dalianes Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kjapt spørsmål etter å brukt den litt.. prøver å finne norske bøker på kindle? Finnes ikke det? Amazon.com er en amerikansk bokhandel så tror ikke du finner noe særlig på norskt der nei. Det norske e-bok markedet er vel strengt tatt en tragedie i seg selv. Finnest det andre alternativ når det gjelder bøker på padda da?? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hehe, du har jo Bokskya da... Men den støtter vel ikke særlig mye etter hva jeg har forstått. Også må du registrere deg i alle bokbutikkene som finnes i landet, samt at du må søke på utgiver, ikke forfatter. Igjen, etter hva jeg hørte under pressemeldingen da Bokskya ble lansert. Kan jo ikke gjøre det lett for forbrukere, det er jo bokhandleren som skal ha all ære. For ikke å snakke om at en god del bøker er DYRERE i elektronisk form enn i papir! Slå den! Nei, det er vel bare å konvertere til engelsk først som sist. Lenke til kommentar
belenix Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Aldiko støtter norske ebøker. Torgrim Eggens Trynefaktoren kan lastes ned gratis fra Digitalbok.no for de som vil teste. http://www.digitalbok.no/hjelp Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har du prøvd Opera? Ikke helt perfekt, men den fungerer rimelig greit på de fleste nettsider. Har ihvertfall ikke merket lagg. Opera ser ut til å fungere noe bedre ja og har som du sier ingen lagg. De andre problemstillingen, særlig at det blir mye luft og at knapper blir for små er der fremdeles. Det har sikkert noe med at nettsidene automatisk laster ned mobilutgaven dersom en identifiserer seg som tablet, slik at en må bruke desktop i stedet. Ellers rendrer ikke Opera sidene like pent som Dolphin og har et noe mer "gammeldags" UI, men ser altså ut til å fungere bedre rent teknisk. Lenke til kommentar
stud3315 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei! Kjøpte min TF i Spania og nå sliter jeg med å laste ned apps som kun skal kunne fungere i Norge. F.eks. TV2 sin TdF app. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? PFT Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Noen som vet om du kan få youtube til å spille i bakgrunnen når du har flere fner oppe samtidig i f.eks dolphin? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hva scorer dere i quadrant ? Rootet og overklokket TFen igår og må si meg litt skuffet over quadrant scoren jeg får.. Rundt 2300+/- @ 1.5GHz Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 fikk en oppdatering til facebook til min android telefon idag, noen som vet om denne nye oppdatering gjør facebook brukanes på honeycomb? av en eller annen grunn finner jeg ikke facebook appen i market når jeg søker fra TFen...savner fortsatt en skikkelig facebook app for honeycomb, en som gir meg notifications... Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 fikk en oppdatering til facebook til min android telefon idag, noen som vet om denne nye oppdatering gjør facebook brukanes på honeycomb? av en eller annen grunn finner jeg ikke facebook appen i market når jeg søker fra TFen...savner fortsatt en skikkelig facebook app for honeycomb, en som gir meg notifications... Facebook for Android er ikke støttet i Honeycomb. Prøv FriendCaster. Er en av de bedre. Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Altså, førr dere er så kjapp med å svare: jeg spørre om den Nye facebook appen er støttet, den kom idag. Jeg vet at den gamle ikke funket... jeg spør og etter en facebook app som støtter notifications, så vidt jeg vet, støtter verken friendcaster eller friendme dette. Over til noe annet: http://androidandme.com/2011/07/news/asus-were-testing-android-3-2-on-the-eee-pad-transformer-right-now-hope-to-release-the-update-soon/ Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 Altså, førr dere er så kjapp med å svare: jeg spørre om den Nye facebook appen er støttet, den kom idag. Jeg vet at den gamle ikke funket... jeg spør og etter en facebook app som støtter notifications, så vidt jeg vet, støtter verken friendcaster eller friendme dette. Over til noe annet: http://androidandme.com/2011/07/news/asus-were-testing-android-3-2-on-the-eee-pad-transformer-right-now-hope-to-release-the-update-soon/ Nye facebook, v 1.6.1, er fortsatt ikke for HC3.1. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hei! Kjøpte min TF i Spania og nå sliter jeg med å laste ned apps som kun skal kunne fungere i Norge. F.eks. TV2 sin TdF app. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? PFT Kan du beskrive "sliter" litt bedre kanskje ? Det er ikke en problembeskrivelse som er særlig hjelpsom for noen som ønsker å hjelpe. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Altså, førr dere er så kjapp med å svare: jeg spørre om den Nye facebook appen er støttet, den kom idag. Jeg vet at den gamle ikke funket... jeg spør og etter en facebook app som støtter notifications, så vidt jeg vet, støtter verken friendcaster eller friendme dette. Over til noe annet: http://androidandme.com/2011/07/news/asus-were-testing-android-3-2-on-the-eee-pad-transformer-right-now-hope-to-release-the-update-soon/ hos meg så virker notifications fra både facebook appen og friendme. Har du slått på notifications på selve brettet? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Notifications funker i FriendMe hos meg også. Lenke til kommentar
MagneF Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Drar på båtferie i morgen, og kunne tenkt meg å få installert Navionics på padden. Den er tydeligvis ikke godkjent for honeycomb, men på et annet forum så jeg en som hadde fått den til å fungere ved å bruke MyBackup Pro for å ta backup av den fra telefonen, for så å installere den på Transformeren. Utfordringen min er at jeg ikke finner Navionics over listen av Apps jeg kan ta backup av (fra telefonen). Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Den skal være der. Tok backup av min gjennom MyBackup Pro, men husker at jeg måtte leite litt. Dog husker jeg ikke helt hvor siden det er en stund siden nå. Lenke til kommentar
MagneF Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Jeg leter og leter, men finner ikke noe. Finnner alle andre apps'ene. Skjønner ikke dette jeg. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hmm, lasta ned MyBackup Pro nå for å sjekke, og min Navionics ligger i applista. Kansje det fungerer å reinstallere Navionics? Lenke til kommentar
MagneF Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Har prøvd det, men uten at det hjalp. Merkelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå