Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Bare husk, det er mest sansylig ikke Asus selv som står for reprasjonen! så å skjelle de ut burde du være forsiktig med, men hvis det står på servicebiliaget som du har fått etter raprasjonen, at det står noe "asus verksted" av noe slag,og ikke deltaservice eller infocare, slå deg løs :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

TFen var sendt til Anovo først som har videresendt den til eksternt verksted som har reparert og testet den "ok". Noe den tydeligvis ikke er.

Har sendt mail til verksted og bedt om info fra tekniker hva som faktisk er testet. Tipper den maks er slått på for å se at den virker på den måten.

Har sendt mail til Asus Nordic også. Får vel ikke svar over helgen fra noen av dem.

Når jeg setter i minnekort så stikker det ut noen millimeter. Slik jeg husket det så stakk ikke minnekort noe ut på maskinen når jeg sendte den inn.

Lenke til kommentar

Fikk dock-tastaturet idag, men oppsettet er feil.

ae oe og aa blir ' ; [

Og mange av tegnene er feil. Hvordan fikser man dette (uten aa roote)?

Pass på at du velger riktig tastatur i innstillinger når du er docket og ikke ett av tastaturene som er beregnet på skjermtasting.

Sakset fra swedroid.se:

"Hej

Vi kommer släppa strömadapterkit inom kort!

Mvh

Asus Sverige"

http://www.swedroid.se/forum/46977-larvigt-kort-sladd-som-medfoljer-2.html

Krysser fingre for at kort tid er kort tid :)
Lenke til kommentar

OK.

Da har jeg shoppet meg rundt hele Clas Ohlson slik at du slipper!

Den eneste 12v laderen til bil/båt/hytte som funker er Co/Tech sin Power Inverter (100W). Den har en vanlig stikkontakt og er veldig stillegående.

Jeg prøvde de med USB port, både 1A og 2A og ingen av de funka.

Prisen på CoTech sin sak er kr 299,- og _det_ er en veldig grei pris.

http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161937813

Lenke til kommentar

Finnes det en nettleser med Ad-block? Er så kjekt på Firefox og Opera, klarer ikke leve uten den slags tillegg. Og det hadde hjulpet godt på nettsidene til VG og Dagbladet, for de har en tendens til å hakke litt når all den idiotiske reklamen dukker opp i flash-format.

Rimelig fornøyd med Opera Mobile, men skulle gjerne hatt en "desktop"-nettleser med ad-block. Samt flash-on-demand (sånn at man må trykke på en flash-boks før den laster/aktiveres).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...