Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Dolphin HD

Dolphin HD er et utmerket valg (og har vært førstevalget mitt lenge på mobilen), men etter å ha brukt Opera Mobile (på transformer) en ukes tid så er jeg svært imponert av denne browseren. Synes den er enda enklere å bruke enn Dolphin HD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er svaret jeg fikk fra Spotify

Your device is unfortunately not supported, therefore it might not work.

Having a Honeycomb app is something we want to do at some point but as with all development plans we don't discuss future releases. When we have something to say about a dedicated honeycomb app we'll be sure to let everyone know.

Lenke til kommentar

Tenker litt på å invistere i en sånn en, har tenkt lenge å kjøpe meg en liten bærebar pc, men dette er jo med en vri! :p

Hvordan er denne til mitt bruk? dette er noe jeg kommer til å ha med meg spesielt når jeg skal på tur ( tenker buss, tog osv, som regel wifi tilgang) og dra til venner osv, er det nok av underholdne saker på den? og hvordan går ned med filmer?

er det bare å plugge i en usb penn/ harddisk og åpne filene som er der ( feks filmer, musikk og bilder) eller må dette være i et annent format?

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar

Tenker litt på å invistere i en sånn en, har tenkt lenge å kjøpe meg en liten bærebar pc, men dette er jo med en vri! :p

Hvordan er denne til mitt bruk? dette er noe jeg kommer til å ha med meg spesielt når jeg skal på tur ( tenker buss, tog osv, som regel wifi tilgang) og dra til venner osv, er det nok av underholdne saker på den? og hvordan går ned med filmer?

er det bare å plugge i en usb penn/ harddisk og åpne filene som er der ( feks filmer, musikk og bilder) eller må dette være i et annent format?

Takk for svar! :)

Jeg bruker den som laptop når jeg er hjemme og det funker bra. Bare å koble i en eksterndisk når du bruker docken, trenger ikke formatere disken eller noe men det kan være du ikke får spilt av noen av filtypene som er film. Sliter litt med det men ellers er den helt greit. Skrevet rett fra transformern :p

Lenke til kommentar

Skjønner godt at det er noen som liker Dolphin. Den minner veldig om MSIE.

Selv bruker jeg Mozilla Firefox, selv om den ikke støtter flash. Til flash bruker jeg standardleseren.

Opera er også greit, men for smalt. Er liksom ikke laget for en tablet.

Tips: To fingre, swipe til venstre eller høyre og du går fram eller tilbake i nettleserhistorikken.

Lenke til kommentar

dere som plages med spotify; jeg bruker ghosttown. gratis musikkapp som fungerer ypperlig i honeycomb, ikke like bra som spotify, men duger greit nok (offline playlist finnes ikke i denne app)

i starten syntest jeg oxo det var litt uvant med dette tastaturet, ser fortsatt at jeg skriver litt fiel, men blir bedre hver dag. nå ser jeg faktisk et større problem når jeg sitter foran en vanlig laptop, jeg prøver til stadighet å trykke på linker, og å scrolle ved å ta på sjermen:))

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...