Gå til innhold

Tablets/Asus EEE Pad Transformer

Anbefalte innlegg

Gi beskjed om noen finner en GPS navigasjon som fungerer.

Lastet ned agrere light og det var ikke noe greier. Meny med kinesisk-lignende tegn. Google tingen er avhengig av nett noe jeg ikke har mulighet til eller ønsker og kjøre via mobilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet om et program jeg kan streame video til TF fra pc? har brukt Air video til ipad.

Ellers kan jeg fortelle at jeg har ikke hatt noen store problemer med Transformern. Bare litt brukerfeil hehe. Vel, hadde litt problemer med å laste ned noen apps fra marked. og marked krasja par ganger.

Kan dette være noe?

http://forum.videolan.org/viewtopic.php?f=4&t=60335

Hva er galt med det medfølgende DLNAprogrammet? Er på mobilen nå så husker ikke hva det het..

Lenke til kommentar

Når man går inn på MittNett så får man opp en popup, hva sier denne?

Jeg presterte og huke av på (ikke vis denne meldingen på oppstart) før jeg trykket [Ok]

Går det an og få den meldingen opp igjen via noen innstillinger?

Lenke til kommentar

noen som har fått til å avspille 720 mkv filer? prøvde med moboplayer, men det fungerte heller trasig

QQPlayer funker best så langt (på 3.1) med mkv som har subs innebygd.

hos meg funka qqplayer like dårlig som de andre å spille av mkv fil.

skulle det ikke følge med et slags windows remote program? klarer liksom ikke å finne den.

og ellers i andre videoprogrammer så dimmes ikke android baren. det må vel kodes inn i appene?

edit: fant remote programmet i mycloud appen. splashtop heter det. ganske ubrukelig program egentlig. oppløsninga gikk ned til 800*600 elns og musekontrollinga var ganske vanskelig. + var jo at den klarte å streame lyd og video ganske bra.

Endret av tiboine
Lenke til kommentar

Kommer nok ikke og gjøre det med denne enheten ettersom den skal gis til fruen.

Muligens jeg gjør det hvis jeg skaffer en til meg selv også.

Men foreløbig så får det som smurt føler jeg, og jeg ville uansett ventet og vært sikker på at den nye jeg skulle legge inn hadde blitt testet mye og var stabil.

Ps

En egen Rooting tråd for TF kunne vært greit? I stede for og måtte vite at det står om rooting på TFen på side 20, noen gode tips på 22 og en review på side 26 osv.

Det virker som en såpass kompleks opperasjon at en egen tråd for det kunne vært på sin plass.

Jeg vet i alle fall at jeg hadde satt pris på om noen hadde tatt seg bryet med og lage en god tråd med linker til artikler, forskjellige ROMs, laget en god norsk guide osv.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lekt med transformern siden igår og vil bare si at den er helt rå! Den har noen bugs her og der . Men tror det meste vil bli fiksa innen kort tid. Dog, håper at autokorrekten blir fiksa på ganske fort, for den er ganske ubrukelig. Opplevelsen er ganske lik en laptop. Noe som ipad langt ifra kunne gi. Har ipad også.

Lenke til kommentar

Nå har jeg lekt med transformern siden igår og vil bare si at den er helt rå! Den har noen bugs her og der . Men tror det meste vil bli fiksa innen kort tid. Dog, håper at autokorrekten blir fiksa på ganske fort, for den er ganske ubrukelig. Opplevelsen er ganske lik en laptop. Noe som ipad langt ifra kunne gi. Har ipad også.

Jah... Jeg må dra den ut av docken innimellom for å huske på at dette ikke er en laptop sånn at jeg ikke forventer det samme som Windass. Tror også det vil ta litt tid å bli vant til det lille tastaturet. Sliter med å skrive noe særlig på det fordi tastene er så små :-)

Lenke til kommentar

Jah... Jeg må dra den ut av docken innimellom for å huske på at dette ikke er en laptop sånn at jeg ikke forventer det samme som Windass. Tror også det vil ta litt tid å bli vant til det lille tastaturet. Sliter med å skrive noe særlig på det fordi tastene er så små :-)

Jeg merket dette på 10"en til hun minste hjemme men jeg merker det også når jeg sitter på en vanlig laptop da jeg er vant med vanlig størrelse tastatur på jobben.

Ett tråløst tastatur og mus er nok noe jeg kommer til og invistere i, har ett sett som vi bruker til en laptop men det er via USB, kommer til og finne ett Blåtann sett til og bruke mot TFen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...