Kontorstol Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Kjøpte meg nylig en slik pad , prøvde å lese meg litt tilbake i tråden , men gidder simpeltenn ikke å lese tilbake 65 sider. Sliter mye med at padden låser seg helt slik at en må holde inne av knappen til den skrur seg av, sliter og en god del med at program jeg bruker bare plutselig lukker seg uten noen grunn. Vanlig problem dette ? Ifølge Pad er det heller ikke tilgjengelig noen oppdateringer. edit : nå menst jeg holdt på å skrive dette tok paden å restartet seg selv også.. Hvilken android versjon har du? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Android Version 3.2 Kernel version 2.6.36.3-00003-g9baf8f7, android@Mercury #1 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 18. september 2011 Del Skrevet 18. september 2011 Samme her. Ville sendt den inn med en gang. Sikkert noe galt med selve hardwaren. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 20. september 2011 Del Skrevet 20. september 2011 Er det noen av dere som får spilt av .mkv filer 100% fint? Jeg får spilt av .mkv filene, men det hakker litt, og bilde blir ofte i mosaic. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 nope. går fint til tider. men så fort det blir litt bevegelse, så lugger det litt vel mye. bruker diceplayer Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 nope. går fint til tider. men så fort det blir litt bevegelse, så lugger det litt vel mye. bruker diceplayer Ok, har testet den orginale MoboPlayer, VPlayer og MX Player, alle hakker og hopper. Får håpe det kommer en ny ROM til min nye Asus TF, der jeg kan roote, og legge inn andre ROM`s Og når det kommer en slik oppdatering, vil spilleren kanskje virke, slik at TF kan spille av mkv filer. Jeg har jo version som begynner på B80 Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan man koble til en usb-dvd-spiller på denne og installere windows? Mvh Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kan man koble til en usb-dvd-spiller på denne og installere windows? Mvh Nei, dette er ikke en PC med Intel arkitektur. Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hei igjen, kommer det ny android programvare efter 3.2 ? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 (endret) Hvor for man kjøpt ekstra lader til Asus TF som man går på 220volt? Fant en plass da... http://www.eurodroid.com/2011/08/11/asus-eee-pad-transformer-power-adaptor-launching-tomorrow-for-24-99/ Men er det ikke andre da? Trenger ikke orginalt, bare den lader Asus TF min. EDIT Fant en til, men denne har UK kontakt, får lete videre.... http://www.ebay.com/itm/USB-Charger-Adapter-Case-Film-More-Asus-Transformer-/400241321987?pt=UK_iPad_Tablet_Accessories&hash=item5d303de803#ht_3899wt_1396 Endret 25. september 2011 av Ray001 Lenke til kommentar
belenix Skrevet 25. september 2011 Del Skrevet 25. september 2011 Her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=12258&mfr=ASUS Lenke til kommentar
Vyse Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg sliter litt med to ting når det gjelder min Transformer. Det første jeg sliter med er å få Spotify til å holde seg online, men det er tydeligvis et kjent problem som Spotify ignorerer. Det andre er å få den til å snakke med Ubuntu. Jeg får mounte den og lese filer fra Transformeren i Ubuntu, men jeg får ikke skrevet til tableten. Google var svært lite til hjelp der, men kanskje noen av dere har løst noen av problemene (først og fremst Android/Ubuntu-samarbeidet). Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Det andre er å få den til å snakke med Ubuntu. Jeg får mounte den og lese filer fra Transformeren i Ubuntu, men jeg får ikke skrevet til tableten. Google var svært lite til hjelp der, men kanskje noen av dere har løst noen av problemene (først og fremst Android/Ubuntu-samarbeidet). Lest denne ? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1143044 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da var det installert en ny oppdatering. Noen som vet hva som ble gjort? Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da var det installert en ny oppdatering. Noen som vet hva som ble gjort? New Feature: •Supernote (Please see supernote sales kit along with release note) APP Update : •Polaris office, ASUS Webstorage update Improvement: •Browser with Adobe Flash improvement, ex: YouTube •Browser force close improvement •Improve Wi-Fi stability Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Firmware Revisions: 30th September 2011 (Pushed to WW devices.) 28th September 2011 (Pushed to US devices.) Honeycomb 3.2.1 (security update) Build number: 8.6.5.13-20110925 Wifi updated: v5.2.63 Bluetooth updated: v6.24 Kernel changed. Adobe Flash improvement in the default browser. Polaris office & ASUS WebStorage update. Browser force-close fixes. Improved Wi-Fi stability. Supernote added. Added more language translations into ASUS Apps. Added Farsi IME support. Czech IME improvement : support Qwerty & Qwertz. JP SKU fixed translation bug and Polaris office font. CN SKU 3rd party app bug fix. Improved Chinese handwriting prediction, recognise characters from each stroke. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Supernote var artig, skulle bare hatt en stylus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Noen som vet om en mediespiller som scanner igjennom usb hdd ? Har 50 gb muikk på externdisk og det er litt vanskelig å finne musikken med å bla gjennom mappene. Har prøvd både winamp og pro player men ingen av de kan scanne usb. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Supernote var artig, skulle bare hatt en stylus. Har du en link til dette i market? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå