Moloch Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Sleeven til ipad1 er ein bra samanlikning, den kan definitivt konkurrere med ipad1 sin sleeve. Det mest negative er sjølvsagt at ein ikkje kan kombinere den med docken. Så er spørsmålet kor stor variasjon det er på eit billig-produkt frå Kina, men eg er veldig fornøgd med min. Glad eg berre prøvde ut Asus sin originale. 1 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fy flate for en batterikapasitet det er med dockingen Lenke til kommentar
drlift Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da går min på angrertten pga at den ikke vil ladde Moro så lenge den laddet... Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Da går min på angrertten pga at den ikke vil ladde Moro så lenge den laddet... Hvorfor ikke få ny? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fatter ikke hva som feiler deres utstyr. jeg har aldri noensinne måtte returnert noe elektronikk pga. feil Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Fint for deg. For å forstå dette må lære deg statistikk. 2 Lenke til kommentar
Mattadoni Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da fikk jeg endelig min Asus Eee Pad! Men; Har et kjempeproblem, er det noe som vet/kan tenke seg hvorfor jeg ikke får koblet på trådløst nett? Finner ikke min ruter i listen, finner mange andre. Nettet funker eller både på laptop og på mobil... Uten nett er den jo "ubukelig"... Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da fikk jeg endelig min Asus Eee Pad! Men; Har et kjempeproblem, er det noe som vet/kan tenke seg hvorfor jeg ikke får koblet på trådløst nett? Finner ikke min ruter i listen, finner mange andre. Nettet funker eller både på laptop og på mobil... Uten nett er den jo "ubukelig"... har du skjult tilgangspunkt?? kan jo være du må skrive inn navnet på ruteren manuelt. Lenke til kommentar
Mattadoni Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Da fikk jeg endelig min Asus Eee Pad! Men; Har et kjempeproblem, er det noe som vet/kan tenke seg hvorfor jeg ikke får koblet på trådløst nett? Finner ikke min ruter i listen, finner mange andre. Nettet funker eller både på laptop og på mobil... Uten nett er den jo "ubukelig"... har du skjult tilgangspunkt?? kan jo være du må skrive inn navnet på ruteren manuelt. Takk for svar! Fikset det selv, sjekket inne på xda og var visst andre som også hadde dette problemet da de mottok tableten, måtte forandre kanal på ruteren for at det skulle fungere. Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Har nettopp testet min nye Transformer, og er relativt godt fornøyd. Mitt lille irritasjonsmoment er den medfølgende usb/laddekabel. Jeg var klar over at denne har en "spesial"-plugg i den andre enden og er (for oss uten dokkingen) den eneste muligheten til å koble oss til usb. Problemet mitt er vel egentlig bare det att den er "unødvendig" kort i lengde og gjør det vanskelig å bruke padden mens den står på ladding. Det blir forhåpentligvis tilgjengelig bedre versjoner av denne kabelen etter hvert enten fra ASUS eller på Ebay o.l. Ett spørsmål til dere som har kjøpt versjonen med dokking. Bruker dere samme usbkabel for å koble dokkingen/tastaturet til strømnettet, eller er det med en mer vettig (normal som på laptop) ladder/kabel til dokkingen? Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du kan jo bare kjøpe en USB-forlenger, problem solved. (Selv om jeg også synes det er tullete med spesialplugg, burde brukt en standard!) Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Du kan jo bare kjøpe en USB-forlenger, problem solved. (Selv om jeg også synes det er tullete med spesialplugg, burde brukt en standard!) Tja, jeg har absolutt vært inne på tanken men er usikker på om det vil fungere. På dataoverføring funker det selvsagt, men etter å ha søkt litt på nettet så er jeg usikker på om en usbforlenger er "strømførende". Men det er absolutt noe jeg vil sjekke mer ut. Samtidig så håper jeg fremdeles på svar fra transformer-eiere som har dokk/tastatur om hvilket "format" laddekabelen har der. Jeg er i "tenkeboksen" om jeg skal legge inn en bestilling på dokking (ser at PS og Komplett har fått det i prislisten). EDIT!! tok en kikk i "roteskuffen" og fant en USB-forlengerkabel, men den jeg har er IKKE "strømførende". Endret 15. juni 2011 av polljen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg lader kun fjøla mi og dockingen om natta. Aldri hatt bruk for ekstra strøm om dagen .. Lenke til kommentar
kadabriel Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Whoohoo!!! Sendingen er til importvurdering 15.06.2011 18:22 OSLO PARCEL CENTRE imorgen eller dagen etter blir jeg en glad gutt!! Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg lader kun fjøla mi og dockingen om natta. Aldri hatt bruk for ekstra strøm om dagen .. Joda er med på den, det er praksisen min på mobilen og blir nok det på padden også. Men tilbake til mitt spørsmål (siden du har dokking) er det samme kobling på dokken som på "fjøla" når det gjelder lading??? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja. Den er på venstresiden. Akkurat den samme Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Takker for svaret. Da skal jeg vel være "rimelig" oppdatert. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Pluss at dockingen blinker rødt når den er tom for strøm Lenke til kommentar
Licker Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg irriterte meg litt over at det ikke var noen måte å se batterinivået i tastaturet på, men det var jo helt unødvendig å irritere seg for noe sånt?! Det er jo bare å installere "Dual Battery Widget" fra markedet.... https://market.android.com/details?id=org.flexlabs.widgets.dualbattery&feature=search_result Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Spørs om det ikke blir en slik Transformer på meg også etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå