Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Føler at de fremdeles er en del barnesykdommer på padda..F.eks; når jeg åpner kamera får jeg freezescreen, og må ofte gå inn i instillinger for å tvinge avsluttning, innimellom også reboote... begynder å bli irriterende i lengden.. Finner jeg my desktop i pc suite btw??

Lenke til kommentar

Har også problemer med Splashtop Remote..kommer bare connection failed?;s prøvd troubleshootinga på hjemmesidene til Spl. Top..men uten hjelp...og fårstår heller ikke det å finne en ledig port.. noen som har briksanvisning for dummies?:s

hmm, gjorde egentlig ingenting for å få det til å "funke" mot PC-en min. En må selvfølgelig laste ned my desktop server fra Asus sin hjemeside, samt passe på at porten dette programmet bruker er åpnet i brannmuren. I Windows 7 og Vista (?) skal det bare være å trykke OK på meldingen som dukker opp første gang programmet starter opp.

Bruker man en router som ikke er uPnP-kompatibel må en også sørge for å åpne porten i routeren...

Hum, nederste linjen er som gresk for meg... Noen som kan hjelpe meg litt?

Lenke til kommentar

Hvordan leser man vanlige versjoner av nettsider med nettleseren? Både facebook og gulesider går til en irriterende dårlig mobil-versjon tilpasset mobiltelefoner.

Nederst i en av fanene i innstillinger, kan du gjøre det slik at padda "sier" til nettsider at du bruker en "vanlig" nettler, og ikke en tablet. Bare let litt.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med at TF'n ikke lader?? Den kobler til pc som vanlig, men vil ikke lade...

En vanlig USB port gir den ikke nok strøm, du må bruke den dedikerte laderen.

Det er vel også en mulighet for at en desktop-pc gir nok strøm mens laptoper gir for lite. Det er i hvertfall tilfelle med flere eksterne HD-kabinett jeg har hatt.

Lenke til kommentar

Andre som har problemer med at TF'n ikke lader?? Den kobler til pc som vanlig, men vil ikke lade...

Det er vel også en mulighet for at en desktop-pc gir nok strøm mens laptoper gir for lite. Det er i hvertfall tilfelle med flere eksterne HD-kabinett jeg har hatt.

Det er ikke nok kraft i en USB2 port. Kanskje USB3 har nok juice, jeg vet ikke.

Lenke til kommentar

Ja, var litt dårlig formulert... den kobler til pc, men lader ikke via dedikert lader... funket til slutt, etter titals forsøk... Finnest det passende ladere på elkjøp/andre el.butikker?

Lenke til kommentar

Nei, det er en litt spesiell lader. Den leverer 5-15V ut. 2A ved 5V, 1,2A ved 15V.

Åja... Skal på ferie om under to uker, å vet at komplett.no ikke er verdens kjappeste når det gjelder support... Sendte f.eks email til [email protected] om problemet i dag, å fikk til svar at jeg måtte kontakte suppert ved komplett.no.......

Om NOEN finner en norsk netthandel som selger en lader brukende til dette bruket, er jeg evig takknemlig:)

Kjenner at jeg har blitt avhengig av "padda" mi... :$

Lenke til kommentar

Nei, det er en litt spesiell lader. Den leverer 5-15V ut. 2A ved 5V, 1,2A ved 15V.

Åja... Skal på ferie om under to uker, å vet at komplett.no ikke er verdens kjappeste når det gjelder support... Sendte f.eks email til [email protected] om problemet i dag, å fikk til svar at jeg måtte kontakte suppert ved komplett.no.......

Om NOEN finner en norsk netthandel som selger en lader brukende til dette bruket, er jeg evig takknemlig:)

Kjenner at jeg har blitt avhengig av "padda" mi... :$

Tror jeg kanskje har falt ut, da det er altfor mange innlegg om andre ting i denne tråden. Men det du skal ha, er en lader til Transformeren? Det følger jo med en... Men var det sånn at den ikke virket? Er det defekt connector på tab'n, eller er det laderen som er død? Har selv lagt merke til at det ikke alltid kommer opp lade-symbol på batteriet ved siden av klokka når jeg lader vanlig, men den lader allikevel. Kan det være tingen? La den ligge etpar minutter og se om % øker allikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...