Pubé Skrevet 10. juli 2011 Del Skrevet 10. juli 2011 er bare å velge at du vil ha desktop sidene i innstillingene på de fleste browserene Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 I Opera Mobile kan du velge om den skal oppføre seg som en mobilnettleser eller en PCnettleser Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 jeg fant ikke ut hvordan man gjør det med stock browsern, men dolphin hd derimot:) Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Er det flere her som savner en Honeycomb-sortering i Android Market? Syns det er litt merkelig at Google ikke har sortert utvalget, og fjernet apps som ikke er spesialdesignet for det nye tablet-formatet... Ellers er Transformer en søt liten sak, blir mer og mer gla i den. Likte forøvrig Splash HD (eller hva det nå het), et remote desktop-program som gir meg god kontroll over Windows. Eneste der er at programmet lider av memory overflow (eller noe sånt), for etter etpar minutter i bruk med 1920x1200-oppløsning kræsjer ATi-driveren og deaktiverer Aero. Litt kjiipt Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 hei Ny her. Har bestillt meg en Asus Transformer. Det jeg lurer på er om der er noen begrensning i minne kort ( internt) en kan sette i den Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 32GB er vel maks tror jeg ... Har i 2 på 16 pluss internminne nå. Har ikke brukt halvparten engang Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 En liten kommentar om hvorfor Mozilla Firefox ikke støtter Flash på Android. http://www.androidpolice.com/2011/07/08/firefox-6-beta-for-android-now-available-brings-lots-of-enhancements-performance-improvements/#comment-108744 Vet ikke hvor gyldig denne kommentaren er, men det høres ut som en god forklaring. hei Ny her. Har bestillt meg en Asus Transformer. Det jeg lurer på er om der er noen begrensning i minne kort ( internt) en kan sette i den 32GB på microSDHC og 64GB på SDHC (på docken) er det jeg har fått med meg så langt. Man kan i tillegg koble til eksterne harddisker på docken om man ønsker. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 (endret) Får min i morgen! Velkommen i awesomeklubben. Alle de kule kidza er her Endret 11. juli 2011 av Mikkel™ 1 Lenke til kommentar
tigerntommy Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 ok, takker for svar. Får satse på et 64GB på SDHC på dokken da Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 Bestilte pad og docking sammen (2 separate produkter) fra komplett, og så har forsendelsesdatoen på dockingen blitt forsinket med over to uker Så da komemr i utgangspunktet ikke paden før om to uker heller, selv om den er på lager. Argh. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 11. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2011 Bestilte pad og docking sammen (2 separate produkter) fra komplett, og så har forsendelsesdatoen på dockingen blitt forsinket med over to uker Så da komemr i utgangspunktet ikke paden før om to uker heller, selv om den er på lager. Argh. Ring Komplett i morgen og få de til å sende padden separat. Lenke til kommentar
Sylkvass Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 hoi folkens, vet dere om det blir mulig å installere windows 7 på `transformern? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 11. juli 2011 Del Skrevet 11. juli 2011 hoi folkens, vet dere om det blir mulig å installere windows 7 på `transformern? Neppe.. Hva er vitsen? Kjøp en netbook om du vil ha W7.. Evt en Acer Iconia W500 om du vil ha windows pad. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Til dere som venter og venter på en Transformer med docking: Sjekk med Digital Impuls i Møllergata i Oslo. Tror de fortsatt har på lager. Kjøpte ihvertfall en der for noen dager siden, og da hadde de endel bokser stående... Kan hende dere er heldige Lenke til kommentar
MagneF Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen andre som har opplevd problemer med å se D-Link routere fra Transformeren? Har D-link både på jobb og hjemme, men ser ikke nettene og får ikke satt opp manuelt. Satt opp en Ice Router nå, og den ser jeg med en gang. Tips anyone? Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Hva er hurtigtasten for å søke på en nettside i Dolphin? CTRL+F funka ikke... Lenke til kommentar
fcuk_IT Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Noen andre som har opplevd problemer med å se D-Link routere fra Transformeren? Har D-link både på jobb og hjemme, men ser ikke nettene og får ikke satt opp manuelt. Satt opp en Ice Router nå, og den ser jeg med en gang. Tips anyone? Har en, eller det vil si, hadde en DIR-655 hjemme. Måtte til slutt gi den opp, og satte opp en Buffalo jeg hadde liggende istedet. Svigers har en DIR-615 - den funket det bedre med. Mener jeg fant den ved å gå inn på WiFi Networks, den dukket ikke opp på "forsiden". Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jeg har en DIR-655, ikke hatt trøbbel med den. Ikke gjort noen endringer for å få den til å fungere med tranformeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå