Mata- Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå har jo ikke jeg Mac, men kommer ikke Transformeren opp som en lagringsenhet i filbehandleren til Macen din slik som på Windows? Kanskje bare jeg som ikke har peiling på Mac Lenke til kommentar
paramberg Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå har jo ikke jeg Mac, men kommer ikke Transformeren opp som en lagringsenhet i filbehandleren til Macen din slik som på Windows? Kanskje bare jeg som ikke har peiling på Mac Det gjør den ikke, det som er problemet Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Da skulle du kjøpt deg iFjøl istedet for Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Noen som kan anbefale en VNC-klient for Android om fungerer fint på Transformeren? Har forsøkt Splastop-greia og den fungerer mildt sagt elendig. Endret 24. juli 2011 av indeksregulert Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Noen som kan anbefale en VNC-klient for Android om fungerer fint på Transformeren? Har forsøkt Splastop-greia og den fungerer mildt sagt elendig. teamviewer kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 Nå har jo ikke jeg Mac, men kommer ikke Transformeren opp som en lagringsenhet i filbehandleren til Macen din slik som på Windows? Kanskje bare jeg som ikke har peiling på Mac Det gjør den ikke, det som er problemet Et lite googlesøk ga masse svar, både løsninger via trådløst og med kabel, så regner med at dette ordner seg for deg Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. juli 2011 Del Skrevet 24. juli 2011 (endret) Tja denne blir nokk ikke aktuell for meg visst det ikke er mulig og bruke mobilt bredbånd! Det var synd likte egentlig denne pad`en best av de som er i salg! Jeg har til må delt med wifi fra mobilen, samtidig som den har blitt ladet fra pad'n Men en god nyhet til 3gusbdongle, ser det ligger patch ute på xda sitt forum, for bruk til dette. Ligger blant annet i tråden til Prime rom'n som jeg bruker. edit: link til post http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15950946&postcount=2024 Endret 24. juli 2011 av Dr3as Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det skal visstnok komme en 3g-utgave "ved en senere anledning". Dog, 3g/WiFi-router eller tjoring til telefon fungerer utmerket. For min del sparer jeg heller en liten tusenlapp (ren gjetning) på ikke-3g siden jeg uansett har én eller annen form for internett i lomma. Det hadde dog vært kjekt med innebygd 3g, men jeg prøver tappert å rettferdiggjøre mitt valg her... Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Sakset fra swedroid.se: "Hej Vi kommer släppa strömadapterkit inom kort! Mvh Asus Sverige" http://www.swedroid.se/forum/46977-larvigt-kort-sladd-som-medfoljer-2.html Jeg fikk svar fra Netshop hvor jeg kjøpte min Transformer i dag angående veggladeren/kabelen: Hei Jeg hørte med innkjøper på torsdag, men han har enda ikke fått svar, så jeg vet ikke helt hvor du kan få tak i det, dessverre. Foreløpig ser det ikke ut til at vi kan skaffe det, så det eneste jeg kan råde deg til å gjøre er å søke på nettet. Med vennlig hilsen / Best regards XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXX Salgskonsulent -Stolt medarbeider hos en av landets beste nettbutikker Netshop AS Anbefaler folk å passe på sine som om det var gull verdt. For uten er Transformeren ubrukelig siden det ikke er mulig å få tak i nytt. Og ikke ser det ut som det kommer på en stund heller.... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 Det finnes vel noe som gir like mys trøm som USB 3.0? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 25. juli 2011 Del Skrevet 25. juli 2011 USB 3.0 gir også kun 5V. En tråd til de som måtte ha interesse: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1087321 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 "prossessen com.google.process.gapps har suttet å virke [tving avslutning]" Hva skyldes dette? Popper opp hele tiden Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Noen som har hørt om Google/Asus har tenkt å implementere NTFS-støtte i den lille µSD-kortleseren på tableten? De har allerede NTFS-støtte på SD-kortleseren og USB-portene på dock, så jeg finner det litt merkelig at det ikke er slikt på selve tableten. Eller må jeg igang med root access og custom kernel for å få det. Hadde definitivt vært kjekt å ha mulighet for større filer enn 4GB, ihvertfall når det kommer til film. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Begynner å bli lei av at nettleseren bare krasjer Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Mange problemer som force close og andre rariteter kan fikses lett ved å reboote tableten ved å holde inne powerknappen i 10-14 sek. Da gjør den en ordentlig reboot i følge xda. Lenke til kommentar
dalianes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 (endret) Noen som har en work around på nettbank? Kunne virkelig tenkt å ha med meg nettbank når jeg fredag reiser til varmere strøk, men pga java ikke fungerer på verken standard nettleser eller dolphin HD vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det... har googlet en del, men finner lite info ang android tablets.... Edit: ørskog sparebank Endret 26. juli 2011 av dalianes Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvilken nettbank har du? Kanskje lettere å få svar hvis du oppgir hvilken bank det er snakk om... Lenke til kommentar
dalianes Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Hvilken nettbank har du? Kanskje lettere å få svar hvis du oppgir hvilken bank det er snakk om... Ja,beklager..ørskog sparebank Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ofte har de en mobilversjon av nettsiden sin.. Har du sjekket dette? Lenke til kommentar
belenix Skrevet 26. juli 2011 Del Skrevet 26. juli 2011 Ørskog Sparebank har jo en app for Android, om den kan brukes vet jeg ikke men den skal være kompatibel med TF 101 får jeg info om. https://market.android.com/details?id=no.terra.android.orskogsparebank&feature=search_result Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå