geirbergmann Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips? Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem. Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Det kan være styrt av hvilken firmware du kjører. De er delt opp i geografiske soner. De som kjøpes her i landet har WW (World Wide)-utgaven, mens de amerikanske kjører... US-utgaven (duh!). Usikker på hvorvidt det er mulig å bytte, men skulle jo nesten tro at det var uproblematisk. Eller det kan være at den lider av litt jetlag og kommer seg etterhvert. Her kan en laste ned de forskjellige firmwareversjonene: http://support.asus.com/download.aspx?SLanguage=en&m=Eee+Pad+Transformer+TF101&os=32 Aner ikke om det er mulig å endre fra US til WW. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Fant mye svar her i denne testen http://www.techradar.com/reviews/pc-mac/tablets/asus-eee-pad-transformer-954145/review Ser meget bra ut, minus for dårlig kamera, men hvem trenger det? Men takler denne mkv fil format(filmer), og opptil 720P og i 1080P? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips? Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem. Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips? Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem. Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk. Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen For den kan ikke brukes til noe spesielt nei Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs. Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å? Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvordan er logmein, og myivo(kanskje ikke til android?) og remote web desktop? Lenke til kommentar
hallerakern Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips? Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem. Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk. Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen For den kan ikke brukes til noe spesielt nei Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs. Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å? Bruker du stock keyboard? Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Hvordan er logmein, og myivo(kanskje ikke til android?) og remote web desktop? Prøvde logmein når den var i gratis beta, men har siden skiftet til phonemypc som er en del billigere. Phonemypc har jeg i hvert fall bare hatt gode opplevelser med. Lenke til kommentar
geirbergmann Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Noen som har brukt google docs? Jeg får hverken brukt det fysiske tastaturet eller det på skjermen. Tips? Jeg bruker transformer når jeg skriver dette, så det er ikke et generelt problem. Sikker på at man har trykt Edit-knappen? Har ikke hatt noen problemer med Docs her, bortsett fra at det er en smule bedritent... Men, det duger sånn akkurat til sitt bruk. Jeg tenker på full versjonen på nett, ikke docs appen For den kan ikke brukes til noe spesielt nei Jeg så et youtube-klipp i går og ser ut som det ikke bare er meg som har problem med at ingen av tastaturene virker i google docs. Og jeg har fortsatt problemer med æ og å i splashtop. Jeg tror det har noe med selve appen å gjøre, ikke transformer. Jeg testet teamviewer, der funket "å", men den syns jeg ikke fungerte noe bra ellers. Tips til noen andre remote programmer? Eller dere som bruker splashtop, får dere brukt æ og å? Bruker du stock keyboard? Ja gjør det. har prøvd mange forskjellige varianter, men ikke fått det til. Fant i et forum at det er andre som har problemer med det også, så kan være at splashtop har problemer med bokstaver utenom de engelske. Eller det funker på skjermtastaturet Ingen her i forumet som kan gi tilbakemelding på om de får skrevet æøå med det fysiske tastauret i splashtop? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Ingen her i forumet som kan gi tilbakemelding på om de får skrevet æøå med det fysiske tastauret i splashtop? Æ fungerer fint her. Ø og Å derimot er litt ... forvirrende. "Å" dukker opp når jeg trykker på ^-knappen. "Ø" er merkelig nok på §-knappen. Den under Back. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Jepp, da har jeg og fått meg en asus tab:-) Har logmein på samsung galaxy s2, fungere fint der, men ikke til asus transformere. Bruker samme logmein Så virker logmein på asus? Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som har fått til GPS funksjonen? Å bruke EEE pad'n som vanlig bil GPS, eller må man ha nett for å bruke GPS'n? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Noen som har fått til GPS funksjonen? Å bruke EEE pad'n som vanlig bil GPS, eller må man ha nett for å bruke GPS'n? Du må ha nett for å bruke Google Maps. Alternativt kan du kjøpe et navigasjonsprogram på Android Market. Co pilot fungerer visst fint Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Copilot Live Premium Europa fungerer prikkfritt hos meg. Kjøpte det for 200,- da det ble lansert. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Google Maps tilbyr mulighet for massiv nedlasting gjennom betafunksjonen (må aktiveres i innstillingene). Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 massiv er å overdrive. Kan bare laste ned 10 rutenett med kart. Eller har de økt denne restriksjonen? Lenke til kommentar
Torstein47 Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Copilot Live Premium Europa fungerer prikkfritt hos meg. Kjøpte det for 200,- da det ble lansert. Du kjører det på EEE transformer? Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Copilot Live Premium Europa fungerer prikkfritt hos meg. Kjøpte det for 200,- da det ble lansert. Du kjører det på EEE transformer? Jupp. Felles lisens på Transformeren, og min Htc Desire HD. Fungerer flott på begge. Laster bare ned de kartene jeg trenger før jeg reiser noen steder. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Noen som har fått til GPS funksjonen? Å bruke EEE pad'n som vanlig bil GPS, eller må man ha nett for å bruke GPS'n? Selve GPS'n fungerer jo uansett om du har nett eller ikke, men det er navigasjonsprogrammet som bestemmer hva du kan gjør med GPS'n. Som det er nevnt så må nok Google Maps applikasjonen ha nett for søking og ruteplanlegging. For offline navigasjon har jeg så langt så vidt prøvd OsmAnd som bruker Open Street Map som er et gratis kartverk som lastes ned av app'en og dermed ikke trenger å være online under kjøring. OsmAnd og OSM er open source verktøy så ikke forvent samme kvalitet som med kommersielle navigasjonspakker. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvilke mediaspiller fungerer best med Transformer? Må spille av mkv, mpg, wma og avi filer. Hva er deres vuderinger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå