DementedAlbino Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Virker som det er store problemer med docken og batteri. At den tappes selv om den er av og er gjerne tom på under et døgn selv om docken er av. Takker forresten for svar:-) Kan vel kjøre lyd ut via hdmi til anlegget fremfor 3.5mm? En ting til, er det gps på den også? Om noen har dock, kan dere si om det er lys i tastaturet og om dere har batteriproblemer med den? Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) hdmi burde funke for lyd ja, og den har GPS Endret 16. juni 2011 av Chicharito Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Følger ikke med minnekort når man kjøper dock heller men man har vanlig SD minnekort leser i docken i tilleg til Micro SD i brettet. Det er GPS i enheten. Og det er ikke bakgrunsbelysning på tastaturet. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg hadde også problemer med æøå. Lastet ned (kjøpeapp til noen få kroner) Smart Keyboard Pro og her har jeg æøå. Tastaturet er også noe "smalere" enn Asustastaturet slik at jeg "ser" mer av skjermen. Noen av problemene mine med æøå, til å begynne med, var kanskje at ikke alle innstillinger var satt til norsk (tror jeg, korttidshukommelsen er litt manglende av og til ) Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Trenger egentlig ikke æøå fordi ordboken funker utmerket når skrivespråket er satt til norsk. Tok litt tid før jeg forsto dette :-) Endret 17. juni 2011 av kekepower Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 virker ordboken med andre tastatur også? asus tastaturet er jo helt forferdelig. bruker thumb keyboard eller hva den het. men har ikke skjønt hvordan jeg skal slå på ordboka. Lenke til kommentar
Mata- Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Virker som neste levering er utsatt til juli... Nå må noen få den inn snart! Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 virker ordboken med andre tastatur også? asus tastaturet er jo helt forferdelig. bruker thumb keyboard eller hva den het. men har ikke skjønt hvordan jeg skal slå på ordboka. Når tastaturet er oppe kan Du trykke på tastatur ikonet nede til høyre ved klokken og så gå på "Konfigurer inndatametoder" Eventuelt gå på Instillinger -> Språk og inndata og velger Konfigurer inndatametoder på bunn i menyen under Tastaturinnstillinger Gå på Innstillinger under Thumb Keyboard 4 Scroll helt ned til Word suggestion settings og sørg for at Show suggestions er huket av. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 den er huket av. men er fortsatt helt ubrukelig. retter ikke noen ord. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Jeg måtte bytte Theme før det funket Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvilken nettleser bruker dere? jeg har prøvd de fleste men faller alltid tilbake til stock browser...... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Hvilken nettleser bruker dere? jeg har prøvd de fleste men faller alltid tilbake til stock browser...... Har prøvd forskjellig, spesielt på androidtelefon, og ender som regel opp med Dolphin HD. Så denne er nå innstallert på "padda" og fungerer utmerket til min bruk. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har kun prøvd stock browseren og Opera, blir stockbrowser på meg til Google slipper kildekoden slik at Opera får lagt til flash støtte. Føler jeg får det meste jeg ønsker i stock browseren, eneste jeg ikke har funnet er hvor jeg kan skru Flash i stock browser av/på eller "on demand" Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 sitter her å tafser litt på dolphin og er forsåvidt imponert. Får prøve den en stund fremover å se om jeg blir tilvent den Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er det ikke det som ligger under Innstillinger-> Avansert-> Aktiver utvidelser-> Behovsbasert? Lenke til kommentar
Dobbel 0 Bobby Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som vet om batteriet i docken og paden er like store? tenker da ikke på fysisk størrelse, men i mah? er det slik at når man plasserer pad i docken for å lade, vil den da lade slik at det til slutt blir 50/50 energi på begge enhetene, eller vil docken tappes helt for å lade taben? Lenke til kommentar
nuppenipp Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Noen som vet om batteriet i docken og paden er like store? tenker da ikke på fysisk størrelse, men i mah? er det slik at når man plasserer pad i docken for å lade, vil den da lade slik at det til slutt blir 50/50 energi på begge enhetene, eller vil docken tappes helt for å lade taben? Batteriene skal være helt identiske etter hva jeg har forstått. Når det gjelder lading vil padden alltid bli prioritert, så om padden er tilkoblet tastaturet vil padden hele tiden bli ladet. Så scenario to er riktig; Docken vil tappes helt, mens padden blir ladet til maks. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Virker som det er store problemer med docken og batteri. At den tappes selv om den er av og er gjerne tom på under et døgn selv om docken er av. Takker forresten for svar:-) Kan vel kjøre lyd ut via hdmi til anlegget fremfor 3.5mm? En ting til, er det gps på den også? Om noen har dock, kan dere si om det er lys i tastaturet og om dere har batteriproblemer med den? For å svare på dette med batteri. Når jeg skrudde den av i går kveld var batteriet på selve enheten 99%, mens batteriet på docken var på 38%. Når jeg skrudde den på i dag var batteriet på enheten fortsatt 99%, mens batteriet i docken nå lå på 9%. Jeg hadde da fysisk skrudd den av og ikke bare satt den i sovemodus. Så ja - det ER noe rart som foregår med batteriet. Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 For å svare på dette med batteri. Når jeg skrudde den av i går kveld var batteriet på selve enheten 99%, mens batteriet på docken var på 38%. Når jeg skrudde den på i dag var batteriet på enheten fortsatt 99%, mens batteriet i docken nå lå på 9%. Jeg hadde da fysisk skrudd den av og ikke bare satt den i sovemodus. Så ja - det ER noe rart som foregår med batteriet. Tappes dokkingen selv om den ikke er til koblet fjøla? Fikk min igår det var en orgasmisk opplevelse.. sitter og laster opp musikk til mycloud.. dette går utrolig sakte!! noen forslag?? eksternt skrivebord fungerer fantastisk bra. LIKER! har testet alle terga 2 spill nå. Må si jeg er mektigt imponert! Kan anbefale Riptide GP (utrolig grafikk) Er det noen som kan lage eller henvise meg til en liste med Honeycomb applikasjoner? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Virker som det er store problemer med docken og batteri. At den tappes selv om den er av og er gjerne tom på under et døgn selv om docken er av. Takker forresten for svar:-) Kan vel kjøre lyd ut via hdmi til anlegget fremfor 3.5mm? En ting til, er det gps på den også? Om noen har dock, kan dere si om det er lys i tastaturet og om dere har batteriproblemer med den? For å svare på dette med batteri. Når jeg skrudde den av i går kveld var batteriet på selve enheten 99%, mens batteriet på docken var på 38%. Når jeg skrudde den på i dag var batteriet på enheten fortsatt 99%, mens batteriet i docken nå lå på 9%. Jeg hadde da fysisk skrudd den av og ikke bare satt den i sovemodus. Så ja - det ER noe rart som foregår med batteriet. Ja har lest at dette er et STORT problem. Ble straks litt usikker på kjøp nå om de ikke klarer å ordne opp i dette snart. Er jo tastaturet som gjør at transformer frister fremfor andre, men om det er ubrukelig med mindre en konstant har lader så er jo poenget borte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå