jrs Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det ikke app til denne på Norsk Tipping? Når jeg er inne i android market finner jeg bare web utgaven som jeg innstallerte, men vil jo ha app`en. Så det er ikke laget til denne størrelse skjerm enda? Norsk Tipping appen bruker SMS til noen funksjoner. Den fungerer derfor kun på nettbrett som har innebygget 3g. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det ikke app til denne på Norsk Tipping? Når jeg er inne i android market finner jeg bare web utgaven som jeg innstallerte, men vil jo ha app`en. Så det er ikke laget til denne størrelse skjerm enda? Norsk Tipping appen bruker SMS til noen funksjoner. Den fungerer derfor kun på nettbrett som har innebygget 3g. Ja selvfølgelig, du har helt rett Lenke til kommentar
jonlajoie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei, Jeg vurderer å kjøpe meg enten dette nettbrettet eller en asus mini pc for å bruke under studiene. Bruken vil for det meste være office programmer og internett surfing. Men jeg er ikke spesielt god med elektroniske produkter, så jeg lurer på om nettbrettet er enkelt å bruke? Samt lurer jeg også på hva annet man kan bruke den til? Jeg vet at den har slike småprogrammer og slikt, men jeg vet ikke helt om jeg er villig til å punge ut med 2000 kr ekstra for det. Noen som kan forklare meg grunnene til å ha et slikt nettbrett? Lenke til kommentar
johncl Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvis du skal skrive vanlig brødtekst så fungerer Asus eee pad bra, men det er jo tross alt muligheten til å bruke det som en touch tablet du betaler for. Dvs som en generell surfe-på-sofaen sak når du har hektet den av tastaturet (selv om du kan også bruke den med tastaturet). Du vil nok kanskje oppleve å være friere med en ekte PC da du kan kople den lett til en printer, scanner, dele filer over et nett og andre ting. Selv om du sikkert kan få til mye på tablet'en så vil det uansett ikke være like godt støttet. Men en annen fordel med tablet'en igjen er den vanvittige lange batteritiden, noe som vil være uvurderlig hvis du skulle befinne deg på skolen en "full arbeidsdag" uten tilgang til et støpsel. Men det finnes vel en del mini-pcer i dag med svært god batteritid også. For tilsvarende pris så kan du nok også få en svært bra laptop også. Jeg føler Asus tablet'en er kanskje mer et bra tilskudd enn noe som er ment å erstatte en laptop. Jeg bruker stort sett den stasjonære hjemme til det meste, mens tablet'en blir mer brukt for å lese nettaviser, sjekke mail og surfe litt i godstolen. Lenke til kommentar
ynwa71 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det ikke app til denne på Norsk Tipping? Når jeg er inne i android market finner jeg bare web utgaven som jeg innstallerte, men vil jo ha app`en. Så det er ikke laget til denne størrelse skjerm enda? Norsk Tipping appen bruker SMS til noen funksjoner. Den fungerer derfor kun på nettbrett som har innebygget 3g. Ja selvfølgelig, du har helt rett Hei, jeg la inn Norsk Tipping Mobil appen i går kveld, funker helt fint på min transformer. Jeg søkte bare som normalt etter Norsk Tipping på marked, og mobilappen kom opp som alternativ. Kan være med at jeg har rootet, for etter jeg la inn Prime 1.9 i går kveld fikk jeg også lagt inn den orginale Facebook appen + noen andre som jeg ikke har kunnet innstalere tidligere Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvor mye kan jeg selge en pent brukt 16GB versjon med docking, en lomme til greia og en touch stylus? Lenke til kommentar
jonlajoie Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hvis du skal skrive vanlig brødtekst så fungerer Asus eee pad bra, men det er jo tross alt muligheten til å bruke det som en touch tablet du betaler for. Dvs som en generell surfe-på-sofaen sak når du har hektet den av tastaturet (selv om du kan også bruke den med tastaturet). Du vil nok kanskje oppleve å være friere med en ekte PC da du kan kople den lett til en printer, scanner, dele filer over et nett og andre ting. Selv om du sikkert kan få til mye på tablet'en så vil det uansett ikke være like godt støttet. Men en annen fordel med tablet'en igjen er den vanvittige lange batteritiden, noe som vil være uvurderlig hvis du skulle befinne deg på skolen en "full arbeidsdag" uten tilgang til et støpsel. Men det finnes vel en del mini-pcer i dag med svært god batteritid også. For tilsvarende pris så kan du nok også få en svært bra laptop også. Jeg føler Asus tablet'en er kanskje mer et bra tilskudd enn noe som er ment å erstatte en laptop. Jeg bruker stort sett den stasjonære hjemme til det meste, mens tablet'en blir mer brukt for å lese nettaviser, sjekke mail og surfe litt i godstolen. Takk for svar. Dte var dumt av meg og ikke nevne at jeg nemlig har en bærbar fra før, som jeg kommer til å ha med meg. Men den er stor og klumsete med dårlig batterilevetid, så den vil være upraktisk igjennom dagen, men er grei å ha stående på rommet. Så egentlig burde jeg ha spurt mer om hvordan er den å bruke på de tingene du nevnte, det å koble til printer, scanner, dele filer over et nett og andre ting? Samt hvordan det er å bruke power point og word på den. Det burde ikke være noe problem å sende oppgaver på mail, levere power point/word dokumenter over nettet eller koble opp for powerpoint presentasjon? Jeg har som sagt en bærbar som kan brukes for printing osv. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Siklet litt på denne i stad. Men er det mulig å få denne med windows? Eller få lagt det inn? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Hei, jeg la inn Norsk Tipping Mobil appen i går kveld, funker helt fint på min transformer. Jeg søkte bare som normalt etter Norsk Tipping på marked, og mobilappen kom opp som alternativ. Kan være med at jeg har rootet, for etter jeg la inn Prime 1.9 i går kveld fikk jeg også lagt inn den orginale Facebook appen + noen andre som jeg ikke har kunnet innstalere tidligere Det er jo bare å laste ned apk-filen direkte på brettet, eventuelt sende over fra mobilen via f.eks. ES File Explorer. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Siklet litt på denne i stad. Men er det mulig å få denne med windows? Eller få lagt det inn? Hele hensikten med denne er å få et enkelt og elegant operativsystem. Så: NEI, du kan ikke få den med Windows. Asus lagde en med Windows, men den fikk slakt, da den var treig, elendig batterikapasitet, og totalt ubrukelig, Men denne saken fungerer til det meste, tro det eller ei. Må bare være litt kreativ i valg av programmer og formater man bruker Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Siklet litt på denne i stad. Men er det mulig å få denne med windows? Eller få lagt det inn? Hele hensikten med denne er å få et enkelt og elegant operativsystem. Så: NEI, du kan ikke få den med Windows. Asus lagde en med Windows, men den fikk slakt, da den var treig, elendig batterikapasitet, og totalt ubrukelig, Men denne saken fungerer til det meste, tro det eller ei. Må bare være litt kreativ i valg av programmer og formater man bruker Synes den ser best ut med android. Det er helt klart. En elegant, liten og sexy sak. Er bare litt bekymret for begrensningene som er nå. Men det blir vel flere muligheter etterhvert. Kunne jeg spilt poker på den, hadde jeg kjøpt den på flekken. Men vurdrer egentlig å kjøpe den uansett.. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Er det ikke app til denne på Norsk Tipping? Når jeg er inne i android market finner jeg bare web utgaven som jeg innstallerte, men vil jo ha app`en. Så det er ikke laget til denne størrelse skjerm enda? Norsk Tipping appen bruker SMS til noen funksjoner. Den fungerer derfor kun på nettbrett som har innebygget 3g. Ja selvfølgelig, du har helt rett Hei, jeg la inn Norsk Tipping Mobil appen i går kveld, funker helt fint på min transformer. Jeg søkte bare som normalt etter Norsk Tipping på marked, og mobilappen kom opp som alternativ. Kan være med at jeg har rootet, for etter jeg la inn Prime 1.9 i går kveld fikk jeg også lagt inn den orginale Facebook appen + noen andre som jeg ikke har kunnet innstalere tidligere tenkte og paa aa roote denog legge inn ny rom, men det saa ut som mye arbeid, maa faa det like enkelt som paa samsung galaxy s2med CMW eller Odin, saa gjor jeg det. Med det Norsk tipping, saa kan jeg laste det over som en annen smart her nevnte Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Snappzmarket virker ikke denne tabben Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 tenkte og paa aa roote denog legge inn ny rom, men det saa ut som mye arbeid, maa faa det like enkelt som paa samsung galaxy s2 med CMW eller Odin, saa gjor jeg det. Med det Norsk tipping, saa kan jeg laste det over som en annen smart her nevnte ClockWorkMod er greia på transformeren å. Trikset er bare å få roota den først så du får lagt inn CWM. Så er det bare å bytte ROM etter eget ønske. Anbefaler Revolver på det varmeste, da den (med Revolver Parts) gir deg OTA-lignende updates av både ROM og custom kernel (så langt bare Clemsyn-Blade). Er ei stund siden jeg roota min, som da var på versjon 3.1, så vet desverre ikke prosedyren på nyeste firmware. Tviler på at det er store problemet. Dog, har fjøla di serienummer som begynner på B7O eller høyere, er det mulig den ikke kan rootes enda. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. september 2011 Del Skrevet 9. september 2011 Har plutselig fått problemer med at det trådløse nettet slår seg av og på en gang i sekundet. Hender av og til etter at skjermen har vært nede. Må låse den eller legge ned skjermen for at det skal ordne seg. Noen som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 tenkte og paa aa roote denog legge inn ny rom, men det saa ut som mye arbeid, maa faa det like enkelt som paa samsung galaxy s2 med CMW eller Odin, saa gjor jeg det. Med det Norsk tipping, saa kan jeg laste det over som en annen smart her nevnte ClockWorkMod er greia på transformeren å. Trikset er bare å få roota den først så du får lagt inn CWM. Så er det bare å bytte ROM etter eget ønske. Anbefaler Revolver på det varmeste, da den (med Revolver Parts) gir deg OTA-lignende updates av både ROM og custom kernel (så langt bare Clemsyn-Blade). Er ei stund siden jeg roota min, som da var på versjon 3.1, så vet desverre ikke prosedyren på nyeste firmware. Tviler på at det er store problemet. Dog, har fjøla di serienummer som begynner på B7O eller høyere, er det mulig den ikke kan rootes enda. Ok, men trodde en ikke kunne roote B7 og ned. Mitt begynner på B8, så da får jeg ikke root`et da:-( Har plutselig fått problemer med at det trådløse nettet slår seg av og på en gang i sekundet. Hender av og til etter at skjermen har vært nede. Må låse den eller legge ned skjermen for at det skal ordne seg. Noen som har opplevd noe lignende? Bruker du juicedefender? Eller har du satt tabben til sparemodus? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nope, har ingen batterisperende apper eller spesielle instillinger.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Nope, har ingen batterisperende apper eller spesielle instillinger.. Har opplevd lignenes. Delvis at det trådløse ikke vil komme på etter hvilemodus. Løste det da ved å sette på statisk ip. Prøvd det. Lenke til kommentar
jonlajoie Skrevet 10. september 2011 Del Skrevet 10. september 2011 Har Worden til Polaris Office spell check? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. september 2011 Del Skrevet 11. september 2011 Så vidt jeg vet har ingen office pakker til android spellcheck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå