Kontorstol Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Nå har jeg fått den tilbake fra reperasjon for andre gang. Sendte den som tidligere inn for ustabilitet (programmer fryser/lukkes, restarter av seg selv, slår seg på av seg selv ++), og det første som møter meg er at den er på når jeg har den ut av esken, og når jeg skal logge inn på google-kontoen min fryser alt og jeg må ta force-shutdown. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 18. september 2012 Del Skrevet 18. september 2012 Jeg har litt problemer med evig boot-loop iblant. Virker som om den får en FC når tab'n ligger i dvale, og plutselig får det for seg at den skal restarte. Skjer ikke så ofte, og jeg klarer ikke tvinge det fram, så vanskelig å levere til service... Noen forslag? Den har vært gjennom en god del factory resets. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Har du absolutt siste firmware ? Min har vært veldig fin etter det, men det kan ha noe med hvilke applikasjoner som er installert. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Nå har jeg endelig fått hevet kjøpet, og får tilbake mine 4500,- God service fra NetOnNet! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 30. oktober 2012 Del Skrevet 30. oktober 2012 Vurderer det samme. Det som river i sjelen er at det ikke virker til å være noe skikkelig alternativ til Primen. Det jeg vil ha er: - Evne til å spille av mest mulig video. - SD åpning for 64gb. - HDMI til TV. - Brukbar styrke. - Android. Men nå kommer jo alt til windows, og det som kommer utenom har jo betydelige mangler, feks mangel på SD-kort som er et must(NExus 10.) Drit å dra med cloud lagring, jeg vil kunne bruke faenskapet i fly og tog, etc. Hvorfor skal det være så vanskelig!? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 3. november 2012 Del Skrevet 3. november 2012 Vurderer det samme. Det som river i sjelen er at det ikke virker til å være noe skikkelig alternativ til Primen. Det jeg vil ha er: - Evne til å spille av mest mulig video. - SD åpning for 64gb. - HDMI til TV. - Brukbar styrke. - Android. Men nå kommer jo alt til windows, og det som kommer utenom har jo betydelige mangler, feks mangel på SD-kort som er et must(NExus 10.) Drit å dra med cloud lagring, jeg vil kunne bruke faenskapet i fly og tog, etc. Hvorfor skal det være så vanskelig!? Hvis du utelukkende flyr med Norwegian kan cloud virke... Men det er ganske håpløst at de ikke klarer å putte en liten SD-slot i nettbrettet. Tar ikke direkte stor plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå