bengh Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Kjører ICS nå, og forskjellen er virkelig som natt og dag! Føles ut som jeg har fått en helt ny tablet Hvilken - ROM eller fra ASUS ? Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 26. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2012 Kjører ICS nå, og forskjellen er virkelig som natt og dag! Føles ut som jeg har fått en helt ny tablet Hvilken - ROM eller fra ASUS ? Fra ASUS Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Noen andre som syns at Max Volume er alt for lavt etter ICS oppdateringen ?? (eller er det bare jeg som er tett i øra etter forkjølelse) og at battery usage per. app ikke er tilgjengelig ? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 (endret) Lyden er noe lavere her også, og den var litt forlav fra før Endret 26. februar 2012 av Kontorstol Lenke til kommentar
johncl Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg syntes web browseren har litt for mye hickups enda. Ofte viser den siden og så går det noen sekunder før den reagerer på input. Skjer mye på sider som nrk.no og bt.no har jeg merket. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg oppdaterte den på lørdag, og da jeg sto opp idag hadde den tydeligvis restartet seg selv iløpet av natta. Pussig nok hadde den ikke klart å reboote, for den hang på den første "asus"-skjermen. Har lest at flere har opplevd pussige restarter og litt ustabilitet. Flere som har litt trøbbel? Lenke til kommentar
bengh Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Tror jeg sitter på gjerdet litt til gitt Lenke til kommentar
johncl Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jepp i natt låste min seg helt, fikk ikke opp bilde og måtte holde start knappen inne til den reboota. Kjip start... og med de browser hickupsa så føltes det litt uferdig, selv om den har betraktelig høyere respons når ting er lastet inn da (scrolling og slikt er mye smoothere). Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Jeg oppdaterte den på lørdag, og da jeg sto opp idag hadde den tydeligvis restartet seg selv iløpet av natta. Pussig nok hadde den ikke klart å reboote, for den hang på den første "asus"-skjermen. Har lest at flere har opplevd pussige restarter og litt ustabilitet. Flere som har litt trøbbel? Er plaget en del med reboot og låsing på asusskjermen. Irriterende. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 27. februar 2012 Del Skrevet 27. februar 2012 (endret) Men når en kjøpen en Android Asus så forventer jeg at den ska virke, alternativ til Ipad er jo ikke så mange..men ICS er vel ikke bra nog som Google påstår. Endret 27. februar 2012 av Robbansvenske Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg oppdaterte den på lørdag, og da jeg sto opp idag hadde den tydeligvis restartet seg selv iløpet av natta. Pussig nok hadde den ikke klart å reboote, for den hang på den første "asus"-skjermen. Har lest at flere har opplevd pussige restarter og litt ustabilitet. Flere som har litt trøbbel? Er plaget en del med reboot og låsing på asusskjermen. Irriterende. Og dere har wipet eller? Pleier å løse en god del problemer... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 jeg har ikke wipet. Men må si det frister å prøve. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Wipet? Jeg tok en system restore, slettet alt som var på den og begyntepå nytt... hvis det var det du mente? Men må si den har blitt mer behagelig i bruk. Rask, minimalt med etterslep, hakker ikke. Og jeg tror jeg kun har den ene restarten. Så jeg er fornøyd. Lenke til kommentar
gas62 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Min Transformer tar en mislykket restart minst én gang pr. døgn etter oppgradering til ICS. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 Går det at teste Windows 8 på denne? Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har en Transformer som klikker og gjør mislykket restart med jevne mellomrom her og. Det kan virke som om det er ganske vanlig, så jeg håper at Asus fikser dette snart og sender ut en oppdatering. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har en Transformer som klikker og gjør mislykket restart med jevne mellomrom her og. Det kan virke som om det er ganske vanlig, så jeg håper at Asus fikser dette snart og sender ut en oppdatering. Eller som de sier i epleverden: It's not a bug; It's a feature! Lenke til kommentar
js82 Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Ser at dustinhome.no har 32gb varianten inne til 3299. Er det verdt det? Andre alternativer til rundt samme pris? Bedre å vente til sommeren og ny versjon? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Som tipset over her, kjør en fullstendig restore på brettet Etter siste oppdatering fra Asus på min Prime var nettleser opplevelsen mildt sagt elendig. Hang seg i hytt og gevær, og man følte hele greiene var fullstendig jalla. Tok en restore i går, og unnlot å synkronisere brettet mot gmail kontoen min slik at mine gamle apps ikke ble installert på nytt etter reboot. Nettleseren har ikke hengt seg en eneste gang siden i går kveld Så noe godt må det ha kommet ut av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå