ronnielau Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ligger ny firmware her: http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#download Velg OS: Android og den øverste i FirmWare listen :] Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 ja apps går smertefritt. måtte bare godta brukervilkårene til google først Sett South Park episoden? Lenke til kommentar
eroxz Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ligger ny firmware her: http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#download Velg OS: Android og den øverste i FirmWare listen :] takk men hvordan instalerer jeg den på paden? husker ikke hvordan jeg gjore det på mobilen om det er noe av det samme Lenke til kommentar
Herjar Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ser det det er mange Screenshots of your Asus Eee Pad Transformer home screens tråder ute på nettet nå, om folk orker så hadde det vært spennende å se hva andre har valgt å gjør med sine. Jeg kan starte (Tar bare med Homescreen) Uploaded with ImageShack.us Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Hei! Noen som har vurdert Slider i stedet for Transformer? Gjorde et søk i tråden på "slider" uten å finne noe. Slik jeg ser det er hovedforskjellene: * Transformer en del lettere når ikke har docking (680g vs 960g - 280 gram altså) * Batteritid i utgangspunktet så vidt bedre på Transformer. Vesentlig bedre med docking. * Fordelen til Slider er derimot at man garantert har med tastaturet - og ekstremt enkelt å hente frem/skjule tastaturet. Noen som har noen andre tanker? Har foreløpig ikke funnet den i noen norsk nettbutikk - men så blir den vel ikke lansert før i juli heller. Selv tenker jeg i utgangspunktet å vente til begge er i en fysisk butikk før jeg bestemmer meg. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 6. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2011 Slider var aldri et alternativ for meg. Jeg så TF'en og visste at det var dingsen jeg bare måtte ha. Lenke til kommentar
amundsf Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 (endret) Samme følelse jeg hadde når jeg først så den for et års tid siden (?). Hvis jeg skulle ha pad skulle det være den Men når slideren ble "sluppet" for noen måneder siden ble jeg litt i tvil. Endret 6. juni 2011 av amundsf Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 6. juni 2011 Del Skrevet 6. juni 2011 Ligger ny firmware her: http://www.asus.com/Eee/Eee_Pad/Eee_Pad_Transformer_TF101/#download Velg OS: Android og den øverste i FirmWare listen :] den oppdateringen gir deg ikke 3.1, etter oppdatering har jeg fortsatt3.0.1 ja apps går smertefritt. måtte bare godta brukervilkårene til google først Sett South Park episoden? haha! ja. the human centiPad Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) I dag når jeg "slo på" brettet så var det en oppdatering klar sa den nede til høyre. Klikket på denne og den skrudde seg av og oppdatertet til Android 3.1 Får Dere andre som også hadde problemer i går dette til nå i dag? [Edit] Hmmm... noe pussig med tastaturet på denne PCen, bokstaver henger fra tid til annen. [Edit2] Pressisering av at ovenforstående Edit tekst refererer til problemer som jeg har med min jobb data og er ikke relatert til min Transformer Endret 7. juni 2011 av Qumad Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Du har fått en ny notice om å oppdatere firmware'n på tastaturet også :-) Lenke til kommentar
Morten170872 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Har en transformer 32 gb liggende på pick up point i Oslo,fra komplett.Er noen interessert kan dere sende meg en Pm ,og overta den Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Har en transformer 32 gb liggende på pick up point i Oslo,fra komplett.Er noen interessert kan dere sende meg en Pm ,og overta den Jeje, behold den og ha det gøy selv :-) Lenke til kommentar
Stagga89 Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 I dag når jeg "slo på" brettet så var det en oppdatering klar sa den nede til høyre. Klikket på denne og den skrudde seg av og oppdatertet til Android 3.1 Får Dere andre som også hadde problemer i går dette til nå i dag? [Edit] Hmmm... noe pussig med tastaturet på denne PCen, bokstaver henger fra tid til annen. Jepp. Den var der når jeg sto opp i morges har ikke sjekket om mitt henger, skal gjøre det når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 I dag når jeg "slo på" brettet så var det en oppdatering klar sa den nede til høyre. Klikket på denne og den skrudde seg av og oppdatertet til Android 3.1 Får Dere andre som også hadde problemer i går dette til nå i dag? [Edit] Hmmm... noe pussig med tastaturet på denne PCen, bokstaver henger fra tid til annen. Jepp. Den var der når jeg sto opp i morges har ikke sjekket om mitt henger, skal gjøre det når jeg kommer hjem Beklager, men det er tastaturet (som ikke er trådløst) på jobb datamaskinen min som hanger seg opp på tastene av og til når jeg skriver, derfor sto det: "Klikket bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbå denne" i min opprinnelige post, tenkte jeg skulle grunngi hvorfor jeg hadde editert innlegget mitt, men burde muligens presisert det bedre at "problemene" min ikke var relatert til nettbrettet. Og som kekepower også skriver så får man en lignende melding opp når man kobler i tastaturet så får man oppdatert firmwaren til docken også. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 (endret) Da har jeg spurt ASUS om de kan gjøre det slik at dock'en lader eksterne enheter selv om nettbrettet er i dvalemodus. Vet jo ikke om de hører på meg, men time vill sjåvv! Endret 7. juni 2011 av kekepower Lenke til kommentar
Qumad Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 Flott tiltak, Asus hører i hvert fall ikke på oss hvis vi kun skriver på forumet her så de har nå i det minste fått tilbakemelding nå Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 yay. da har jeg fått henta transformern! ingen feil på den som jeg har lagt merke til. fikk akkurat lada den til 50% nå. driver å oppdaterer nå. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 Flott tiltak, Asus hører i hvert fall ikke på oss hvis vi kun skriver på forumet her så de har nå i det minste fått tilbakemelding nå *like* yay. da har jeg fått henta transformern! ingen feil på den som jeg har lagt merke til. fikk akkurat lada den til 50% nå. driver å oppdaterer nå. *like* Lenke til kommentar
tiboine Skrevet 7. juni 2011 Del Skrevet 7. juni 2011 ok, stock browsern ble plutselig helt ubrukelig. kommer bare inn på asus sin side. ingen mulighet til å gå til en annen side. prøvd reboot og force stop. noen tips? Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2011 ok, stock browsern ble plutselig helt ubrukelig. kommer bare inn på asus sin side. ingen mulighet til å gå til en annen side. prøvd reboot og force stop. noen tips? Det er bare deg Har du oppdatert til 3.1? Hva gjorde du i forkant av ubrukeligheten? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå