kekepower Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Ser at Opera 11.1 har eksperimentell støtte for Flash på Honeycomb :-) For de av dere som har savna dette... Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Ser at Opera 11.1 har eksperimentell støtte for Flash på Honeycomb :-) For de av dere som har savna dette... Jo, har savna det litt faktisk.. link ? Spotify fungerer forresten helt kurrant, ikke helt optimalisert for tablets rent gui messig men fungerer både i portrait og lanscape modeus. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Spotify fungerer ikke kurrant nei. Ramler inn og ut mellom online og offline hvert andre sekund. You are onoffonoffonoffline Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 https://market.android.com/details?id=com.opera.browser Endret i denne versjonen: Added support for Google AutoComplete Added support for Google voice search Added ability to search directly from the address bar Added intelligent domain suggest Added support for country domain auto-complete such as .ru or .id Added user agent setting Added exit button option Improved CSS, HTML5 standards support Improved text selection Added experimental support for Flash in Honeycomb Fix for LTE network speed limit Permissions: see http://bit.ly/opera_permissions Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Spotify fungerer ikke kurrant nei. Ramler inn og ut mellom online og offline hvert andre sekund. You are onoffonoffonoffline Jupp, fungerte med sync av de første 150 filene, og så klikka hele shiten :S Men da skal jeg prøve ut wimp tenker jeg.. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Er så enkel at jeg bruker Di.fm appen :-) Funker finfint... Lenke til kommentar
Elmek38 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Da melder eg meg snart inn i transformers klubben og. Bestilt 32GB versjon og docking hver for seg får å få delene fortere. Men så selvsakt ein butikk inn bundelen. Men det hadde noe å siden eg justerte litt på ein annen ordre med minnekort til den. Men greit å ha 32GB innebygd og samme med eit 32GB minnekort så blir det bra. Hadde egentlig bestilt 2 stk av de men når eg kjøpte den med 32GB innebygd får det være nok med 1 stk. Bestilte brettet hos dustin til 3990 dock hos netshop til 1195. Lenke til kommentar
ikaro Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Mottok i dag min Asus EEE Pad Transformer og skulle installere kartet Navionics Marine Norge. Fikk til min forundring opp at denne ikke er kompatibel med Transformer. Noen som har en ide om hva dette kommer av. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Mottok i dag min Asus EEE Pad Transformer og skulle installere kartet Navionics Marine Norge. Fikk til min forundring opp at denne ikke er kompatibel med Transformer. Noen som har en ide om hva dette kommer av. Tror du svarer på ditt eget spørsmål: "at denne ikke er kompatibel med Transformer" Du får ta kontakt med produsenten å høre om de har planer om å utvikle til Honeycomb/transformer. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Navionics does not set any filter on devices when uploading apps on the Android Market, therefore we are currently trying to understand what is not allowing some users/devices like you/yours to download our apps. Results are filtered in Android Market according to many user variables, and some applications might not be visible to specific users or devices and the device's hardware and features are only part of how applications are filtered — filtering also depends on the country and carrier, the presence or absence of a SIM card, and other factors. Of course we are interested in you being able to purchase our apps, and are doing our best in trying to get our apps to you. Thanks for bearing with us. Best regards, Navionics Mobile Team Fikk dette som svar på en epost jeg sendte for et par uker siden. Lenke til kommentar
ikaro Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Har søkt litt og ser at det er et problem mange har. Navionics kart var et av hovedgrunnene til at jeg kjøpte en pad,og så virker det selvsagt ikke på den jeg valgte. Er det event en manuell måte å installere apps på?? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 (endret) Finnes det gode apps for transformeren for å bruke den til bilnavigasjon? Endret 30. juni 2011 av KoKo_ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Hei Har søkt litt og ser at det er et problem mange har. Navionics kart var et av hovedgrunnene til at jeg kjøpte en pad,og så virker det selvsagt ikke på den jeg valgte. Er det event en manuell måte å installere apps på?? ja. last det ned på mobil. kjør mybackup og legg apk fila på minnekort. stapp den i transformern og installer. kan ikke garantere suksess Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Jeg er fornøyd med CoPilot på min DHD. Har ikke installert den på TF'en (enda). Endret 1. juli 2011 av kekepower Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) Finnes det gode apps for transformeren for å bruke den til bilnavigasjon? Jeg har ikke funnet noen som ikke trenger internett for å fungere. Og jeg skal ikke bruke mobilen som hotspot(?). Testene jeg har lest er gjort på mobiltelefon og fungerer selvfølgelig ikke på TFen som f.eks Ndrive (Market) som kom best ut i denne testen. Jeg er fornøyd med CoPilot på min DHD. Har ikke installert den på TF'en (enda). Denne ser jeg at er kompatibel med TFen også. Da de testet Copilot var prisen 442 på Android men er nå nedjustert til 108,11 på Market Hvor oppdatert er kartene? Når man har kjøpt denne så kan men avinstalere den fra telefonen og instalere den på TFen og visa versa? Kan Du teste den på TFen og hvordan det fungerer der. Er det slik at den ikke trenger internet for og kunne kalkulere kjøreruter osv. Endret 1. juli 2011 av Qumad Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 (endret) slett Endret 1. juli 2011 av Svedge Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Mobilt hotspot er så win. Sitter i gokk med transformern på nett Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg er fornøyd med CoPilot på min DHD. Har ikke installert den på TF'en (enda). Denne ser jeg at er kompatibel med TFen også. Da de testet Copilot var prisen 442 på Android men er nå nedjustert til 108,11 på Market Hvor oppdatert er kartene? Når man har kjøpt denne så kan men avinstalere den fra telefonen og instalere den på TFen og visa versa? Kan Du teste den på TFen og hvordan det fungerer der. Er det slik at den ikke trenger internet for og kunne kalkulere kjøreruter osv. Den laster ned kartene når du åpner programmet første gangen. Etter det trenger man ikke nett. For Europa uten UK/Irland er det ca 2GB med data som skal lastes ned i tillegg til stemmen du vil høre. "Ingrid" snakker norsk :-) Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Takk for svar. Hvordan er det med Applikasjonene som man laster ned, hvis man kjøper en app kan vi da installere den på både mobilen og brettet? Utfordringen med brettet er jo at det tar ganske så stor plass. I vår bil er det ikke plass i frontruta, og eneste plassen i konsollen er under stereoanlegget (forran varmeapparat instillingene) Noen som har funnet en holder for bil som kan holde TFen til dette bruket? Lenke til kommentar
Dummst Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvordan er det med Applikasjonene som man laster ned, hvis man kjøper en app kan vi da installere den på både mobilen og brettet? Det du kjøper på Market tilhører kontoen du kjøper det med. Så fremt du bruker samme googlekonto knyttet til mobil og brett, kan du bruke de samme appsene hvor du enn måtte ønske. Ganske praktisk imo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå