til å levere Før tiden.. Da tok jeg det med en klype salt, vel vitende om at transformeren er et "belastet" produkt over hele verden i disse tider.. Men nå håper jeg jo litt forsiktig på at det er akkurat det som har skjedd, en prematur leveranse. Hehe

Lenke til kommentar

Ååå!! Tror ikke jeg klarer å vente til etter eksamen med å kjøpe denne altså... Skal ihvertfall klare å vente å se hvor den legger seg i pris hos de store kjedene Lefdal/ Elkjøp osv. :)

Den blir tøffere og tøffere jo mer jeg leser om den jo :dribble:

Lenke til kommentar

Hmm står ikke noe om "Frigjort for plukking" på mine sider. Står kun "1 stk reservert på lager".

Har god tro på at 32GB-varianten blir sendt ut denne uken. 16GB-en derimot.. :)

Krysser dog fingrene for at ting går fortere enn tidligere kommunisert av Asus!

Lenke til kommentar

Da skal jeg Ikke ringe I mårra.. Jeg har pakkseddel og status ferdigpakket nå.. Ooooooooooohh, sweet baby!!!

Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer...

Vent..jeg er jo nesten 30...?! Hva er det jeg holder på med?

Pfffffffff, hvem er det jeg prøver å lure?!

Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer- Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer!!!!!! Hehe

Endret av Licker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...