indeksregulert Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes initativet til å opprette en egen tråd for tilbehør var veldig smart. Kudos til Qumad for det. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som tidligere kommunisert får han ingen kudos fra min side. Har allerede klart å 'feilposte' en gang. Dog, å ha to tråder er ikke en katastrofe. Lenke til kommentar
smileyy Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Doh... MPX har kommet med det billigste tilbudet sålang: 4350,- MEN levering er ikke før 1 juli, så da er er det vel verdt 150 kroner for å få den 3-4 uker før Lenke til kommentar
jarledb Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hipp hurra, da er Transformeren 32GB kommet hos PS.no og jeg har fått pakke-sporing så den blir vel shippet ut i dag. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hipp hurra, da er Transformeren 32GB kommet hos PS.no og jeg har fått pakke-sporing så den blir vel shippet ut i dag. Ohh, awesome! Gratulerer! Undertegnede venter spent på 16GB-varianten... Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hipp hurra, da er Transformeren 32GB kommet hos PS.no og jeg har fått pakke-sporing så den blir vel shippet ut i dag. Datoen som står der nå (Bekreftet: (14.06.2011)) må i så fal være andre batchen til PS. Kjenner at jeg ble misunnelig, d er en uke til Komplett skal få inn 16GB brettet mitt (fruen sitt), og så skal det sendes til meg. Lange dager ja. Endret 31. mai 2011 av Qumad Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Råtips... Netonnet.no rapporter nå at de har BEGGE versjonene på lager! Håper virkelig dette gjelder Komplett også... Lenke til kommentar
jarledb Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 stemmer 14.06 er andre batchen, det har jeg tidligere fått bekreftet av PS. Komplett sier de får inn 200og ette eller annet 32 gb versjoner i morgen så dersom noen er ute etter dette så er det vel bare å bestille derfra (vel og merke om de faktisk får dem inn i morgen da). Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 noen som vet om netonnet bruker samme importør som komplett/mpx? frister litt å avbestille hos mpx nå... Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) noen som vet om netonnet bruker samme importør som komplett/mpx? frister litt å avbestille hos mpx nå... De har visstnok lager i Sverige (ref. siden deres). Endret 31. mai 2011 av djorgen Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 ok. tror jeg heller venter uansett. Den hadde bare forstyrret eksamenslesingen min Lenke til kommentar
Licker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Folkens, hjelp meg litt her.. Jeg bestilte en 16GB pakke fra komplett i går (en av de fem siste som kom med i den første batchen med dato 7. juni..) og nå står det "1 stk reservert på lager" og "frigjort for plukking" på den ordren på mine sider.. Er dette så positivt som det kam høres ut, eller er det noe de alltid skriver på ordrene?! Er en stund siden sist jeg handlet der, skjønner dere.. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 min står også som frigjort for plukk. det kan være at det betyr at de har reservert varen for deg og at den blir plukket før den legges inn i det automatiserte lageret deres, men hvis de allerede har fått den inn er det all grunn til å juble Lenke til kommentar
Licker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 PS sa (i forrige uke da jeg ringte dem) at datoene de opererer med er datoer de har fått av asus, og at asus stortsett er flinke til å levere Før tiden.. Da tok jeg det med en klype salt, vel vitende om at transformeren er et "belastet" produkt over hele verden i disse tider.. Men nå håper jeg jo litt forsiktig på at det er akkurat det som har skjedd, en prematur leveranse. Hehe Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ååå!! Tror ikke jeg klarer å vente til etter eksamen med å kjøpe denne altså... Skal ihvertfall klare å vente å se hvor den legger seg i pris hos de store kjedene Lefdal/ Elkjøp osv. Den blir tøffere og tøffere jo mer jeg leser om den jo Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Det kribler i kroppen, det kribler i fingrene :-) Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hmm står ikke noe om "Frigjort for plukking" på mine sider. Står kun "1 stk reservert på lager". Har god tro på at 32GB-varianten blir sendt ut denne uken. 16GB-en derimot.. Krysser dog fingrene for at ting går fortere enn tidligere kommunisert av Asus! Lenke til kommentar
Licker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg skal ringe dem first thing i mårra! Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror NetOnNet surret litt før i dag. Nå har 16GB m/dock status "Forhåndsbestilling", ikke "På lager" som før i dag. Dog, 32GB-versjonen har fortsatt status "På lager". Lenke til kommentar
Licker Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Da skal jeg Ikke ringe I mårra.. Jeg har pakkseddel og status ferdigpakket nå.. Ooooooooooohh, sweet baby!!! Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer... Vent..jeg er jo nesten 30...?! Hva er det jeg holder på med? Pfffffffff, hvem er det jeg prøver å lure?! Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer- Den kommer-Den kommer-Den kommer-Den kommer!!!!!! Hehe Endret 31. mai 2011 av Licker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå