nuppenipp Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Smoother home page rotation." Tro hva de har røyka. Går like tregt som før. 5-7 sekunder. "Update to Movie Studio" tror ikke de snakker om movie studio som er på denne tableten. Den er like dårlig som før. Stockbrowseren virker kjappere ihvertfall. vg.no går dårlig. men andre sider går ganske glatt å scrolle gjennom. Gjesp. Dette er jo ting som ipad1 klarte med stil. og det uten dobbelkjerne og med 1/4 av RAM'en. Lurer på hva google surrer med egentlig. "Smoother home page rotation." Det er ofte 3.parts widgets som hindrer at skjermen roterer kjapt synes jeg. Flytt dem til en annen skjerm om du føler at det lagger mye på en skjerm du roterer ofte. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg syns den virker kjappere når jeg slår av alle animasjoner. Anbefaler å prøve det! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Smoother home page rotation." Tro hva de har røyka. Går like tregt som før. 5-7 sekunder. "Update to Movie Studio" tror ikke de snakker om movie studio som er på denne tableten. Den er like dårlig som før. Stockbrowseren virker kjappere ihvertfall. vg.no går dårlig. men andre sider går ganske glatt å scrolle gjennom. Gjesp. Dette er jo ting som ipad1 klarte med stil. og det uten dobbelkjerne og med 1/4 av RAM'en. Lurer på hva google surrer med egentlig. Slå av flash, så går ting fort. Ikke åpne mer enn én fane, så går ting greit. Eller du kan være smart: Last ned Dolphin HD eller Opera Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Er det bare meg som sliter litt med redigering i forumet her i Opera? Flere ganger etter at jeg har skrevet et innlegg eller er i ferd med å skrive et innlegg, så forsvinner all teksten jeg har skrevet helt av seg selv (gjelder hurtigredigeringsfeltet). Virker også som fonttypen endres i redigeringsfeltet bare jeg skroller litt opp eller ned på skjermen. Dolphin HD er forsåvidt en grei nettleser, men på linje med standardnettleseren i Android så lagger det noe innmarri når en skal skrive noe tekst. Dolphon HD er derfor ikke noe alternativ for min del, mulig den er ok om en bare bruker skjermtastaturet. 1 Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 "Smoother home page rotation." Tro hva de har røyka. Går like tregt som før. 5-7 sekunder. "Update to Movie Studio" tror ikke de snakker om movie studio som er på denne tableten. Den er like dårlig som før. Stockbrowseren virker kjappere ihvertfall. vg.no går dårlig. men andre sider går ganske glatt å scrolle gjennom. Gjesp. Dette er jo ting som ipad1 klarte med stil. og det uten dobbelkjerne og med 1/4 av RAM'en. Lurer på hva google surrer med egentlig. Slå av flash, så går ting fort. Ikke åpne mer enn én fane, så går ting greit. Eller du kan være smart: Last ned Dolphin HD eller Opera er som å si at du kan kjøre en bugatti. men du får må ikke kjøre raskere enn 50km/t. ei heller bruke AC eller bruke den innebygde navigasjonen. merker at stockbrowseren er blitt bedre etter 3.2. Men den har fortsatt et stykke å gå igjen. liker kontrollerne til stockbrowsern. har prøvd alle andre browsere, men liker ikke de helt. Nei, pr idag kan jeg ikke anbefale android tablets til noen. med mindre de liker å feilsøke og betateste. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 (endret) Hentet den nettopp. Har litt problemer med strøm-adapteren. Virker ikke som den passer med USB-tingen. Flere som har hatt dette problemet? edit: Nevermind. Var bare ekstremt hardt å presse den inn. Endret 3. august 2011 av Mr. Graves Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Noen andre som har problem med at weblinker på homescreen og andre apps ikke åpner browser selection pop-up,en ? skjermen bare fader litt og så skjer ingenting. Dette skjedde etter oppgraderingen til 3.2. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Merkelig fix som sies å skulle fungere: Rotér skjermen til portrettmodus. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Noen andre som har problem med at weblinker på homescreen og andre apps ikke åpner browser selection pop-up,en ? skjermen bare fader litt og så skjer ingenting. Dette skjedde etter oppgraderingen til 3.2. hadde lignende problem da jeg skulle åpne en film via filutforskeren. bantes og slo til tableten, så funka den til slutt. skjedd bare en gang foreløpig. 3.2 Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 Merkelig fix som sies å skulle fungere: Rotér skjermen til portrettmodus. Takk, det hjalp. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. august 2011 Del Skrevet 4. august 2011 "Smoother home page rotation." Tro hva de har røyka. Går like tregt som før. 5-7 sekunder. "Update to Movie Studio" tror ikke de snakker om movie studio som er på denne tableten. Den er like dårlig som før. Stockbrowseren virker kjappere ihvertfall. vg.no går dårlig. men andre sider går ganske glatt å scrolle gjennom. Gjesp. Dette er jo ting som ipad1 klarte med stil. og det uten dobbelkjerne og med 1/4 av RAM'en. Lurer på hva google surrer med egentlig. Slå av flash, så går ting fort. Ikke åpne mer enn én fane, så går ting greit. Eller du kan være smart: Last ned Dolphin HD eller Opera er som å si at du kan kjøre en bugatti. men du får må ikke kjøre raskere enn 50km/t. ei heller bruke AC eller bruke den innebygde navigasjonen. merker at stockbrowseren er blitt bedre etter 3.2. Men den har fortsatt et stykke å gå igjen. liker kontrollerne til stockbrowsern. har prøvd alle andre browsere, men liker ikke de helt. Nei, pr idag kan jeg ikke anbefale android tablets til noen. med mindre de liker å feilsøke og betateste. Ipad har da ei heller støtte for flash, så blir det da en bil uten hjul? Jeg bruker stort sett ipad versjonene av nettsiden og de går finfint her Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Nå virker det som om at jackpluggen begynner å streike. må ofte trykke inn og vri pluggen en stund for at lyden skal komme i begge høyttalere. Noen andre som har opplevd dette? teit. på tabben så virker ikke venstre høyttaler. og med hodetelefon så virker ikke høyre ... Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Da har man heven seg på paddekjøret og bestilt eee'en. Hvordan er skjermen i sollys? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Direkte sollys så er den vanskelig å se, men er man i skyggen eller man står sånn til at man ikke får mye sol på den, går det greit. Har lest endel Kindle ute i sommer. Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 Min Eee pad har ofte problemer med å koble til Wlan, noen andre med lignende problemer? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 (endret) Hadde problemer med at WiFi nektet å koble seg opp igjen etter automatisk avskruing når man skrur av skjermen. Ordnet seg med å skru av og på WiFi. Dog, prakk. Dog har jeg ikke hatt dette problemet etter at jeg oppdaterte til den mini-updaten som kom for 3.1. Siden den gang har jeg kjørt Prime ROM'en, og heller aldri sett noe mer til problemet. Endret 5. august 2011 av Dummst Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 min ligger på postkontoret nå, får ikke hentet den før i morgen. Men når jeg leser om alt som ikke virker skikkelig, så er jeg litt usikker på om jeg skal hente den i det hele tatt.. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 min ligger på postkontoret nå, får ikke hentet den før i morgen. Men når jeg leser om alt som ikke virker skikkelig, så er jeg litt usikker på om jeg skal hente den i det hele tatt.. Artig logikk; det finnes noen som ikke fungerer ordentlig, da er det ikke noe vits i å se om min sannsynligvis fungerer. Lenke til kommentar
tommmy Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 hehe, mente at det virket som mye syting over alt. men kommer nok til å hente sen, gler meg hvert fall! Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 5. august 2011 Del Skrevet 5. august 2011 hehe, mente at det virket som mye syting over alt. men kommer nok til å hente sen, gler meg hvert fall! Det er de som har enheter som har feil som sier i fra, det er ikke så spennende å fortelle om omverdenen at enheten fungerer akkurat som forventet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå