newman221 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ville overhodet ikke anbefale en pad med Tegra2-brikke. Den er litt slapp, og klarer ikke 720p-filmer i det meget vanlige h.264 high profile 4.1-formatet... Dvs at filmene må konverteres om, som tar unødvendig mye tid. Ville nok heller ventet på at Prime faller i pris, eller vente og se hva Samsung har å by på. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 noen andre som syns batteri tiden på sin transformer har forverret seg etter ICS oppdattering før kunne den ligge i dvale/hvilemodus i sikkert 10-12 dager med lite bruk men nå varer den knapt i 2-3 dager før den pipper om mer strøm Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 noen andre som syns batteri tiden på sin transformer har forverret seg etter ICS oppdattering før kunne den ligge i dvale/hvilemodus i sikkert 10-12 dager med lite bruk men nå varer den knapt i 2-3 dager før den pipper om mer strøm Hos meg er det omvendt. Den varer kanskje en time eller to lengre etter ICS, og jeg tror det er pga. at den har sluttet å våkne opp fra dvale i hytt og gevær. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Har dere valgt at wifi slåes av under dvale? Lenke til kommentar
johncl Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Min plain Transformer er blitt helt ubrukelig. Den rebooter i hytt og pine og ved restarten så henger den på boot med skjerm på og tapper batteriet til det er tomt. Mildt sagt latterlig. Jeg har ikke noe særlig med apps installert på den heller. Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Min plain Transformer er blitt helt ubrukelig. Den rebooter i hytt og pine og ved restarten så henger den på boot med skjerm på og tapper batteriet til det er tomt. Mildt sagt latterlig. Jeg har ikke noe særlig med apps installert på den heller. Har akkurat samme problemer på min. ICS har gjort den ubrukelig. Håper Asus får ut fingern og fikser problemet snarest. Tok en clean wipe senest idag og den er fortsatt like ille. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Min plain Transformer er blitt helt ubrukelig. Den rebooter i hytt og pine og ved restarten så henger den på boot med skjerm på og tapper batteriet til det er tomt. Mildt sagt latterlig. Jeg har ikke noe særlig med apps installert på den heller. Har akkurat samme problemer på min. ICS har gjort den ubrukelig. Håper Asus får ut fingern og fikser problemet snarest. Tok en clean wipe senest idag og den er fortsatt like ille. Rart. Jeg har hatt null problemer så langt. Verken reboots eller dårligere batteri tid Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ingen problem med min Transformer etter oppdatering. Lasta ned oppdateringa på nettsidene til Asus. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har hatt 3 reeboots og 2 heng ved oppstart. Har heldigvis ikke vært mens jeg har gjort viktige ting, men frykter det skal skje under skolearbeid etc. Håper det kommer fiks snart! Lenke til kommentar
Vallhall Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Ingen problem med min Transformer etter oppdatering. Lasta ned oppdateringa på nettsidene til Asus. Samme her og....prime vel å merke Lenke til kommentar
johncl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ja viktig at folk presiserer hvilken Transformer de har. Jeg har den første og opplever heng til stadighet etter oppdateringen. De må komme med en fiks snart. Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Eg har TF101, og har som sagt ikkje hatt problem etter oppdatering Lenke til kommentar
johncl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Eg har TF101, og har som sagt ikkje hatt problem etter oppdatering Hmm, heldiggris. Hvordan har du satt den opp? Antar du ikke skrur den helt av men lar den ligge i sleep modus? Har du auto-wifi off når du skrur av skjermen? Har du større permanente apps som Skype i bakgrunnen? Muligens det er noen apps som ikke her helt kompatible som trigger kræsjen? Skal prøve å avinstallere Skype og se om det er den som gjør det. Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Slår den sjeldan av, nøyer meg med auto-wifi off. Eg har ikkje køyrd skype etter oppdateringa, men kan prøva det for å sjå korleis det går. Har du lasta ned oppdatering, eller kom den automatisk? Lenke til kommentar
johncl Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Min kom automatisk. Jeg opplever også den innebygde browseren som extremt laggy og har generelt dårlig respons. Lenke til kommentar
hihihi Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Ok, eg lasta min ned frå Asus. Køyrer skype i bakgrunnen no utan noko problem. Nettlesaren min vart kjappare etter oppdatering. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Etter ICS oppdateringen så drev min å rebootet (forsøkte ihvertfall helt til batteriet gikk tomt) av seg selv. Så jeg tok en factory reset.. det så ut til å hjelpe en del. Nå krasjer Youtube appen hver gang jeg prøver å se en video.. BLÆH!! Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 9. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 9. mars 2012 Etter ICS oppdateringen så drev min å rebootet (forsøkte ihvertfall helt til batteriet gikk tomt) av seg selv. Så jeg tok en factory reset.. det så ut til å hjelpe en del. Nå krasjer Youtube appen hver gang jeg prøver å se en video.. BLÆH!! Noen Google-apps må oppdateres manuelt fra Google Play etter oppgradering til ICS. Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 10. mars 2012 Del Skrevet 10. mars 2012 Min henger seg opp hele tiden nå er totalt misfornøyd med ICS oppdateringen hittill Lenke til kommentar
leffe85 Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Har kommet ny oppdatering. Lastet ned for 5 minutter siden. Håper at problemene med ISC er ordnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå