Qumad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Ettersom det er samme google konto på både mobilen og nettbrettet så kan jeg muligens ha de installert på begge enhetene sammtidig også? Noen som har greie på hva som er forskjelden på disse: CoPilot Live Premium Nordics (NOK 108,11) CoPilot Live Europe (NOK 427,42) Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 apps er linka til kontoen, ikke enheten. Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Hei Mottok i dag min Asus EEE Pad Transformer og skulle installere kartet Navionics Marine Norge. Fikk til min forundring opp at denne ikke er kompatibel med Transformer. Noen som har en ide om hva dette kommer av. Hei Navionics Marine Norge fungerer på min men kun etter jeg installerte den som 3-parts applikasjon som du kan finne med ett kjapt søk på google OBS!!: dette forutsetter selvfølgelig att du allerede har BETALT for applikasjonen FØRST! EDIT: vet ikke om min første post var lovlig i henhold til forumets regler:P Endret 1. juli 2011 av kadabriel Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 PLEX er forøvrig ute med støtte til Honeycomb Absolutt beste streameren jeg har prøvd til nå. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 PLEX er forøvrig ute med støtte til Honeycomb Absolutt beste streameren jeg har prøvd til nå. Morsom, men hadde den fortsatt spillingen etter at skjermen var slått av hadde den vært optimal :-) Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Flere enn meg som ser behov for en tråd på forumet som omhandler Honeycomb- tilpassede apps? Merker at et er vanskelig å finne fram til apps som er spesielt laget for Honeycomb... 1 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 PLEX er forøvrig ute med støtte til Honeycomb Absolutt beste streameren jeg har prøvd til nå. Morsom, men hadde den fortsatt spillingen etter at skjermen var slått av hadde den vært optimal :-) Meget sant, regner med det blir fikset fort i en update Har forøvrig opprettet en appstråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1355731 Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva bruker folk til å rense skjermen for fingermerker og slikt? Funker det med microfiberkluter el.l? Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva bruker folk til å rense skjermen for fingermerker og slikt? Funker det med microfiberkluter el.l? Bruker brille klut som jeg kjøpte hos en optiker Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva bruker folk til å rense skjermen for fingermerker og slikt? Funker det med microfiberkluter el.l? Bruker brille klut som jeg kjøpte hos en optiker Funker med microfiber også Men brilleklut er fint. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Hva bruker folk til å rense skjermen for fingermerker og slikt? Funker det med microfiberkluter el.l? Bruker brille klut som jeg kjøpte hos en optiker Funker med microfiber også Men brilleklut er fint. Microfiber er vel ikke helt perfekt, da den kan lage mikroskopiske spor i glasset, uansett hvor hardt det glasset er. Personlig ville jeg nok vurdert en klut designet for å vaske glass. Kjedelig å få en delvis matt overflate pga klutvalg. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Interessant artikkel om Honeycomb apps :-) http://www.computerworld.com/s/article/9218075/Mystery_of_the_missing_Honeycomb_apps Endret 4. juli 2011 av kekepower Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Min transformer med dock er sendt fra komplett, ble sendt på fredag faktisk. Får håpe den peller seg til pick-up-pointet i dag da! Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 4. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2011 Hahahahahahaha :O Snakk om å drite på draget! Det var kommet støv og dritt inn i ladekontakten på docken min som gjorde at den ikke ville ta i mot lading... *snøft* ROFL! /me føler seg dust nå! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sitter å skriver på padden nå, mä si jeg liker det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sitter å skriver på padden nå, mä si jeg liker det. Velkommen i awesomeklubben 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Noen som har en facebook app å anbefale til eee paden min ? : D Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 (endret) Sitter å skriver på padden nå, mä si jeg liker det. Velkommen i awesomeklubben Thanks. Hvilken videoavspiller er den beste? Og har det seg slik at den ikke klarer 720p fordi det ikke er noen avspiller som klarer å bruke begge kjernene? Endret 4. juli 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 Sitter å skriver på padden nå, mä si jeg liker det. Velkommen i awesomeklubben Thanks. Hvilken videoavspiller er den beste? Og har det seg slik at den ikke klarer 720p fordi det ikke er noen avspiller som klarer å bruke begge kjernene? Jeg streamer fra pc-en med Plex. Den spiller 1080p MKV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå