Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte ikke med dock, min tab reiste ifra Chicago igår.

Jeg kunne kjøpt tastatur og men vil vente til jeg får muligheten til og kjøpe et skandinavisk tastatur.

Jeg Hadde ikke råd til og kjøpe en her i Norge og Norsk kjøpslov bryr jeg meg ikke noe serlig om ettersom Asus har en BRA garanti med senter over hele verden, har selv send inn min PC der.

Hvilke garantier har du for at den ikke blir tatt i tollen da? Må du betale moms på den er du vel oppe på norske priser, er du ikke det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste en plass at Dolphin HD egentlig kun var orginalspilleren med ett annet skinn (?)

Ang MoboPlayer så føler jeg at det og velge ett spesifikt punkt i filmen ikke alltid fungerer helt, sammtidig som den ikke takler ÆØÅ i teksten

Håper at VLC spilleren blir klar snart.

Endret av Qumad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte ikke med dock, min tab reiste ifra Chicago igår.

Jeg kunne kjøpt tastatur og men vil vente til jeg får muligheten til og kjøpe et skandinavisk tastatur.

Jeg Hadde ikke råd til og kjøpe en her i Norge og Norsk kjøpslov bryr jeg meg ikke noe serlig om ettersom Asus har en BRA garanti med senter over hele verden, har selv send inn min PC der.

Hvilke garantier har du for at den ikke blir tatt i tollen da? Må du betale moms på den er du vel oppe på norske priser, er du ikke det?

har ingen planer om og ikke bli tatt i tollen

blir 3500.- men har et veldig stramt budsjett nå så om jeg kan spare noen hundrelapper er jeg glad for det. Men nok om det, ingen som vet når det går ann og kjøpe tastaturet løst?

Lenke til kommentar

Er i Frankrike nå og her selger de Transformer i flere butikker. Fnac og Darty ligger rett hjørnet av hotellet mitt her og de selges for 399 og 406 Euro (16GB uten tastatur seff).

Vurderer å kjøpe med et par hjem igjen (en til fatteren og en til meg).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen som liker stockbrowseren? syns den er fantastisk med de geniale snarveiene som kommer til syne når jeg drar fingern fra sia. Og kjapp bytting av tabs.

Er visst ingen som vet når docken kommer. Tror ikke asus vet det selv engang

Docken? Som i tastaturdockingen? Jeg fikk mitt brett fra netonnet med norsk tastatur på Fredag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Åja. Kommer vel nok med tiden :)

nå kom de!!!

PS

komlett

sikkert mere plasser og

Ikke verst! Rundt en tusenlapp for docken kan jeg leve med. Er jo greit å få med de norske tegnene.

Kanskje det vil være smart å kjøpe en Transformer på ebay til rundt 2300 kr + moms og frakt, for så å kjøpe docken fra norsk nettbutikk?

Billigste transformer m/dock ser jo ut til å ligge rundt 4200 kr + frakt ifølge prisjakt.

Men, det blir jo fort i nærheten av 4000 totalt for transformer fra ebay + dock, om man betaler de 25% moms man egentlig skal... :whistle:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan eventuelt sende "poste restante" til et svensk postkontor. Også reise over og hente selv.

Da har du lov til å ta med deg varer for 3.000 hjem uten å betale mva :)

6.000 hvis har overnattet.

Men husk at man ved poste restante vel ikke får noe varsel fra postkontoret om at varen har kommet, og alle postkontor tilbyr vel ikke den tjenesten. Og man bør jo ikke bo for langt unna grensen ;)

Ellers: www.asuseeepad.net er en gode side om Asuspad'ene. Den har jeg brukt i et års tid når har fulgt med på hvordan det ligger an med modellene...

Endret av amundsf
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Der var docken kjøpt, sweet.

Kan forresten anbefale denne for dei som er interesserte i ein "case" i falskt skinn og til ein billig penge. Er i mine auge betre enn Asus sin originale sleeve (eg mislikar sterkt slikt gummistoff, då det samlar støv og skitt generelt).

vurderer og kjøpe denne faktisk! kan du komme med en tilbakemelding om hvordan den passer på pad'en, er det åpning for alle porter(jack-in,lader,hdmi osv)? og hvordan den kjennes ut :)

Lenke til kommentar

Passformen er heilt ok (veldig bra til 150 kroner) og i motsetning til Asus sin er det kutta ut rom til MicroSD-kortet. Kunstskinn utvidar seg ikkje på samme måte som gummistoffet til Asus og den er langt meir behageleg å holde. Alt i alt slår den Asus sin på pris, komfort, passform, design og, vel, alt.

Edit, eller, frakta tar gjerne dobbel så lang tid (ca. 14 dagar).

Endret av Moloch
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Passformen er heilt ok (veldig bra til 150 kroner) og i motsetning til Asus sin er det kutta ut rom til MicroSD-kortet. Kunstskinn utvidar seg ikkje på samme måte som gummistoffet til Asus og den er langt meir behageleg å holde. Alt i alt slår den Asus sin på pris, komfort, passform, design og, vel, alt.

Edit, eller, frakta tar gjerne dobbel så lang tid (ca. 14 dagar).

Heilt ok betyr? kan du være litt mer kritisk?? dette er en viktig faktor hos meg, for og si de slik likte jeg godt den sleeven som "alle" kjøpte med sin ipad1. det er noe slikt jeg forventer att den skal være :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...