Dr3as Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Er noen tvr det viser seg å ikke fungere på. På min Panasonic fungerer det ikke, men padn funker på kameraten min sin samsung. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Slenger denne inn i mine innlegg. Nylig bestilt en slik selv, så forventer å motta pakken i morgen. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Vipper mellom en ny liten laptop til en 3-4000 eller EEE pad + transformer. Men slik jeg har forstått i denne tråden og testen på hw.no, så er det ikke lett å spille av videofiler på den. Betyr det kun at den ikke kan spille av høykvalitets h.264 mkv filer ol.(720p+) eller gjelder det også .avi og .mp4 filer(480p og nedover)? Hvordan klarer den å spille av flashfilmer på youtube? Om man ikke kan se tv-serier og youtube så føler jeg det ikke helt er det jeg trenger som en bærbar dings. Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har ikke hatt problemer i det hele tatt å spille av Flash på youtube. Det kommer faktisk med en knallbra app for nettopp dette, spiller feilfritt. Ikke har jeg problem å spille av filmer heller. Men så har jeg ikke lett etter formater som muligens KAN gi problemer. Alt jeg har puttet inn har bare funket fint. Og via HDMI kabelen som jeg kjøpte fra Dealextreme for en slikk og ingenting, ser jeg alt knallbra på min 42" Sony Bravia også. Alt går helt automatisk, bare kjøre inn kabelen. Altså bare velstand her i gården når det gjelder film og slikt på min Transformer. Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 (endret) 720p+ på youtube er ingen stor suksess. Samme med 720p+ MKV. Konverterer du til mp4, går det glatt. Standard AVI filer av typen "tv-episode" fungerer utmerket. Endret 30. juli 2011 av Dummst Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 Mx Player klarer mkv 720 meget bra. Eneste som er problemet er at lyden ikke virker hvis den er i AC3. En rask re-encoding I Handbreak fikser problemet, men føles unødvendig og bortkastet. Håper det fikses snart Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 30. juli 2011 Del Skrevet 30. juli 2011 jøss. mx player spilta av 720 mkv uten noen problemer. men ingen lyd :s da er man like langt. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Har dere fått oppdatering til Android 3.2 ennå? Jeg får ikke noe valg om dette, selv om jeg går inn på innstillinger -> om -> sjekk for oppdateringer. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 31. juli 2011 Del Skrevet 31. juli 2011 Regner med at den kommer i løpet av uken. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 1. august 2011 Del Skrevet 1. august 2011 Regner med at den kommer i løpet av uken. 2.august sier ryktene. Så det er vel bare å ha litt tålmodighet, så dukker den forhåpentligvis opp imorgen. Kanskje greit at det er litt utsatt lansering, da får man ihvertfall mulighet til å la andre deler av verden teste ut 3.2 først, i tilfelle det er noe alvorlig galt i den... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 3.2 ja ... skjer med den nastye nye musepekeren da ? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Hva er nytt egentlig? Fant ut at Battery Info fungerte, så nå kan man se hva som bruker mest batteri. Også har bevegelser i portrettmodus blitt litt mer smooth. Noe annet revolusjonerende? Sto ingenting i beskrivelsen av oppdateringen. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Ser ikke helt hva som er fikset/nytt. Stadardnettleseren (kanskje den viktigte appen?) lagger i alle fall like mye som før. Da blir det fremdels Opera.. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Jeg er meget fornøyd med Dolphin HD. Den har noen fantastiske faner på hver side av skjermen som er lett tilgjengelig når man trekker fingeren ut til høyre og venstre. Den støtter også gestures. Hvis man i tillegg definerer den som "desktop" nettleser behandler den nettsider meget bra. Og det meste går ganske glatt. Støtter flash gjør den også. Kan tilogmed aktivere "flash-on-demand", dvs at den ikke laster ned all reklame som finnes før man trykker på det aktuelle flash-vinduet. Meget praktisk Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 youtube-widget-en forsvant da jeg oppgraderte til 3.2. Noen mulighet for å få den tilbake? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Honeycomb 3.2 Change log Build number: 8.6.5.6-20110726 Kernel changed. Wifi updated: v5.2.52 Bluetooth updated: v6.19 GPS updated: v1.5.0 Improved hardware acceleration. Bug fixes. Update to Movie Studio Update to Google Movies Update to widget system Update to Google Music. Exchange support. 'Zoom to fill' feature. Pinch to zoom and two finger scrolling with trackpad added. Trackpad operation inverted. Proper SD card support (which will allow media to sync, etc). HDMI output resolution quality scales better for greater compatibility with 720p tv's. Mouse cursor changed (now a circle instead of pointer). Pressreader updated. Splashtop updated (not HD version). No longer white squares in default browser when redrawing page. Smoother home page rotation. Smoother 720p flash. UI speed improvement/tweaks. Weather widget displays last update time. 1 Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 youtube-widget-en forsvant da jeg oppgraderte til 3.2. Noen mulighet for å få den tilbake? Den forsvant hos meg også, men det er bare legge den tilbake. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 Var ikke værre nei Fant den igjen nå, takker! Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 2. august 2011 Del Skrevet 2. august 2011 "Smoother home page rotation." Tro hva de har røyka. Går like tregt som før. 5-7 sekunder. "Update to Movie Studio" tror ikke de snakker om movie studio som er på denne tableten. Den er like dårlig som før. Stockbrowseren virker kjappere ihvertfall. vg.no går dårlig. men andre sider går ganske glatt å scrolle gjennom. Gjesp. Dette er jo ting som ipad1 klarte med stil. og det uten dobbelkjerne og med 1/4 av RAM'en. Lurer på hva google surrer med egentlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå