Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jo ikke jeg Mac, men kommer ikke Transformeren opp som en lagringsenhet i filbehandleren til Macen din slik som på Windows? Kanskje bare jeg som ikke har peiling på Mac :p

Det gjør den ikke, det som er problemet :(

Et lite googlesøk ga masse svar, både løsninger via trådløst og med kabel, så regner med at dette ordner seg for deg ;)

Lenke til kommentar

Tja denne blir nokk ikke aktuell for meg visst det ikke er mulig og bruke mobilt bredbånd!

Det var synd :( likte egentlig denne pad`en best av de som er i salg!

Jeg har til må delt med wifi fra mobilen, samtidig som den har blitt ladet fra pad'n

Men en god nyhet til 3gusbdongle, ser det ligger patch ute på xda sitt forum, for bruk til dette. Ligger blant annet i tråden til Prime rom'n som jeg bruker.

edit:

link til post

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=15950946&postcount=2024

Endret av Dr3as
Lenke til kommentar

Det skal visstnok komme en 3g-utgave "ved en senere anledning".

Dog, 3g/WiFi-router eller tjoring til telefon fungerer utmerket. For min del sparer jeg heller en liten tusenlapp (ren gjetning) på ikke-3g siden jeg uansett har én eller annen form for internett i lomma. Det hadde dog vært kjekt med innebygd 3g, men jeg prøver tappert å rettferdiggjøre mitt valg her... :p

Lenke til kommentar

Sakset fra swedroid.se:

"Hej

Vi kommer släppa strömadapterkit inom kort!

Mvh

Asus Sverige"

http://www.swedroid.se/forum/46977-larvigt-kort-sladd-som-medfoljer-2.html

Jeg fikk svar fra Netshop hvor jeg kjøpte min Transformer i dag angående veggladeren/kabelen:

Hei

Jeg hørte med innkjøper på torsdag, men han har enda ikke fått svar, så jeg vet ikke helt hvor du kan få tak i det, dessverre. Foreløpig ser det ikke ut til at vi kan skaffe det, så det eneste jeg kan råde deg til å gjøre er å søke på nettet.

Med vennlig hilsen / Best regards

XXXXXXXX XXXXXXX XXXXXXXXXXX

Salgskonsulent

-Stolt medarbeider hos en av landets beste nettbutikker Netshop AS

Anbefaler folk å passe på sine som om det var gull verdt. For uten er Transformeren ubrukelig siden det ikke er mulig å få tak i nytt. Og ikke ser det ut som det kommer på en stund heller....

Lenke til kommentar

Noen som har hørt om Google/Asus har tenkt å implementere NTFS-støtte i den lille µSD-kortleseren på tableten? De har allerede NTFS-støtte på SD-kortleseren og USB-portene på dock, så jeg finner det litt merkelig at det ikke er slikt på selve tableten.

Eller må jeg igang med root access og custom kernel for å få det. Hadde definitivt vært kjekt å ha mulighet for større filer enn 4GB, ihvertfall når det kommer til film.

Lenke til kommentar

Noen som har en work around på nettbank? Kunne virkelig tenkt å ha med meg nettbank når jeg fredag reiser til varmere strøk, men pga java ikke fungerer på verken standard nettleser eller dolphin HD vet jeg ikke hvordan jeg skal gjøre det... har googlet en del, men finner lite info ang android tablets....

Edit: ørskog sparebank

Endret av dalianes
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...