polljen Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Har du brukt filbehanleren og sjekket om den blir lastet ned til Downloads mappa eller tilsvarende mappe for epostklienten du bruker? Jeg har åpnet lønnslipp m/passord fra min arbeidsgiver i Gmail, men jeg har ikke testet den andre som følger med. Tok en test med å videresende mailen fra min "hovedkonto" til min g-mailkonto. Joda der funket det utmerket, får vel ta å "rekalibrere" mine epostprogram slik at jeg får den til min gmail. Takker for tipset. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Oki, har nå fått meg Transformer med docking i hus. Orket ikke vente på Samsung Galaxy 10,1. Fantastisk liten sak dette her, så mye mer morsom enn iPad. Men: Videoavspilling... La en liten samling med samples over på et microSDkort (episode av Bones, Battle:Los Angeles) alle i mkv/h264. Bones er i 720, mens B:LA er 1080 (litt optimistisk). La inn Mobo-player (med den anbefalte codec fra Android Market), men hakker en god del, samt at lyd kommer lenge før bildet... (ikke sync). Filen er i 720p. Info er hentet fra MediaInfo (fra k-lite codec) Format : Matroska File size : 1.09 GiB Duration : 43mn 8s Overall bit rate : 3 623 Kbps Encoded date : UTC 2011-03-17 15:28:42 Writing application : mkvmerge v3.1.0 ('Happy up here') built on Jan 19 2010 12:09:24 Writing library : libebml v0.7.9 + libmatroska v0.8.1 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : [email protected] Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 8 frames Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration : 43mn 9s Bit rate : 3 173 Kbps Width : 1 280 pixels Height : 720 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate : 23.976 fps Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.144 Stream size : 958 MiB (86%) Writing library : x264 core 113 r1884 7313bb5 Audio ID : 2 Format : AC-3 Format/Info : Audio Coding 3 Mode extension : CM (complete main) Codec ID : A_AC3 Duration : 43mn 8s Bit rate mode : Constant Bit rate : 448 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Bit depth : 16 bits Compression mode : Lossy Stream size : 138 MiB (12%) Noen som har et forslag til hvordan jeg skal få dette til å gå sømløst? Testet en vanlig avi-fil (med xvid-koding) og den fungerte perfekt. Er det mulig å gjøre slik man må med Apple iPad - konvertere det til et format ingen bruker for at det skal gå, eller er det en codec jeg manger. Hadde satt pris på svar iløpet av kvelden, da jeg skal på en lang busstur imorgen, og det hadde vært kjekt med litt filmer på turen... Endret 6. juli 2011 av newman221 Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Da fikk jeg endelig min "Case" fra Ebay, nærmere bestemt Kina http://cgi.ebay.co.uk/Sikai-MibroFiber-protective-case-Asus-Eee-Pad-TF101-/190542804640?pt=PDA_Accessories&hash=item2c5d3c76a0 Alltid litt skeptisk til varer fra Kina,men du verden jeg ble meget positivt overrasket. I og med at jeg absolutt ikke skulle ha en slik i skinn gikk jeg for denne. Kan ikke fordra skinn på noe som helst Fantastisk passform LETT Ekstremt tynn Står veldig stødig Billig Dog så tok det dessverre lang tid å få den levert, nesten fire uker, men dette skyldes visstnok at de er håndlaget, samt at etterspørselen er stor. Men den er vel verdt ventetiden Legger ved noen bilder Så jo flott ut den. Så ut som den hadde en bred og god kant rundt hele brettet, den går ikke inn på selve skjermen? Har den åpning til MicroSD kortet? Jeg kjøpte den orginale Asus sleeven og den har ikke åpning til MicroSD. En annen ting som jeg savner på den orginale er at det burde vært hull i "lokket" slik at man kan lade den når den er lagt i sammen, ser at sleeven Din har dette. Men jeg forstår ikke helt hvorfor de har laget hull til festene til docken da den aldri i livet vil få plass der, men det er vel for og være på den sikre siden i tilfelle det kommer annet utstyr som bruker de samme hullene (eller rett og slett at de ikke har testet med docken) Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Oki, har nå fått meg Transformer med docking i hus. Orket ikke vente på Samsung Galaxy 10,1. Fantastisk liten sak dette her, så mye mer morsom enn iPad. Men: Videoavspilling... La en liten samling med samples over på et microSDkort (episode av Bones, Battle:Los Angeles) alle i mkv/h264. Bones er i 720, mens B:LA er 1080 (litt optimistisk). La inn Mobo-player (med den anbefalte codec fra Android Market), men hakker en god del, samt at lyd kommer lenge før bildet... (ikke sync). Filen er i 720p. Info er hentet fra MediaInfo (fra k-lite codec) Format : Matroska File size : 1.09 GiB Duration : 43mn 8s Overall bit rate : 3 623 Kbps Encoded date : UTC 2011-03-17 15:28:42 Writing application : mkvmerge v3.1.0 ('Happy up here') built on Jan 19 2010 12:09:24 Writing library : libebml v0.7.9 + libmatroska v0.8.1 Video ID : 1 Format : AVC Format/Info : Advanced Video Codec Format profile : [email protected] Format settings, CABAC : Yes Format settings, ReFrames : 8 frames Codec ID : V_MPEG4/ISO/AVC Duration : 43mn 9s Bit rate : 3 173 Kbps Width : 1 280 pixels Height : 720 pixels Display aspect ratio : 16:9 Frame rate : 23.976 fps Color space : YUV Chroma subsampling : 4:2:0 Bit depth : 8 bits Scan type : Progressive Bits/(Pixel*Frame) : 0.144 Stream size : 958 MiB (86%) Writing library : x264 core 113 r1884 7313bb5 Audio ID : 2 Format : AC-3 Format/Info : Audio Coding 3 Mode extension : CM (complete main) Codec ID : A_AC3 Duration : 43mn 8s Bit rate mode : Constant Bit rate : 448 Kbps Channel(s) : 6 channels Channel positions : Front: L C R, Side: L R, LFE Sampling rate : 48.0 KHz Bit depth : 16 bits Compression mode : Lossy Stream size : 138 MiB (12%) Noen som har et forslag til hvordan jeg skal få dette til å gå sømløst? Testet en vanlig avi-fil (med xvid-koding) og den fungerte perfekt. Er det mulig å gjøre slik man må med Apple iPad - konvertere det til et format ingen bruker for at det skal gå, eller er det en codec jeg manger. Hadde satt pris på svar iløpet av kvelden, da jeg skal på en lang busstur imorgen, og det hadde vært kjekt med litt filmer på turen... Kjent problem at den sliter med *.mkv og hvis jeg ikke husker helt feil *.mp4 filer. Sleng over noen filmer i ett annet format hvis Du vil se film på turen. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Men spørsmålet er hvilket format? Jeg har en stor og fin stasjonær pc med masse regnekraft som kan konvertere filer iløpet av natta, jeg trenger bare å finne et format som tabben liker. Soooo, any suggestions? Hadde vært kjekt om jeg kunne bevart noe av kvaliteten, er alltids et kvalitetsfall helt ned til standardoppløsning Xvid. Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 (endret) Men spørsmålet er hvilket format? Jeg har en stor og fin stasjonær pc med masse regnekraft som kan konvertere filer iløpet av natta, jeg trenger bare å finne et format som tabben liker. Soooo, any suggestions? Hadde vært kjekt om jeg kunne bevart noe av kvaliteten, er alltids et kvalitetsfall helt ned til standardoppløsning Xvid. Hvis du velger å bruke Handbrake til å konvertere, så finner du løsningen her på XDA forumet: [GUIDE] 720p Handbrake preset for TF101 (HC3.1 Update) Endret 6. juli 2011 av Raggis Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Da fikk jeg endelig min "Case" fra Ebay, nærmere bestemt Kina http://cgi.ebay.co.u...=item2c5d3c76a0 Alltid litt skeptisk til varer fra Kina,men du verden jeg ble meget positivt overrasket. I og med at jeg absolutt ikke skulle ha en slik i skinn gikk jeg for denne. Kan ikke fordra skinn på noe som helst Fantastisk passform LETT Ekstremt tynn Står veldig stødig Billig Dog så tok det dessverre lang tid å få den levert, nesten fire uker, men dette skyldes visstnok at de er håndlaget, samt at etterspørselen er stor. Men den er vel verdt ventetiden Legger ved noen bilder Så jo flott ut den. Så ut som den hadde en bred og god kant rundt hele brettet, den går ikke inn på selve skjermen? Har den åpning til MicroSD kortet? Jeg kjøpte den orginale Asus sleeven og den har ikke åpning til MicroSD. En annen ting som jeg savner på den orginale er at det burde vært hull i "lokket" slik at man kan lade den når den er lagt i sammen, ser at sleeven Din har dette. Men jeg forstår ikke helt hvorfor de har laget hull til festene til docken da den aldri i livet vil få plass der, men det er vel for og være på den sikre siden i tilfelle det kommer annet utstyr som bruker de samme hullene (eller rett og slett at de ikke har testet med docken) Den går ikke inn på skjermen nei, ligger ca 2mm i fra hele veien rundt. Det er heller ikke åpning til mSD kortet, men gjør forsåvidt ikke noe da jeg som regel bruker ftp eller dropbox til å overføre filer. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Bestilte meg en med tastatur i dag. Skal brukes til skole og film/musikk. Forresten, er alt jeg har kjøpt på min Optimus One tilknyttet kontoen slik at jeg kan bruke det på denne uten å måtte kjøpe på nytt? Endret 8. juli 2011 av Kontorstol Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 alle kjøp er tilknyttet kontoen ja ... Lenke til kommentar
tipptopptommelopp Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjøp kansallert Elementet kan ikke installeres i ditt land. Prøvd med mange forskjellige apps, alle gratis.. Får opp samme melding uansett.. Er i norge, og laget gmail kontoen min i norge.. Anyone? Takktakk Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Noen som har overklokket sin transformer og evnt merket noe forskjell i respons? Lenke til kommentar
MagneF Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Har akkurat bestilt meg Transformer. Noen som vet om noen som har Sleeves eller Screen Protector på lager? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg skal ikke gjøre noe resten av kvelden, så da får jeg vel ta å roote da! Tok én dag lenger tid å bestemme meg for å gjøre det enn det gjorde med min Nexus One. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Jeg skal ikke gjøre noe resten av kvelden, så da får jeg vel ta å roote da! Tok én dag lenger tid å bestemme meg for å gjøre det enn det gjorde med min Nexus One. Roota min i går å la inn denne rom-en. Ble merkbart raskere. Dog har ikke prøvd med stock launcher, kun med ADW Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du gidder ikke å servere den root-metoden du brukte? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Kjøp kansallert Elementet kan ikke installeres i ditt land. Prøvd med mange forskjellige apps, alle gratis.. Får opp samme melding uansett.. Er i norge, og laget gmail kontoen min i norge.. Anyone? Takktakk Prøv å gå inn på Instillinger -> Applikasjoner -> Installerte Applikasjoner -> Velg Alle fanen og finn Market i lista -> Fjern Hurtiglager Se om dette hjelper Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 Du gidder ikke å servere den root-metoden du brukte? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1125714 Easy peasy! Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Begynner å bli skikkelig lei av nettleseren i Android 3.1. Noen om har et forslag til noe bedre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå