Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den updaten i dag gjorde noe med lyden ... Steike det ble futt! Noen som har noe dokumentasjon på hva den oppdateringen gjorde?

Min første post i denne tråden :D Har hatt Transformeren nå i 1 måneds tid, kjempefornøyd!

Denne tråden på XDA lister opp alle endringer i offisielle oppdateringer fra ASUS.

Build number: 8.4.4.11-20110711

•  
  • Kernel changed.
  • Upgraded Wifi driver.
  • Upgraded GPS driver.
  • New Tegra boot animation.
  • SRS sound profile updated.
  • Nvidia TegraZone app added.
  • Video gallery app added (videos are now separated from the image and video gallery). (possibly US only)
  • Option to hide keyboard notification popup on dock connect.

Endret av xdye
Lenke til kommentar

Hm... ikke kommet noe oppdatering for meg ennå.

Den kommer av seg selv:) får en liten pop-up om at den er klar til nedlasting..

Jeg vet det, men gikk å søkte etter den, men tydeligvis ikke kommet ennå. Sendes vel ut fortløpende.

Forresten, dere som bestilte den håndlagde beskyttelsen, hvor lang var leveringstiden? Om noen har fått den selvsagt...

Lenke til kommentar

Forresten, dere som bestilte den håndlagde beskyttelsen, hvor lang var leveringstiden? Om noen har fått den selvsagt...

Hentet fra mitt innlegg i går:

Da fikk jeg endelig min "Case" fra Ebay, nærmere bestemt Kina :p

http://cgi.ebay.co.uk/Sikai-MibroFiber-protective-case-Asus-Eee-Pad-TF101-/190542804640?pt=PDA_Accessories&hash=item2c5d3c76a0

Alltid litt skeptisk til varer fra Kina,men du verden jeg ble meget positivt overrasket. I og med at jeg absolutt ikke skulle ha en slik i skinn gikk jeg for denne. Kan ikke fordra skinn på noe som helst :p

• Fantastisk passform
  • LETT
  • Ekstremt tynn
  • Står veldig stødig
  • Billig

Dog så tok det dessverre lang tid å få den levert, nesten fire uker, men dette skyldes visstnok at de er håndlaget, samt at etterspørselen er stor.

Men den er vel verdt ventetiden :D Legger ved noen bilder

Litt raskere levering for meg. Sendt dagen etter bestilling, og framme hos meg åtte dager senere. Ser absolutt brukbar ut.

Edit på qouting

Endret av polljen
Lenke til kommentar

Finnes det noen god veske/sleeve/case som fungerer både med og uten keyboardet?

Og hvor er det greit å kjøpe slikt, dvs prisen er under 200 kr om det er fra utlandet?

Endret av jonarvid
Lenke til kommentar

Bruker dere medfølgende Splashtop eller Splashtop HD fra Market da?

Lurer på om den medfølgende har maxoppløsning på "Noe" x 768. Det ryktes dog at HD-utgaven for tablets skal komme som en gratis update for Transformer. Men det er meg bekjent ubekreftet.

Rekker vel å teste innen 15-minutters refund-timern har tikket ned.

Jeg bruker medfølgende versjon. Hvordan laster man ned en prøveversjon (av HD). Går jeg inn på Marked finner jeg bare en link til kjøp

Endret av indeksregulert
Lenke til kommentar

Har også problemer med Splashtop Remote..kommer bare connection failed?;s prøvd troubleshootinga på hjemmesidene til Spl. Top..men uten hjelp...og fårstår heller ikke det å finne en ledig port.. noen som har briksanvisning for dummies?:s

hmm, gjorde egentlig ingenting for å få det til å "funke" mot PC-en min. En må selvfølgelig laste ned my desktop server fra Asus sin hjemeside, samt passe på at porten dette programmet bruker er åpnet i brannmuren. I Windows 7 og Vista (?) skal det bare være å trykke OK på meldingen som dukker opp første gang programmet starter opp.

Bruker man en router som ikke er uPnP-kompatibel må en også sørge for å åpne porten i routeren...

Lenke til kommentar

Bruker dere medfølgende Splashtop eller Splashtop HD fra Market da?

Lurer på om den medfølgende har maxoppløsning på "Noe" x 768. Det ryktes dog at HD-utgaven for tablets skal komme som en gratis update for Transformer. Men det er meg bekjent ubekreftet.

Rekker vel å teste innen 15-minutters refund-timern har tikket ned.

Jeg bruker medfølgende versjon. Hvordan laster man ned en prøveversjon (av HD). Går jeg inn på Marked finner jeg bare en link til kjøp

Dummst mener vel at han får tid til og kjøpe det og teste det innen de 15 minuttene man har til rådighet før man må ha hevet kjøpet hvis man ønsker det.

Lenke til kommentar

Flere som har problemer med at den slår seg av/restarter random mens den sleeper? Skjer irriterende ofte.. Er det en bug som kan rettest opp med en oppdatering eller må den byttes inn?

Edit: Ser at det er ute en oppdatering, for håpe at den hjelper :-)

Edit 2: Det hjalp ikke! Nå restarter den seg bare oftere og oftere!

Endret av Kontorstol
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...