Moloch Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) Er visst mange som har problemer med venstre høyttaler. Meg inkludert. Satser på at det er softwarebug. Har same problemet, er ganske sikker på at det er android som er problemet og ikkje asus, og at det vil ordne seg relativt raskt. Verre er det med "backlight bleed", er ikkje så ille på min, men har sett eit par eksemplar som slit veldig med det. Endret 9. juni 2011 av Moloch Lenke til kommentar
Licker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvilken Opera lastet Du ned? Får opp 3 stk. på Markedet. Hva er utfordringen med tab-navigeringen? Pussig at de ikke har gestures da de var tidlig ute med mouse gestures på PC versjonen Jeg finner bare to på markedet, mini og mobile?! Jeg bruker mobile, mini er for trege enheter og trege nettforbindelser, da den komrimerer ganske mye på sidene for å laste fortere, og for å vise det på små skjermer. Tab-navigeringen er tungvint etter min mening, da tabene ikke ligger klare øverst på skjermen, du må trykke på tab-knappen og vente til alle tabene dukker opp i et popup-vindu før du får velge.. Mye bedre løsning på alle de andre browserne, synes jeg! Når det gjelder gestures synes jeg også det er rart at de ikke har gått for den funksjonen på android-versjonene, som du sier var de ganske tidig ute med dette på pc.. Lenke til kommentar
Licker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er visst mange som har problemer med venstre høyttaler. Meg inkludert. Satser på at det er softwarebug. Har same problemet, er ganske sikker på at det er android som er problemet og ikkje asus, og at det vil ordne seg relativt raskt. Verre er det med "backlight bleed", er ikkje så ille på min, men har sett eit par eksemplar som slit veldig med det. Hva spiller dere av når dere merker dette? Er det snakk om all lyd? Jeg har ikke problemer med dette, ihvertfall ikke med de musikkstykkene som fulgte med på fjøla.. Youtube-appen har også god lyd på min.. Jeg har kanskje vært heldig med lyden på min, men uheldig på browser-siden?! Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan stiller Transformer seg mot Samsung Galaxy 10,1? Har skikkelig lyst på den, men er ikke helt sikker på hva jeg gjør. Den er litt lettere, litt mindre, også har den 3G-støtte (kjekt å ha). Noen som har fått med når den kommer på markedet? Og om den har ca samme ytelse og batteri? Som sagt, ikke lett å finne annen info enn rene specs og reklame fra Samsung... Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis du ikke er interessert i et eksternt tastatur ville jeg valgt Galaxy 10.1 - av de grunnene du nevnte selv (tynnere, lettere, mindre og med 3G). Når det er sagt - det eksterne tastaturet fungerer veldig, veldig bra. Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Er visst mange som har problemer med venstre høyttaler. Meg inkludert. Satser på at det er softwarebug. Har same problemet, er ganske sikker på at det er android som er problemet og ikkje asus, og at det vil ordne seg relativt raskt. Verre er det med "backlight bleed", er ikkje så ille på min, men har sett eit par eksemplar som slit veldig med det. Hva spiller dere av når dere merker dette? Er det snakk om all lyd? Jeg har ikke problemer med dette, ihvertfall ikke med de musikkstykkene som fulgte med på fjøla.. Youtube-appen har også god lyd på min.. Jeg har kanskje vært heldig med lyden på min, men uheldig på browser-siden?! Jeg har ikke problemer med en av høytalerene men jeg synest at Mobo Player har lat for lav lyd, får mye mer lyd når jeg går på f.eks. en YouTube video. Nå skal det sies at jeg kun har prøvd med en video på MoboPlayeren så det kan jo være at det var dårlig lyd på filmen også da. Men sån generelt sett så synest jeg at lyden var litt i laveste laget men dette er noe som jeg viste at ikke kom til og være noen boomblaster, og at med så liten plass så er det begrenset med hva man får til. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Med Galaxy tab mangler vel noen småtterier. Micro SD har den ikke, hvis jeg ikke tar feil. Transformer har forresten overlegen batteritid i forhold til det andre, hvis man har tastaturet på. Innmaten i de to er ganske lik, ytelses forskjellene vil nok ligge i software fra produsentene, og den vil nok være minimal. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvis du ikke er interessert i et eksternt tastatur ville jeg valgt Galaxy 10.1 - av de grunnene du nevnte selv (tynnere, lettere, mindre og med 3G). Når det er sagt - det eksterne tastaturet fungerer veldig, veldig bra. Tror du den tykkelsen spiller noen stor rolle egentlig? Har ikke sett eller holdt noen av de, men skulle ikke tro at 8,6 mm og 12,9 mm utgjør en særlig stor forskjell. Min HTC Desire er jo 11,9 mm tykk, så ser ikke behovet for å ha en tab på 10 tommer som er tynnere enn telefonen jeg går rundt med i lommen. Personlig så likte jeg bedre det gamle designet på Tab 10.1 før de absolutt skulle være med på tykkelseskrigen mot ipad. Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Når der er snakk om gram og millimetre så merkes det ganske fort. Transformen min er ca 20 gram lettere enn ipad1, men føles vesentlig lettere. Men syns at det var dumt av samsung å trelke tilbake bare for å matche ipad2. Får de til å virke som copycats. Lenke til kommentar
Ravusy Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 (endret) 3G kan lett løses med thethering fra mobilen via wifi eller bluetooth . Men syns at det var dumt av samsung å trelke tilbake bare for å matche ipad2. Får de til å virke som copycats. Er ikke rart Apple saksøker dem når designet og UI-skallet er lagd så likt som Apple sitt som mulig. Jeg håper faktisk Apple vinner den rettsaken selv om jeg er Apple-hateboy. Endret 9. juni 2011 av Svedge Lenke til kommentar
Licker Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 3G kan lett løses med thethering fra mobilen via wifi eller bluetooth . Helt riktig...!! Nå sitter jeg i bilen og venter på kjerringa mens jeg bruker DHD som wifi accesspunkt.. Installerte en widget som ligger på en av startskjermene på telefonen, så det er ett trykk på den så er jeg på nett.. Transformeren finner nettet selv og ordner alt på et øyeblikk.. Skal jeg surfe lenge er det jo tilogmed muligheter for lading fra ett av usb-hullene i docka.. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Da sitter jeg på min transformer. Meeeget fornøyd Lenke til kommentar
IngveR Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Min Transformer ble endelig hentet av Anovo i dag. Så nå må jeg vente rundt 10 arbeidsdager minst før jeg får den tilbake. Kjedelig å måtte vente. Men men. Lenge siden sist jeg hadde problem med en gadget så det var vel min tur nå. Gleder meg i alle fall til jeg får den tilbake. Lenke til kommentar
Tobaias Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hmmm, dette må testes...JODA, det er littegranne bedre!! Den med open GL var ike dum, du.. Men hva går det på bekostning av når jeg skrur den av da? For min del virker det som om scrolling og rendring av sider ikke går fullt så glatt. Litt kjedelig, men sånn er det. Blir sikkert bedre ved en senere oppdatering skal du se;-) Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Da sitter jeg på min transformer. Meeeget fornøyd Jøss! _vil_ du knuse den? :-) Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 I standard browseren, noen som vet hvor (om?) man kan stille på om dobbel-trykk skal være zoom, ev. hvor hurtig det må gjøres eller lignende. Ser at man i noen browser spill ender opp med og zoome når man skal være rask og tykke, da det blir registrert som et dobbel-trykk. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor lader ikke enheten via USB tilkoblet PC? Må jeg virkelig bruke den veggkontakten for å lade? Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 10. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2011 Har fått svar fra ASUS Nordic, og for et elendig svar... "Sleeping mode will often turn of the USB ports. However in teory it is possibly to charge a phone through the USB port while the TF101 is powered on." Det var jo ikke det jeg spurte om! Jeg ble også spurt om jeg ville rangere svaret jeg fikk og jeg ga de 1(lavest). Jaja, det vet vertfall hva jeg vil, så får de gjøre noe med det med tiden. Hvorfor lader ikke enheten via USB tilkoblet PC? Må jeg virkelig bruke den veggkontakten for å lade? Jeg har ikke testa dette, men vil tro at den trenger litt mer enn de fattigslige 5v en USB-port vil klare å gi... Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Det var et fantastisk dårlig svar Den lader kun når skjermen er avslått når den er koblet til pc. Samme er det med ipad og de andre fjølene som har stort batteri. Lenke til kommentar
Licker Skrevet 10. juni 2011 Del Skrevet 10. juni 2011 Hvorfor lader ikke enheten via USB tilkoblet PC? Må jeg virkelig bruke den veggkontakten for å lade? Det er som nevnt ovenfor, en usb-port gir deg bare 5V (og opptil 500mA, mener jeg å huske). Har ikke laderen til transformeren her nå, så jeg kan ikke gi deg nøyaktige tall, men den gir ut godt over 10V, husker ikke strømmen.. Da transformeren er avhengig av såpass mye for å lade, er det ikke nok i en usb-port.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå