Mikkel™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Da var protective casen til nettbrettet sendt og . Spennende og se åssen det blir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Lagt inn custom boot screen og overklokket Youtube klipp Endret 16. juli 2011 av Slettet-aabLQt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Den updaten i dag gjorde noe med lyden ... Steike det ble futt! Noen som har noe dokumentasjon på hva den oppdateringen gjorde? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Oppdatering idag ? Android 3.2 eller ? Lenke til kommentar
xdye Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Den updaten i dag gjorde noe med lyden ... Steike det ble futt! Noen som har noe dokumentasjon på hva den oppdateringen gjorde? Min første post i denne tråden Har hatt Transformeren nå i 1 måneds tid, kjempefornøyd! Denne tråden på XDA lister opp alle endringer i offisielle oppdateringer fra ASUS. Build number: 8.4.4.11-20110711 Kernel changed. Upgraded Wifi driver. Upgraded GPS driver. New Tegra boot animation. SRS sound profile updated. Nvidia TegraZone app added. Video gallery app added (videos are now separated from the image and video gallery). (possibly US only) Option to hide keyboard notification popup on dock connect. Endret 16. juli 2011 av xdye Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 se der ja. var kommet en oppdatering gitt! ikke 3.2, men en litn sak, ser egentlig ikke noe nytt Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Prøv lyden du ... Rene boomblastern Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hm... ikke kommet noe oppdatering for meg ennå. Lenke til kommentar
dalianes Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hm... ikke kommet noe oppdatering for meg ennå. Den kommer av seg selv:) får en liten pop-up om at den er klar til nedlasting.. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Jeg liker at man får like oppdateringer, føler at Asus bryr seg om forbrukerne Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 Hm... ikke kommet noe oppdatering for meg ennå. Den kommer av seg selv:) får en liten pop-up om at den er klar til nedlasting.. Jeg vet det, men gikk å søkte etter den, men tydeligvis ikke kommet ennå. Sendes vel ut fortløpende. Forresten, dere som bestilte den håndlagde beskyttelsen, hvor lang var leveringstiden? Om noen har fått den selvsagt... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 16. juli 2011 Del Skrevet 16. juli 2011 (endret) Forresten, dere som bestilte den håndlagde beskyttelsen, hvor lang var leveringstiden? Om noen har fått den selvsagt... Hentet fra mitt innlegg i går: Da fikk jeg endelig min "Case" fra Ebay, nærmere bestemt Kina http://cgi.ebay.co.uk/Sikai-MibroFiber-protective-case-Asus-Eee-Pad-TF101-/190542804640?pt=PDA_Accessories&hash=item2c5d3c76a0 Alltid litt skeptisk til varer fra Kina,men du verden jeg ble meget positivt overrasket. I og med at jeg absolutt ikke skulle ha en slik i skinn gikk jeg for denne. Kan ikke fordra skinn på noe som helst Fantastisk passform LETT Ekstremt tynn Står veldig stødig Billig Dog så tok det dessverre lang tid å få den levert, nesten fire uker, men dette skyldes visstnok at de er håndlaget, samt at etterspørselen er stor. Men den er vel verdt ventetiden Legger ved noen bilder Litt raskere levering for meg. Sendt dagen etter bestilling, og framme hos meg åtte dager senere. Ser absolutt brukbar ut. Edit på qouting Endret 16. juli 2011 av polljen Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Finnes det noen god veske/sleeve/case som fungerer både med og uten keyboardet? Og hvor er det greit å kjøpe slikt, dvs prisen er under 200 kr om det er fra utlandet? Endret 17. juli 2011 av jonarvid Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 17. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2011 Finnes det noen god veske/sleeve/case som fungerer både med og uten keyboardet? Og hvor er det greit å kjøpe slikt, dvs prisen er under 200 kr om det er fra utlandet? Helt sikkert. Helt sikkert ikke. :-) Lenke til kommentar
belenix Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 En sleeve, 10,2", som også har plass til tastaturet, kr 149,-: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=160966866 Ellers har jeg også bestilt fra Kina, Sikai MicroFiber til kr 137,25. Denne er nå på lager, min ble sendt samme dag. Denne er da bare for selve enheten (skjermen). Lenke til kommentar
Equareo Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Hei, tenkte å kjøpe denne til skolearbeid og fritid, men så leste jeg at det ikke var stavekontroll i polaris? Finnes det andre muligheter for rettskriving? Skal gå engelsk neste år, så det er ganske viktig for meg Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Bruker dere medfølgende Splashtop eller Splashtop HD fra Market da? Lurer på om den medfølgende har maxoppløsning på "Noe" x 768. Det ryktes dog at HD-utgaven for tablets skal komme som en gratis update for Transformer. Men det er meg bekjent ubekreftet. Rekker vel å teste innen 15-minutters refund-timern har tikket ned. Jeg bruker medfølgende versjon. Hvordan laster man ned en prøveversjon (av HD). Går jeg inn på Marked finner jeg bare en link til kjøp Endret 17. juli 2011 av indeksregulert Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Har også problemer med Splashtop Remote..kommer bare connection failed?;s prøvd troubleshootinga på hjemmesidene til Spl. Top..men uten hjelp...og fårstår heller ikke det å finne en ledig port.. noen som har briksanvisning for dummies?:s hmm, gjorde egentlig ingenting for å få det til å "funke" mot PC-en min. En må selvfølgelig laste ned my desktop server fra Asus sin hjemeside, samt passe på at porten dette programmet bruker er åpnet i brannmuren. I Windows 7 og Vista (?) skal det bare være å trykke OK på meldingen som dukker opp første gang programmet starter opp. Bruker man en router som ikke er uPnP-kompatibel må en også sørge for å åpne porten i routeren... Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 Bruker dere medfølgende Splashtop eller Splashtop HD fra Market da? Lurer på om den medfølgende har maxoppløsning på "Noe" x 768. Det ryktes dog at HD-utgaven for tablets skal komme som en gratis update for Transformer. Men det er meg bekjent ubekreftet. Rekker vel å teste innen 15-minutters refund-timern har tikket ned. Jeg bruker medfølgende versjon. Hvordan laster man ned en prøveversjon (av HD). Går jeg inn på Marked finner jeg bare en link til kjøp Dummst mener vel at han får tid til og kjøpe det og teste det innen de 15 minuttene man har til rådighet før man må ha hevet kjøpet hvis man ønsker det. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 17. juli 2011 Del Skrevet 17. juli 2011 (endret) Flere som har problemer med at den slår seg av/restarter random mens den sleeper? Skjer irriterende ofte.. Er det en bug som kan rettest opp med en oppdatering eller må den byttes inn? Edit: Ser at det er ute en oppdatering, for håpe at den hjelper :-) Edit 2: Det hjalp ikke! Nå restarter den seg bare oftere og oftere! Endret 17. juli 2011 av Kontorstol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå