Staalkontroll Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen ord om ICS updaten eller? syns det er veldig stille på den fronten. Og der var den: http://www.engadget.com/2012/02/23/asus-transformer-tf101-finally-receives-ics-update-taiwan-takes/ Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Tøft, da får jeg ICS på nettbrettet før Galaxsy S2. Håper Samsung får ut fingern snart... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Da får jeg virkelig håpe dere er mere heldige enn det vi var med ICS på TP Lenke til kommentar
johncl Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Så at Ice Cream på Motorola Xoom var i hvertfall meget smooth i forhold til Honeycomb. Så jeg gleder meg til denne oppgraderingen. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Noen ord om ICS updaten eller? syns det er veldig stille på den fronten. Og der var den: http://www.engadget.com/2012/02/23/asus-transformer-tf101-finally-receives-ics-update-taiwan-takes/ Da er det bare å trykke som en gal mann på oppdateringsknappen. Lenke til kommentar
bengh Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel, venter til XDA Developers gutta har tygd litt på ICS og puttet den i en ny ROM :-) Ellers må jeg vel unroote. Klarer meg litt til med Prime med ICS skin. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Vel, venter til XDA Developers gutta har tygd litt på ICS og puttet den i en ny ROM :-) Ellers må jeg vel unroote. Klarer meg litt til med Prime med ICS skin. +1 Klarer å holde meg noen dager til. Noen av gutta på xda kommer til å sitte oppe i flere døgn i strekk for å koke sammen en enda bedre ICS rom. Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 da har jeg fått inn ics ota på min, og hittil virker alt supersnappy, endelig er transformeren det jeg hadde håpet at den skulle være Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Gratulerer! Håper ASUS er litt kjappere til å få ting til å fungere optimalt på TP`en da Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Kjører ICS nå, og forskjellen er virkelig som natt og dag! Føles ut som jeg har fått en helt ny tablet Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 det deiligste er å kunne koble til en ps3kontroller og den virker til flere pill, bl.a. GTAIII helt uten videre! i tillegg er det ikke delay på tekstinnmating på forumet her Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har dere fått den fra Asus, eller har dere lagt det inn selv? Får melding om at det ikke finnes noen oppdatering hos meg. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 Har fått den OTA, fra Asus. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Herlig. Da satser jeg på at jeg også får den iløpet av kvelden. Edit: og der kom den! Endret 24. februar 2012 av glennandre Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2012 Del Skrevet 24. februar 2012 (endret) Hmm, nedlastingen står visst på 98% EDIT: Feil tråd sånn sett, men det ordnet seg med en omstart så var installeringen i gang Endret 24. februar 2012 av Mala Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 hihi, min fant en update den også. Da blir det en fin lørdags morgen da Er det mange apps som ikke virker til ICS, eller har de fleste blitt oppdatert siste tiden? Lenke til kommentar
OnkelHeinrich Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 det deiligste er å kunne koble til en ps3kontroller og den virker til flere pill, bl.a. GTAIII helt uten videre! i tillegg er det ikke delay på tekstinnmating på forumet her PS3-kontroller fungerte da på GTAIII under HC=O Ultradigg med null input-lag. Nettsurfing kan endelig kravle oppunder iPad 2s kvalitet. Elsker "swipe to close"-funksjonen! ICS er en drøm! Har forøvrig ikke funnet noen apps som ikke fungerer. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 ICS er Herlig ja, ingen tvil om det! Men hos meg har Firefox sluttet helt å vise æ ø å... Bokstavene er rett og slett borte... Tidligere slet jeg litt med docken vs firefox, men nå er det bare tull... Må vel ha en periode med Dolphin HD igjen, avhengig av enkelte utvidelser... Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Eneste jeg har oppdaget er at WordFeud logger ut. Inne på et brett hopper den ofte ut til oversikten over alle spill, og det står "logged in". PS3-kontrolleren har som sagt alltid virket på hc, men det som er nytt nå er at man kan koble til kontrollere trådløst. Men dette fungerer ikke med PS3-kontrolleren uten root. (har jeg lest) Lenke til kommentar
Tore Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 (endret) PS3-kontrolleren har som sagt alltid virket på hc, men det som er nytt nå er at man kan koble til kontrollere trådløst. Men dette fungerer ikke med PS3-kontrolleren uten root. (har jeg lest) PS3 kontroller med ICS 1. Plugg i USB kabel i dock, med BlueTooth påslått. 2. Sjekk at parringen har skjedd i BT innstillingene, dra ut USB igjen. 3. Lek.... Bortsett fra rare knappefunksjoner og at GTA3 krasjer, så fungere kontrolleren nå UTEN ROOT, MED BT smertefritt med Android systemet og apper, analoge og digitale... Men som sakt, rare knappefunksjoner, langt fra en PS3 foreksempel, håper det finnes mulighet for å stille inn dette... ikke funnet enda... Edit : etter restart så fungerer det som på PS2/3 med GTA. Ingen krasj. Endret 25. februar 2012 av Xkraft Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå